• Om twee 's nachts werd ik wakker gebeld. Zal je zien, voor het eerst vergeten mijn mobiel op stil te zetten. Nouja, ik neem met een slaperige kop op. Krijg ik te horen dat die beller mijn email adres weet, maar mijn achternaam heel graag wilt weten om een brief te schrijven. Hij zat ook zo de hele tijd te zeggen dat ie met me naar bed wilde enzo. Het nummer ken ik niet, ik vind het maar raar. Gatverdamme.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ieuww...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Het is ook heel raar. Ik zou het tegen je ouders en vrienden vertellen en ook goed in de gaten houden. Wie weet heeft hij echt je gegevens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Iew, wat eng o.o

    Ewwww. Ik zou niks doen en het tegen je ouders vertellen


    Food.

    UNCOMMON schreef:
    Iew, wat eng o.o


    Smiling but close to tears.

    ik werd om half 2 wakker gesmst door mijn vriendje, zet ie erin: welterusten hihi, nouja zeg. Maar dat zou ik ook eng vinden, en ik zou meteen ophangen hoor.

    Ik wacht denk ik eerst af of ik nog een telefoontje krijg. Dan neem ik niet eens op waarschijnlijk als ik zie dat het hetzelfde nummer is. Zou het een idee zijn om het nummer op te slaan in mijn mobiel?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    WTH!!!
    bespreek het met je ouders wat jullie kunnen doen...maar zelf niets doen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Onderbroek schreef:
    Ik wacht denk ik eerst af of ik nog een telefoontje krijg. Dan neem ik niet eens op waarschijnlijk als ik zie dat het hetzelfde nummer is. Zou het een idee zijn om het nummer op te slaan in mijn mobiel?


    is denk ik wel zo handig...vooral als hij echt je gegevens heeft...dan kunnen jullie naar de politie stappen met het nummer...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hm, ik kan hem wel terugbellen maar ik kan het nummer niet zien.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is raar ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou zeggen: zoek een leven of maak jezelf van kant. Ja, het klinkt en ís heel hard maar iemand die je op zo'n tijdstip opbelt mogen ze afschieten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, ik neem de volgende keer gewoon op en ik brabbel tien minuten onzin.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Weird.
    Nummer opslaan sowieso, lijkt me handig voor het geval dat.


    your eyes are like stars in the night.

    UNCOMMON schreef:
    Iew, wat eng o.o


    I need you like a heart needs a beat