• Hallo lieve Q mensjes,
    ik heb echt super dringend jullie advies nodig.

    ik zal jullie vertellen waarom,
    k ben dit jaar namelijk een nieuwe opleiding begonnen en daar zag ik hem , hij ziet er schattig uit en hij is vrij stil. Nu eindelijk tegen het einde van het jaar en na onze berlijn reis met school is hij veel losser gekomen tegenover mij. Hij is voor zo ver ik weet gewoon een hele verlegen jonge. Nu komt mijn probleem , ik vindt hem hartstikke leuk ! echt leuk en ik wil het morgen aan hem toe geven. Morgen is de laatste dag dat ik hem zie op school en hij gaat de 13e op vakantie voor 2 weken ! En ik wil zoiets niet op app zeggen. Ik wil het graag doen , maar ik durf het gewoon niet ... ik ben denk ik bang om afgewezen te worden !Omdat ik gewoon ook wat voller ben dan de meeste meisjes en hij is een dunne jonge.

    Als jullie nog goed advies hebben dan maken jullie mij heel erg gelukkig !


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Gewoon het hem zeggen morgen! En mocht hij ''nee'' zeggen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent en dat hij niet de juiste jongen voor jou is. En zegt hij ''ja'', dan ben jij op dat moment vast het gelukkigste meisje van de wereld! Veel succes! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankje (:


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    xRebel schreef:
    Dankje (:


    Alsjeblieft! En ik weet dat het waarschijnlijk geen mega superduper advies is, maar het is het beste en waarheidsgetrouwe advies dat ik je geven kan. Echt ervaring met jongens en uitgaan heb ik verder niet echt. Maar ik duim voor je dat het allemaal goed komt!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een nee heb je een ja kun je krijgen, en het leven is voor durvers dus grijp die kans


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Go for it!


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    (...)

    Alsjeblieft! En ik weet dat het waarschijnlijk geen mega superduper advies is, maar het is het beste en waarheidsgetrouwe advies dat ik je geven kan. Echt ervaring met jongens en uitgaan heb ik verder niet echt. Maar ik duim voor je dat het allemaal goed komt!! (:


    Ja ik ook alleen met uitgaan , maar dan ben ik dronken en durf ik alles ! Dit is anders ! Maar iedereen super bedankt , dit soort kleine steuntjes heb ik gewoon nodig ! <3


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Conquistador schreef:
    Gewoon het hem zeggen morgen! En mocht hij ''nee'' zeggen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent en dat hij niet de juiste jongen voor jou is. En zegt hij ''ja'', dan ben jij op dat moment vast het gelukkigste meisje van de wereld! Veel succes! (:

    Dat dus^^
    Succes <3


    -

    Dat soort dingen zijn altijd lastig. Je moet maar denken; het is nu of nooit!

    Omdat hij een verlegen jongen is zal hij waarschijnlijk wel onzeker zijn, en dus waarschijlnijk ook heel blij zijn dat jij hem leuk vindt! Gewoon doen zou ik zeggen ;D


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Denk eventjes niet na. Ga voor hem staan, en denk niet na. Niet over gevolgen, of zenuwachtigheid. Zeg gewoon wat je wilt zeggen. Dan heb je het gedaan, en weet je meteen waar je aan toe bent!
    Succes! Oh, en ik verwacht morgen wel resultaat (:


    Tijd voor koffie.

    Jaaa lieve mensen (: ik ben 18 en voel me net een klein giegelend kind van 12 , mja ik heb net de eerste stap gezet , en op wapp gevraagd of ik hem morge onder 4 ogen kan spreken. Dus ik kan niet meer terug ! En laat jullie morgen natuurlijk alles horen !


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    xRebel schreef:
    Jaaa lieve mensen (: ik ben 18 en voel me net een klein giegelend kind van 12 , mja ik heb net de eerste stap gezet , en op wapp gevraagd of ik hem morge onder 4 ogen kan spreken. Dus ik kan niet meer terug ! En laat jullie morgen natuurlijk alles horen !

    Heel veel succes! (: Wees vooral duidelijk morgen en draai er niet om heen.


    ars moriendi

    xRebel schreef:
    Jaaa lieve mensen (: ik ben 18 en voel me net een klein giegelend kind van 12 , mja ik heb net de eerste stap gezet , en op wapp gevraagd of ik hem morge onder 4 ogen kan spreken. Dus ik kan niet meer terug ! En laat jullie morgen natuurlijk alles horen !

    Heeeell veel succes vandaag!


    Inspiration can hit you any time

    Succes! Het feit dat hij al losser kwam tegenover jou is natuurlijk ook een voordeel...


    I can't define who I am.

    Succes! Ben benieuwd ;D


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."