[oeps, dagje strand en mijn hele gezicht is rood ugh.]
Alex James Adams
"Ik kan niet wachten tot we weer naar buiten mogen" zuchtte ze, en ik knikte. Zodra we naar buiten mochten konden we naar de muziekwinkel, en normaal eten voor de verandering. Maar vooral voor de muziek. "Ik ga me best even aankleden, wacht even." zei ze toen. Ik knikte, en ze was weg. Ik moest me ook maar eens om gaan kleden. De trui begon een beetje warm te worden en daarbij paste hij niet helemaal meer. Ik stond zuchtend op en liep naar de stapel kleren in de hoek, waar ik mijn spullen uit moest halen. Vandaag was een joggingbroek-dag, vond ik, dus dat werd het. Toen ik eindelijk mijn joggingbroek gevonden en aan had, trok ik mijn trui en shirt uit. Toen Autumn terug kwam had ik mijn shirt nog niet gevonden in de stapel, dus ik draaide me om en glimlachte schaapachtig naar haar, waarna ik verder ging met zoeken. Er lagen zo veel broeken en beanies, maar geen enkel shirt. Ik zuchtte, pakte een beanie en stond toen op. Terwijl ik de beanie opzette liep ik naar de kast om daar maar een shirt uit te vissen. Ik trok het aan en ging weer op mijn bed zitten, en glimlachte naar Autumn. "Nog verzoekjes, madame?"
Victoire (Vic) Lizzy Barton
Als de begeleiders wakker zijn rennen we naar beneden, de badkamer in waarna hij de deur op slot draait. "En nu wachten" zegt hij met een scheve grijns. "Hebben ze ons gezien?" Vraag ik zachtjes. Ik heb ze niet echt naar ons zien kijken, maar mijn haar is nogal rood en zo veel meiden met lang rood haar zijn er niet. Er valt een plukje in mijn gezicht en ik blaas het weg, waarna het gewoon weer terug valt. Geirriteerd duw ik het achter mijn oor, en begin dan te lachen. Ik heb in tijden niet zo veel lol gehad, omdat er toch nooit iets gebeurt in dit weeshuis.
And right from that moment, you took my breath away.