• Ik heb een nieuwe schooltas voor school nodig. Ik ga nu naar het 3de jaar van de HAVO. Omdat mijn rugtas die ik nu heb een schoudertas is en ik op de fiets moet, heb ik een rugzak/tas nodig. Alleen kan ik nergens een goede én mooie vinden. (of ze moeten meer dan 60 euro kosten..) Het is niet zo dat hij superawesomemooi moet zijn, maar ik wil niet zo'n saaie zwarte of zo'n roze die iedereen heeft, snap je?
    Wat voor tas hebben jullie? Ik heb deze nu thuis liggen (gisteren besteld bij Zalando)


    maar de stof is slecht en ik denk dat hij ook te klein is. Eastpak tassen zijn iets te duur voor mij en ik vind ze ook niet allemaal echt heel mooi..
    Iemand nog tips?


    Laughter is the music of the soul.



    Ik heb deze, van Converse, maar dan in het zilver. Hiervoor had ik wel deze, hetzelfde model dus en deze kleur, maar na drie jaar ging de rits kapot :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Lahey schreef:
    (...)

    Dan kan het alsnog voorkomen dat je voor 6 of 7 vakken boeken mee moet nemen, omdat je gewoon voor alles huiswerk hebt, dat heb ik vaak genoeg.

    Als je goed plant en enkel de pagina's die je moet hebben mee naar huis neemt is een schoudertas of een kleine rugzak geen probleem. Zelfs al neem je voor zes of zeven vakken mee naar huis.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:22 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb een Dakine en doe daar al vier jaar mee (ik ga nu naar 5 gymnasium).
    Je kunt natuurlijk ook fietstassen kopen of zo'n rekje voor je fiets.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik heb zes jaar gefietst met een schoudertas en heb nooit problemen gehad... Ik legde hem altijd op mijn bagagedrager , door het gewicht van de boeken bleef hij altijd wel op zijn plaats.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb een mooie dure eastpack

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 21:52 ]


    Hewwlo divensirtipiosn

    Ik heb meer dan twaalf vakken en die passen allemaal in mijn Eastpack. Maar meestal liggen al mijn boeken al in mijn kluisje, anders vergeet ik ze. Ik vond het eerst ook heel erg om met een -paarse- Eastpack te lopen en mijn vrienden maakten er ook grappen over maar hun tassen waren allemaal kapot. c;

    Ik vind die rugtassen altjd zó lelijk. Ik had altijd een schoudertas:')


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb ze eastpack tas besteld mooi tog??
    http://www.bagageonline.nl/eastpak-delegate-messenger-dizzy-pics.html


    Hewwlo divensirtipiosn



    Ik heb deze maar dan in het zwart. Vans ftw :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions


    Ik heb dit schatje :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Backfire schreef:
    (...)

    Of een rekje op je fiets doen.

    kan niet omdat ik folders rondbreng en anders de foldertassen er niet oppassen :) En m'n snelbinders.. laten we het daar niet over hebben XD


    Laughter is the music of the soul.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Wie neemt er nou voor 6 à 7 vakken boeken mee naar huis :'D Dat heet creatief omgaan met je tijd en kluisruimte. Haha, ik heb alleen de eerste dag na de vakantie 5 à 6 vakken in mijn tas en zelfs dan past het nog gewoon met een normale handtas.


    Ik ben niet zo creatief met kluisjesruimte dus ik laat al mijn boeken gewoon thuis en neem de boeken die ik nodig heb mee naar school hhaha dus ja ik heb 8 vakken voor de meeste 2 tot 3 boeken en voor 17 cm breedte is dat wel te klein..


    Laughter is the music of the soul.

    Mijn Eastpak heb ik in de uitverkoop gekocht.
    Voor 27 euro alleen dat is al weer anderhalf jaar geleden maar dat was bij Perry Sport.
    Ik kreeg trouwens ook een paar euro extra korting door zo'n cultuur kaart.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zou je een dakine aanraden c: ik heb er net een besteld en kostte niet mee dan 50 euro :D xx


    I'm not crazy. My reality is just others then yours.

    Walternate schreef:


    ^ Dit is/was de mijne, prima kwaliteit en al m'n zooi paste erin. Een Eastpack dus, maar ik geloof niet dat 'ie meer kostte dan 40 euro.


    Ik heb deze ook. Alles past er in en het kostte 50 euro.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.