• Zo heet het nieuwe album van Kanye West, het is al wel bijna een maand uit, maar ik heb pas nu tijd gehad om het te downloaden. Dus ik begon met luisteren van het liedje "I Am God" en ik ben gewoon een beetje bang geworden haha, het begin is super eng gewoon. En hij gaat gillen, net alsof hij achtervolgt wordt. Echt heel anders dan zijn eerste album. Wat vinden jullie van zijn album??



    Dit is I Am God.


    live the life you love

    El oh el.


    26 - 02 - '16

    Ik vond em vroeger al eng/weirdo^^

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:39 ]


    -

    Ik vind Kanye tien keer niks, snap ook niet dat mensen vrijwillig naar z'n muziek luisteren. Hij denkt dat hij god is en dat soort mensen staan me al niet aan. (joehoe)


    To infinity and beyond •

    What the hell .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Vivere schreef:
    Ik vind Kanye tien keer niks, snap ook niet dat mensen vrijwillig naar z'n muziek luisteren. Hij denkt dat hij god is en dat soort mensen staan me al niet aan. (joehoe)


    en dit dus ook.


    -

    Vivere schreef:
    Ik vind Kanye tien keer niks, snap ook niet dat mensen vrijwillig naar z'n muziek luisteren. Hij denkt dat hij god is en dat soort mensen staan me al niet aan. (joehoe)


    Ex astris, sciencia

    Vivere schreef:
    Ik vind Kanye tien keer niks, snap ook niet dat mensen vrijwillig naar z'n muziek luisteren. Hij denkt dat hij god is en dat soort mensen staan me al niet aan. (joehoe)


    Ik vond z'n vorige album Arrogance wel leuk haha, daarom downloade ik dit album!


    live the life you love

    Vivere schreef:
    Ik vind Kanye tien keer niks, snap ook niet dat mensen vrijwillig naar z'n muziek luisteren. Hij denkt dat hij god is en dat soort mensen staan me al niet aan. (joehoe)


    Hij is niet de enige artiest die zo denkt.
    De hele muziekwereld begint langzaamaan te veranderen in een zielig hoopje mensen die denken dat ze alles maar kunnen maken.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Hij is niet de enige artiest die zo denkt.
    De hele muziekwereld begint langzaamaan te veranderen in een zielig hoopje mensen die denken dat ze alles maar kunnen maken.


    Precies. Het ergste is nog dat mensen serieus gaan denken dat die artiesten goden zijn --'


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Precies. Het ergste is nog dat mensen serieus gaan denken dat die artiesten goden zijn --'


    Yup. Dat noemen ze overly attached fans. Die zitten overal, zelfs hier op Quizlet helaas.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Yup. Dat noemen ze overly attached fans. Die zitten overal, zelfs hier op Quizlet helaas.


    Ik weet 't en ik wordt er verdomme meer vergeleken als ik hier zeg waar ik fan van ben. Maar goed, we gaan off-topic haha. :Y)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Ik weet 't en ik wordt er verdomme meer vergeleken als ik hier zeg waar ik fan van ben. Maar goed, we gaan off-topic haha. :Y)

    haha ja, dat is waar.
    Maar goed, we gaan nu idd off-topic. Dus ik hou mijn mond erover dicht.


    -


    De lyrics is echt verschrikkelijk. Hoe kunnen mensen daar naar luisteren?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vivere schreef:
    Ik vind Kanye tien keer niks, snap ook niet dat mensen vrijwillig naar z'n muziek luisteren. Hij denkt dat hij god is en dat soort mensen staan me al niet aan. (joehoe)

    Precies dit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exorcism schreef:


    De lyrics is echt verschrikkelijk. Hoe kunnen mensen daar naar luisteren?


    Het is ook echt van "Get the Porsche out of the garage" wtf ja.


    live the life you love