[oeeeh, leuke jongen? oeps, sorry leuk internet hebben we hier.]
Victoire (Vic) Lizzy Barton
Als Pete dan eindelijk overeind probeert te komen doet hij dit niet bepaald handig, en valt met bang en al om. Met een harde klap komt zo de rug van de bank op de grond terecht. "Volgens mij is iedereen nu al wel wakker" zegt hij lachend. "Nou.... we kunnen het toch gewoon proberen?" Zelf moest ik ook wel lachen, het zag er best leuk uit zoals hij achterover was gevallen. "Waar liggen die waterballonnen?" Vroeg ik net iets te hard. Snel keek ik om me heen om te zien of de begeleiders me hadden gehoord. Gelukkig niet. "Kom op!"
Alex James Adams
Toen ze zei dat 'Angel' te cliché was, grinnikte ik "Dat is waar ook..." "Waarom niet gewoon Mary of Allie of iets in die aard, ik heb 3 namen, je kan vast wel iets maken van 1 van die 3?" "Jaaaa maar iedereen noemt je Mary of Allie dus ik wil iets origineeeels" zei ik met een kinderstemmetje. Het was zo; als Autumn al een bijnaam had, was het altijd Mary of Allie en ik wilde gewoon wat leukers bedenken, omdat ze voor mij niet zomaar iemand was. Don't get me wrong; ik zag haar niet op zo'n manier, meer omdat ze zo'n goede vriendin van me was en ik me bij haar op me gemakt voelde. Door haar was het toch nog iets leuker om in dat stomme weeshuis te zijn, we konden altijd wel lachen. Met haar hoefde ik eens niet na te denken over die toekomst die we allemaal niet hadden.
Gitaar spelen in een band? Ik mocht van geluk spreken dat ik mijn gitaar op mijn kamer had mogen houden... Wat was dat een gedoe geweest zeg, maar ik zou hem nooit weg doen. Dat ding was mijn leven.
[ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 15:35 ]
And right from that moment, you took my breath away.