• LETS RP!

    Meiden(Wees)
    -Demi Diana Silverheart - Marijncraft
    -Maya Simone Bailey - Karmin
    -Rhozali Coraline Wynter - Exposed
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Dawn May Winter - Roww
    -

    Jongens (wees)
    -Lucas Jeremy Bailey - Karmin
    -Mason Scott Sadler - Ifano
    -Alex James Adams - xLastKiss
    - Jay Davis - Roww
    -
    -

    Begeleiders:
    - Susan Aimeé Laurens. - Dasskin
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 17:10 ]


    May StarClan light your path.

    M.T.


    mt x


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mine Topicss


    Little do you know

    [Iemand voor Dawn of Pete?? d:
    Laat ik het topic maar in leven brengen x'D]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 23:54 ]


    Little do you know

    [vic ? (:]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Is goed,
    Pete voor Vic dus d:
    Waar is ze?? (:]

    [Ik doe Dawn weg voor een Begeleider btw x'D
    Vind ik leuk :')]

    [Danny has been made ^^]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 13:17 ]


    Little do you know

    [die ligt half te slapen op de bank denk ik :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Mason Scott Sadler

    Er verschijnt lichte kippenvel op mijn armen wanneer ik de achterdeur – die uitkomt in de keuken – langzaam achter mezelf in het slot laat vallen. Alhoewel de ochtendwandeling me zonder enige twijfel goed heeft gedaan, was het verstandiger geweest als ik een vest had aangetrokken – of in ieder geval mijn leren, vertrouwde jasje rond mijn schouder had geslagen.
    Echter, om mijn bad – guy imago hoog te houden hef ik mijn kin verder op en laat een donkere blik door de keuken glijden, die na enige analyse leeg blijkt te zijn waardoor ik ietwat kan ontspannen. Doordat er enkel nieuwelingen in het weeshuis waren – overgeplaatst vanuit een ander weeshuis – wist nog niet iedereen van mijn softe innerlijke kant af, wat ik ook niet van plan was zo gemakkelijk vrij te geven – vertrouwen was iets wat verdiend zou moeten worden door andere personen en wanneer ze het zouden breken zouden ze het nooit meer terug ontvangen.

    Met een zachte tred doorkruis ik de keuken en schiet de kleine hal in, waar ik de krom gebogen meneer Jones tegen kom – wie ik zacht begroet met een knik van mijn hoofd.
    Hoogstwaarschijnlijk is meneer Jones de enige echte persoon in de gehele wereld die alles van me weet – mijn verleden, mijn daadwerkelijke innerlijk en nog belangrijker hier: mijn daadwerkelijke leeftijd, waardoor ik eigenlijk allang uit het weeshuis geplaatst zou moeten worden.
    De oude, krom gebogen man heeft er echter alle jaren voor gezorgd dat het nooit is uitgekomen, waardoor ik hem ten volste vertrouw – wat niet ontzettend vaak voorkomt.
    Iedere maand, wanneer de gegevens van de kinderen door worden gegeven aan het hoofdkantoor, rommelt meneer Jones wat met de papieren – waardoor ik opnieuw voor een onbepaalde periode veilig ben van een dak boven mijn hoofd en een kleine hoeveelheid aan eten.

    Het zachte gekraak van de traptreden klinkt bekend in mijn oren wanneer ik hem opklim naar boven, om uit te zoeken of er al leven is in dit huis – of dat iedereen nog op een oor ligt.
    Doordat ik iedere ochtend om zes uur op sta zijn de meeste klusjes in het weeshuis al gedaan – dat doe ik niet alleen om de tijd te doen, maar ook uit gewoonte en het feit dat de andere kinderen daardoor minder hoeven te doen. Aangezien ik ontzettend veel ouder was – wat ze uiteraard niet wisten – vind ik het net zo eerlijk dat ik ook meer doe, de zwaardere klussen vooral.
    Bovenaan de trap sta ik voor een kort moment stil en laat mijn blik over de gang glijden – alhoewel dit weeshuis soms net een gevangenis leek, is het altijd beter dan mijn voorgaande thuis.


    Jay Pete Davis
    Met een diepe zucht stap ik uit mijn bed. Ik lig hier nu al twee uren te piekeren..
    Snel trek ik een joggingbroek aan en een donkerblauw T-shirt en een stel sokken zodat ik niet met blote voeten over de koude vloer hoef te lopen.
    Ik loop langzaam de trap af. Ik zie dat Mason net naar boven komt en wacht even in de hoek van de trap zodat hij er langs kan. Als hij langs loopt mompel ik slaapdronken en half gapend iets wat op een 'goedemorgen' moet lijken en loop dan verder de trap af, op naar de woonkamer.
    Als ik in de woonkamer kom en over de rugleuning van de bank wil springen bedenk ik me op het laatste moment nog. Victoire ligt op de bank te slapen.
    "Hey, Vic! Word wakker! Ik wil graag zitten" mompel ik terwijl ik haar door elkaar schud, hopend dat ze wakker word. Waarom ze op de bank slaapt weet ik ook niet, misschien lastige kamergenoot.


    Little do you know

    [oke, kijken hoe we dit doen met nepnagels....]
    Victoire (vic) Lizzy Barton
    Na voor de zoveelste keer slaapwandelen weer in de woonkamer te zijn beland, besluit ik toch maar om op de bank verder te slapen. De begeleiders merken er vast niets van en eigenlijk ligt dat lelijke ding best lekker. Als ik een paar uur geslapen heb, droom ik over een leven buiten dit huis. Zonder die klusjes, het altijd vrolijk doen en doen alsof er niets aan de hand doen. "Hey Vic! Word wakker!" Hoor ik dan opeens, huh, in mijn droom is helemaal niemand... "Ik wil graag zitten" Hoor ik dan, waarna ik door elkaar word geschud. Voorzichtig doe ik mijn ogen open en kijk recht in de ogen van Pete. "Duuuuuuuuuuuude" mompel ik gapend, en sla mijn hand voor mijn mond. "Morningggggg" zeg ik dan met een slaperige grijns, en hou mijn hoofd een beetje scheef, terwijl ik in mijn ogen wrijf.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jay Pete Davis
    Na een korte tijd word ze dan eindelijk wakker. Ze opent haar ogen om dan recht in de mijne te kijken.
    "Duuuuuuuuuuuude" mompelt ze gapend, waardoor ik zelf ook moet gapen.. Waarom is gapen zo aanstekelijk?
    "Morning" zegt ze dan met een slaperige grijns. Terwijl ze in haar ogen wrijft houd ze haar hoofd scheef. Eigenlijk ben ik te lui om te wachten voor ze van de bank af komt of normaal gaat zitten. Ik pak haar benen en leg deze over de rugleuning zodat ze op de kop ligt en glimlachend ga ik naast haar zitten, maar dan normaal.
    "Je bent te langzaam" zeg ik met een scheve grijns, en haal mijn schouders op.
    Ik slaak een zeurende kreun als ik naar de tv kast kijk waar de tv in staat "Waarom mogen wij nooit tv kijken?!" vraag ik aan niemand in het bijzonder.


    [Nep nagels zijn echt super moeilijk om mee te typen :')
    Tenzij je altijd zulke lange nagels hebt dan x'd]


    Little do you know

    Victoire (vic) Lizzy Barton
    Pete pakt mijn benen en legt ze over de rugleuning, waardoor ik ondersteboven kom te liggen. "Baaaaaaaah" bazel ik en begin dan lachend met mijn benen te zwaaien. "Je bent te langzaam" zegt hij nadat hij naast me is komen zitten. Ik grinnik en volg zijn blik naar de tv kast. "Waarom mogen wij nooit tv kijken?!" Vraagt hij dan. Daar denk ik even over na. "Omdat ze niet willen dat we in een stel hersenloze zombies verander... oh, te laat." Ik grinnikte zachtjes en keek nog eens naar de tv. Het sloeg ook nergens op... Ik rolde met mijn ogen en sloot ze toen, nog steeds ondersteboven op de bank. Ik beet op mijn lip terwijl ik nadacht over van alles en nog wat.

    [die van mij zijn normaal zo kort he, dit is echt idioot moeilijk.]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jay Pete Davis
    "Baaaaaaaah" bazelde Vic uit nadat ik haar op de kop op de bank had gezet.
    "Omdat ze niet willen dat we in een stel hersenloze zombies verander... oh, te laat." zegt ze dan even later op mijn vraag over de tv. Ze grinnikt zacht en kijkt opnieuw naar de tv. Niet veel later rold ze met haar ogen en sluit ze dan. Ik kijk haar kort vragend aan, wat zou er in haar hoofd om gaan nu..?
    Als ze op haar lip bijt vraag ik het me helemaal af..
    "Ugh, ik verveel me" roep ik uit waarna ik ook met mijn benen over de rugleuning ga zitten. Ik weet zeker dat als er nu een begeleider aan komt dat we waarschijnlijk straf krijgen.. Niet dat het mij boeit, de ergste straf die we kunnen krijgen is opruimen of koken. Koken vind ik niet erg, maar ik denk wel dat de rest het erg vind als ik ga koken.. Waarschijnlijk ontploft het hele gebouw dan, of iedereen raakt vergiftigd en dan zitten ze met zijn allen in de enige badkamer die wij mogen gebruiken. Ik heb al eens eerder gekookt voor straf hier. Dat was ook niet zo'n succes.. Toen was iemand zo ziek geworden dat ie zijn maag leeg moest laten pompen in het ziekenhuis.. Nee, ik denk niet dat ze mij hier nog een keer bij het eten laten komen.. Wie ik toen vergiftigd heb weet ik eigenlijk al niet meer, is ook al weer drie jaar geleden..


    [Haha, oké d:
    Ik heb altijd wel aardig lange nagels, maar nu heb ik ze even een beetje korter geknipt omdat ik het niet vind staan dat m'n duimnagels enorm kort zijn en de rest lang x'D]


    Little do you know

    [ is het nou jay olf pete of waaat ? -confused-]
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Ugh, ik verveel me" hoor ik hem roepen, en als ik mijn ogen weer open zie ik dat hij ook zo gaat zitten als ik. Zijn hoofd hangt daarentegen wel over de bank, terwijl mijn kont de bank nog niet eens raakt; ik ben heel klein, ik groei al niet meer sinds mijn 11e... okay dat is overdreven maar het is duidelijk; ik ben klein. Ik kijk schuin 'omhoog' naar hem en glimlach "Nu maar hopen dat we niet betrapt worden, we're gonna get in troubleeeeee" grinnik ik sarcastisch "We hoeven in ieder geval niet te koken." Zeg ik met een klein grijnsje, terwijl ik terugdenk aan die keer dat hij moest koken, wat een ramp was dat, ik heb een week lang op bed gelegen daarna..

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 20:20 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Is er iemand voor Hazel ? Mijn persoontje staat niet eens in de beginpost, ook leuk ?]