• Drie Demi-Gods werden ontvoerd door de God Hades. Hades dwingt Zeus om zijn bliksemschicht te geven, het meest krachtigste wapen ter wereld, in ruil voor de ontvoerde Demi-Gods. Zeus geeft niks om de drie ontvoerde halfbloeden maar de goden van Olympus zijn erachter gekomen dat de halfbloeden bijzondere krachten hebben, het zijn kinderen van Hephaistos, de God van smeedwerk, vuur en ambachten. De halfbloeden kunnen samen een nog krachtiger wapen maken dan de bliksemschicht, en als Hades die in handen krijgt neemt hij Olympus over. Omdat de goden druk bezig zijn met hun eigen oorlogen krijgen wij, de andere halfbloeden, de opdracht om ze terug te halen.


    Rollen: [van elke god het liefst één.]
    -[Kind van Aphrodite] | Ritual | Amaranthé Doreah Freylin 1,17
    -[Kind van Apollo] | Sydrian | Lainey Desai 1,5
    -[Kind van Ares] | Gawain | Damian Xifos Machon 1,15
    -[Kind van Athena] | Chilaw | Sorena Meÿa Lastornh 1,16
    -[Kind van Demeter] | Blutbad | Drew Dion Geller. 1,9
    -[Kind van Dionysus] | Skull | Ophelia Chrysante Aedefos. 1,10
    -[Kind van Hades] | DarkMark | Theseus Aiden Silverton 1,17
    -[Kind van Hermes] | Ranger | Reyna Iphigenia Jefferson. 1,9
    -[Kind van Poseidon] | Limits | Niamh ‘Nim’ Fennay. 1,5
    -[Kind van Zeus] | Edgar | Jace Leonidas Sotir. 1,4

    Saters:
    - IsA20 | Leon Arrow.- 8


    Regels:
    -Minimaal vijf regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Delphi, of Limits maken nieuwe topics aan.



    Het begin:

    Iedereen is op de halfbloedheuvel. Het is zeven uur ’s avonds en iedereen heeft zich verdeeld in twee groepen, zo komen de monsters hen minder snel op het spoor. Voor communicatie moeten ze een mobiel gebruiken, maar ze hebben afgesproken dat ze zo min mogelijk contact houden. Om uit de onderwereld te komen heb je parels nodig, die door heel Amerika liggen. Daarom gaan ze allemaal opzoek naar de parels. Op de kaart staan twee locaties afgegeven, daar liggen de parels. Wanneer de teams allebei een parel hebben bemachtigt, komt de volgende plek op de kaart tevoorschijn. Voor Team 1 ligt de parel in het grootste warenhuis van Washington, en voor Team 2 ligt de parel in een pretpark in L.A.

    Team één reist via de pegasi, en team twee bedenkt nog een paar opties, zodat ook zij van start kunnen gaan.




    Team 1:
    - Jace Leonidas Sonir.
    - Drew Dion Geller.
    - Niamh ‘Nim’ Fennay.
    - Reyna Iphigenia Jefferson.
    - Theseus 'Theo' Silverton.
    - Lainey Desai.

    Team 2:
    - Sorena Meÿa Lastornh.
    - Ophelia Chrysante Aedefos.
    - Leon Arrow.
    - Damian Xifos Machon.
    - Amaranthé Doreah Freylin.


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 13:41 ]

    Ranger schreef:
    (...)

    Waarom niet? :') Als jij blijft, blijf ik ook. :Y)


    - lol, kay. Dan blijf ik. xd Laten we dan wel doen dat Lainey nooit is meegegaan. Handiger voor Jace en Sydrian heeft zich toch uitgeschreven -


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    (...)

    - lol, kay. Dan blijf ik. xd Laten we dan wel doen dat Lainey nooit is meegegaan. Handiger voor Jace en Sydrian heeft zich toch uitgeschreven -


    Oki. :3


    help

    Ranger schreef:
    (...)

    Oki. :3


    You first of me?


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    (...)

    You first of me?


    You? :x


    help

    Ranger schreef:
    (...)

    You? :x


    Yeah, gimme a sec


    kindness is never a burden.

    Jace Leonidas Sotir | Zeus | Team één |
    Jace landde op de grond iets van de andere groep vandaan en sprong behendig van zijn pegasus. Hij was nog steeds geërgerd door de anderen, maar ze zouden daar wel overgaan en het kon hem eigenlijk niet veel schelen wat ze van hem vonden. Jace nam zijn pegasus vast aan de teugels en bond die vast aan een boom iets van de anderen vandaan. Hij merkte Reyna op, die weg liep van de groep en twijfelde. Of hij kon met Niamh overleggen waar ze konden overnachten of hij kon Reyna wat vervelen. Aangezien hij niet echt zin had om met 'miss Ocean' te gaan discussiëren, liep hij in Reyna richting en plofte naast haar neer op het gras onder de boom. "Kan je niet ergens een pizza voor me gaan stelen, Jefferson. Met je vader as god van de dieven kan dat toch geen probleem zijn?" Jace kon een gemene opmerking gemaakt hebben, maar na de ruzie van daarnet had hij daar niet zoveel zin in. Theseus had op ontploffen gestaan en hoezeer Jace de jongen ook verachtte, hij had geen zin in een pijl door zijn hart.


    kindness is never a burden.