Alex James Adams
Toen Autumn begon over ons uitzichtloze leven leek ze een beetje verdrietig, dus ik trok haar los van de muur en gaf haar een knuffel "Het komt wel goed." zei ik met een klein glimlachje. Ze rolde met haar ogen en zuchtte, maar ik liet het gaan; ik wist niet waar ze aan dacht, en als ze het me niet vertelde was het niet mijn probleem, dat respecteerde ik. Haar ogen begonnen te twinkelen ookal had ik geen idee waar het over ging. "Kom" zei ze toen opgewekt en niet veel later werd ik mee naar boven gesleurd, mijn kamer in. "waar is je gitaar? Je moet iets spelen." ze richtte haar ogen op me en ik begon te lachen. "Alsjeblieft?" zei ze met een pruillipje en een zielige blik. Smeken voor gitaar spelen bij mij? Ik deed niets liever! Ik liep verder naar binnen en haalde mijn gitaar tevoorschijn. Ik ging op mijn bed zitten en klopte naast me, ten teken dat ze moest gaan zitten. Voorzichtig begon ik 'Flaws' van Bastille te spelen, en als vanzelf zong ik ook mee: "When all of your flaws and all of my flaws are laid out one by one, a beautiful part of the mess that we made, we pick ourselves undone.." ik glimlachte voorzichtig, "All of your flaws and all of my flaws they lay there hand in hand. Ones we've inherited, ones that we learned, we pick ourselves undone, There's a hole in my soul, I can't fill it, I can't fill it.." zo zong ik het hele liedje af, met mijn ogen gesloten, niet bewust van mijn omgeving.
And right from that moment, you took my breath away.