• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tijd voor koffie.

    Blegh, ik haat het om de vaatwasser leeg te halen.


    everything, in time

    Ik vraag me af of mensen dit topic zó graag aan willen maken dat ze gewoon klaar zitten ermee en dan wachten tot de oude vol zit en dan snel op 'maak nieuw topic' drukken binnen enkele seconden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vraag me af of mensen dit topic zó graag aan willen maken dat ze gewoon klaar zitten ermee en dan wachten tot de oude vol zit en dan snel op 'maak nieuw topic' drukken binnen enkele seconden.


    Nah, ik zag dat ik de laatste reactie ging typen (Maar ik was te laat) Dus maakte maar een nieuw topic aan. Ik hoef niet zo nodig topics aan te maken.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Feeling optimistic. (:


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Ik vraag me af of mensen dit topic zó graag aan willen maken dat ze gewoon klaar zitten ermee en dan wachten tot de oude vol zit en dan snel op 'maak nieuw topic' drukken binnen enkele seconden.


    Volgens mij gebeurt dit veelal wel inderdaad. Maar ik ga niet schijnheilig doen, toen ik het topic aanmaakte, had ik het ook al klaarstaan.(krul)


    everything, in time

    meeeeeeeeeeeh. Buikpijjjjjn. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Brillen tekenen. *Zucht*


    Tijd voor koffie.

    Staat dit niet in het verkeerde subforum ??

    Humphries schreef:
    Staat dit niet in het verkeerde subforum ??


    True, goed dat je het zegt. Was het helemaal vergeten.


    Tijd voor koffie.

    Elke keer weer;
    'Hé, een story-promoottopic.' *klik*
    'Hm, interessant. Waar is de link?
    Als ik een link zou zijn, waar zou ik me dan verstoppen?
    Aha, in de afbeelding!' *En dan voel ik me slim...*


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nu niet meer ^^

    OT: Pfoepfoepfoe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pfff, waarom is het bewolkt vandaag, mijn mama gaat zeker willen schilderen vandaag hea. ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn vriendje is zo'n lekkerding :3


    -

    Anguish schreef:
    (...)

    Volgens mij gebeurt dit veelal wel inderdaad. Maar ik ga niet schijnheilig doen, toen ik het topic aanmaakte, had ik het ook al klaarstaan.(krul)


    Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar ik heb ook eens gehad dat ik het nieuwe topic zocht en toen zag ik dat het oude topic gesloten was een paar uur eerder en er was geen nieuwe, toen was ik verbaasd! Maar de laatste tijd is het nieuwe topic er al enkele seconden nadat de andere gesloten is.


    Your make-up is terrible

    Straks lekker rijden en daarna naar Nikki *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.