• Ik heb een nieuwe schooltas voor school nodig. Ik ga nu naar het 3de jaar van de HAVO. Omdat mijn rugtas die ik nu heb een schoudertas is en ik op de fiets moet, heb ik een rugzak/tas nodig. Alleen kan ik nergens een goede én mooie vinden. (of ze moeten meer dan 60 euro kosten..) Het is niet zo dat hij superawesomemooi moet zijn, maar ik wil niet zo'n saaie zwarte of zo'n roze die iedereen heeft, snap je?
    Wat voor tas hebben jullie? Ik heb deze nu thuis liggen (gisteren besteld bij Zalando)


    maar de stof is slecht en ik denk dat hij ook te klein is. Eastpak tassen zijn iets te duur voor mij en ik vind ze ook niet allemaal echt heel mooi..
    Iemand nog tips?


    Laughter is the music of the soul.

    Vivere schreef:
    Ja ik heb een cowboysbag (129 euro.. dus is niet van toepassing op jou) vanwege het feit dat ik een Macbook moet meeslepen. Maar op de middelbare school had ik eigenlijk altijd Converse Bowlingbags of een Eastpak inderdaad..

    cowboysbag is mooi omg ik zag hem net al maar mijn moeder die vind de prijs niet mooi en ja hahahaha lol maar als ik trouwde met Justin dan had ik hem gehaald lol


    Laughter is the music of the soul.

    Dit is mijn tas trouwens.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    cowboysbag is mooi omg ik zag hem net al maar mijn moeder die vind de prijs niet mooi en ja hahahaha lol maar als ik trouwde met Justin dan had ik hem gehaald lol


    Of een andere jongen die zo gek is om zo'n belachelijk dure tas te kopen. :Y)


    26 - 02 - '16

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    cowboysbag is mooi omg ik zag hem net al maar mijn moeder die vind de prijs niet mooi en ja hahahaha lol maar als ik trouwde met Justin dan had ik hem gehaald lol


    Nee dat snap ik. Maar ik heb liever een goede bescherming voor dat dure ding, dan prut tassen.
    HAHAHAHA. Heb je al voor Converse bowlingbags gekeken?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Nee dat snap ik. Maar ik heb liever een goede bescherming voor dat dure ding, dan prut tassen.
    HAHAHAHA. Heb je al voor Converse bowlingbags gekeken?

    hahahaha die had ik toevallig de laatste twee jaar(alleen dan iets waardoor je het op je schouders kon hangen of zo haha)! Maar nu moet ik een halfuur naar school fietsen en ik met bowlingbags op de fiets is geen goed idee.. geloof me lol!


    Laughter is the music of the soul.

    Pom schreef:
    (...)

    Of een andere jongen die zo gek is om zo'n belachelijk dure tas te kopen. :Y)

    hhahaha inderdaad!


    Laughter is the music of the soul.

    Maar je hebt toch ook van die tashouders, voor op je fiets? Die zijn nog redelijk goedkoop volgensmij, en daar kunnen ook schoudertassen op. Moet je ze gewoon met een spin oid. vastmaken. Is dat geen idee?

    En over die tas; kan je die van Zalando niet terugsturen? Meestal kan dat toch met bestelde dingen?


    We need a bigger boat.

    Heb je geen kluisje en snelbinders? Zo ja, dan heb je eigenlijk geen nieuwe tas nodig. Of dan is deze tas van de zalando groot genoeg. (te groot is ook niet leuk)

    Ik had een onbekende merk of misschien een merkloze tas, mooi en functioneel, gewoon bij een tassenwinkel :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb een hele lelijke, hij ruikt naar kots(pakje geknapt) en zit onder de zalf. En er zitten gaten in. Ik wil dus ook een nieuwe xd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben je zeker dat die tas te klein gaat zijn? Want ik moest al mijn schoolboeken meesleuren (7 vakken + handboeken) en mijn tas was kleiner dat dat ding.


    comfort in c h a o s

    Deze heb ik


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Deze heb ik



    Nicceee


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb een simpele zwarte eastpack. Ik heb 'm al ruim 5 jaar en nog geen trammelant mee gehad.


    26 - 02 - '16

    Ik heb de oude leren schoudertas van mijn moeder als schooltas (:


    Don't be like the rest of them, darling

    mykidrauhl schreef:
    Ik heb een nieuwe schooltas voor school nodig. Ik ga nu naar het 3de jaar van de HAVO. Omdat mijn rugtas die ik nu heb een schoudertas is en ik op de fiets moet, heb ik een rugzak/tas nodig. Alleen kan ik nergens een goede én mooie vinden. (of ze moeten meer dan 60 euro kosten..) Het is niet zo dat hij superawesomemooi moet zijn, maar ik wil niet zo'n saaie zwarte of zo'n roze die iedereen heeft, snap je?
    Wat voor tas hebben jullie? Ik heb deze nu thuis liggen (gisteren besteld bij Zalando)


    maar de stof is slecht en ik denk dat hij ook te klein is. Eastpak tassen zijn iets te duur voor mij en ik vind ze ook niet allemaal echt heel mooi..
    Iemand nog tips?


    Whut?

    Dit is iets wat mij op viel, ik vraag me af of dit nou expres, of per ongeluk. Het is niet bedoeld om iemand te beledigen of ruzie uit te lokken.


    ©1998