Alex James Adams
"Blijven proberen Lex, of ik ga eens beginnen nadenken over een andere bijnaam voor jou" Lachte ze, waarna ze mn hand pakte en me meetrok naar beneden. Ik had zelf ook wel honger gekregen, maar we zouden moeten wachten op de rest, want eten jatten zat er niet in. Ik keek lachend naar het blonde meisje en bleef nadenken over een leuke bijnaam "Shorty? Ukkepuk? Dwergje?" Ik begon te lachen, waarna ik serieus na begon te denken over een leuke bijnaam. "of Angel dan?" Vroeg ik toen zachtjes, en keek haar glimlachend aan.
Victoire (Vic) Lizzy Barton
Toen hij zei dat hij te goed was voor kookboeken, en opschepte over hoe lekker de soep wel niet was, kwam ik echt niet meer bij. Ik verbaasde me er zelf over hoe vrolijk ik was; normaal was ik altijd wel vrolijk, maar zo 's ochtends vroeg..? Okay. Toen Pete voorstelde om mensen wakker te maken met waterballonnen schoot ik overeind "Jaaaaaaaaaa" Grijnsde ik vrolijk. "Of durf je dat soms niet?" zei hij nog, maar ik stond al bijna bij de deur. "Kom je nog?" Ja, we zouden straf krijgen, maar dat kon me niet zo heel veel boeien. "Let's go!"
And right from that moment, you took my breath away.