• Ik heb een nieuwe schooltas voor school nodig. Ik ga nu naar het 3de jaar van de HAVO. Omdat mijn rugtas die ik nu heb een schoudertas is en ik op de fiets moet, heb ik een rugzak/tas nodig. Alleen kan ik nergens een goede én mooie vinden. (of ze moeten meer dan 60 euro kosten..) Het is niet zo dat hij superawesomemooi moet zijn, maar ik wil niet zo'n saaie zwarte of zo'n roze die iedereen heeft, snap je?
    Wat voor tas hebben jullie? Ik heb deze nu thuis liggen (gisteren besteld bij Zalando)


    maar de stof is slecht en ik denk dat hij ook te klein is. Eastpak tassen zijn iets te duur voor mij en ik vind ze ook niet allemaal echt heel mooi..
    Iemand nog tips?


    Laughter is the music of the soul.

    Ik heb een dubbele Eastpak. Eigenlijk te groot voor al mijn spullen (iedere dag 6/7 vakken) maar ik hoef nooit een extra gymtas mee en van het feit dat ik geen kluisje heb, heb ik ook geen last. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je kan je tas toch ook gewoon onder de snelbinders doen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Je kan je tas toch ook gewoon onder de snelbinders doen?


    Of een rekje op je fiets doen.


    i put the fun in funeral

    Ik hang mijn tas altijd aan mijn stuur en fietsen maar. Als je trouwens gewoon goed omgaat met je kluisje is de tas die je hebt bestelt bij Zalando al veel te groot.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik had een nepeastpak in t lichblauw en ik had een grijze handtas en nu een nieuwe dobkerbaluwe van de markt een stevig ding...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een converse:



    Deze vind ik fijn want er past best veel in en hij is makkelijk te dragen en mee te nemen op de fiets. Ik had deze vorig jaar in de uitverkoop gekocht bij Duifhuizen, dus misschien dat je daar ook iets kan vinden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een handtas van de H&M met een band waardoor je hem als schoudertas kunt gebruiken, handig met fietsen. En mijn tas is véél kleiner dan die van jou en daar past gewoon alles in dus die van jou is écht niet te klein (:


    Take risks and conquer your fears.

    Bij de action kun je een 'urban life' tas halen voor drie euro ;')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb die van mij vorig jaar bij de v&d gekocht. Hij was in de uitverkoop.
    Het was een Kipling, die zijn normaal ook best prijzig.

    Ik heb ook vrij lang een zwarte rugzak gehad en daar buttons op gespeld. Was niet zo'n succes, ze vielen er steeds af, maar het zag er leuk uit. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mebarak schreef:
    Ik hang mijn tas altijd aan mijn stuur en fietsen maar. Als je trouwens gewoon goed omgaat met je kluisje is de tas die je hebt bestelt bij Zalando al veel te groot.


    Tsja, maar als je voor 6 of 7 vakken boeken mee naar huis moet, dan is je tas al snel te klein :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb een plastic tas als school tas :Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt



    Ik heb deze als schooltas, maar dan in het groen. En ook nog een blauwe eastpack (vraag me niet waarom ik twee schooltassen heb)
    Verder heel praktisch, ook op de fiets, want dan doe je de band om je schouder en maak je m zo lang, zodat je m op je bagagedrager kan laten steunen.
    Alleen heb meer jongens dan meisjes met mijn converse zien lopen O_o


    Stenenlikker

    Lahey schreef:
    (...)

    Tsja, maar als je voor 6 of 7 vakken boeken mee naar huis moet, dan is je tas al snel te klein :')


    Maar de boeken die je thuis niet nodig hebt, laat je gewoon in je kluisje zitten. Je moet alleen aan het einde van de dag goed checken welke boeken mee moeten.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Maar de boeken die je thuis niet nodig hebt, laat je gewoon in je kluisje zitten. Je moet alleen aan het einde van de dag goed checken welke boeken mee moeten.


    Dan kan het alsnog voorkomen dat je voor 6 of 7 vakken boeken mee moet nemen, omdat je gewoon voor alles huiswerk hebt, dat heb ik vaak genoeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Tsja, maar als je voor 6 of 7 vakken boeken mee naar huis moet, dan is je tas al snel te klein :')


    Wie neemt er nou voor 6 à 7 vakken boeken mee naar huis :'D Dat heet creatief omgaan met je tijd en kluisruimte. Haha, ik heb alleen de eerste dag na de vakantie 5 à 6 vakken in mijn tas en zelfs dan past het nog gewoon met een normale handtas.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."