• ik mag opzich niet zeuren ik mag best wel veel of hoe dan ook nórmaal veel

    maar ik mag bijv. geen foundation op
    [maar als mn moeder niet thuis neem ik weleens die van haar (GOD THANX dat ik ong. dezelfde huidskleur als mijn moeder heb!xD)en dat staat egt fucking pragtig!]

    maarjahh ik mag dus geen foundation en mijn huid is niet bepaald gemateerd het is best wel jahh op een vreemde manier vlekkerig zeg maar.. naja je moet het gewoon begrijpen maar hoe dan ook dan zie ik er dus leuk uit XD

    en ik mag dus ook geen piercing door mn lip en die wil ik egt super graag!

    ..zucht.. weet iemand tips zodat ik het miss tog mag?? *puppyeyes*


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik vind het raar dat je moeder het zelf wel gebruikt terwijl jij t niet mag, misschien is dat wel een argument..=] Maar waarom mag je t niet dan?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ze vind me te jong ¬¬

    kmocht eerst ook gewoon geen make-up maar dat doe ik dan gewoon tog en nou mag ik het eindelijk

    dus mascara en eyeliner [meer mag ik ook niet]
    omdat ik i de 2e zit :S


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Maar hoezo te jong om jezelf mooi te maken? Als je 5 bent ok, maar toen ik 6 was droeg ik al [felblauweXD] mascaraXD. Vond ik cool ofzo.. Heb m btw nog steeds.XD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Op dat gebied heb ik best een makkelijke moeder. Qua make-up mag ik doen wat ik wil.
    Morgen tribals rond m'n ogen? De hele boel zwart of gifgroen? Ze wordt er koud noch warm van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Schijt aan je moeder en gewoon gebruiken. Wat flauw dat je geen foundation op mag :S Ik vind dat echt raar. Trouwens, die piercing. Tja, het is toch een soort van verminking. Helaas, dat word wachten tot je 18e (en rond die tijd zul je er wel achter gekomen zijn dat een lippiercing eigenlijk geen goed idee was en dan ben je blij dat je er geen hebt)


    Life is hard and then we die

    ik mag opzich niet zeuren ik mag best wel veel of hoe dan ook nórmaal veel

    maar ik mag bijv. geen foundation op
    [maar als mn moeder niet thuis neem ik weleens die van haar (GOD THANX dat ik ong. dezelfde huidskleur als mijn moeder heb!xD)en dat staat egt fucking pragtig!]

    maarjahh ik mag dus geen foundation en mijn huid is niet bepaald gemateerd het is best wel jahh op een vreemde manier vlekkerig zeg maar.. naja je moet het gewoon begrijpen maar hoe dan ook dan zie ik er dus leuk uit XD

    en ik mag dus ook geen piercing door mn lip en die wil ik egt super graag!

    ..zucht.. weet iemand tips zodat ik het miss tog mag?? *puppyeyes*


    ik zal eens zegge hoe ik da doe!!! xD
    ik ga eerst met vriendinne winkele en met myn eigen geld koop ik dan make-up!!! En dan kunne u ouders wel zegge wrm da je da gekocht hebt enz. en dan zeg jij gwn da al je vriendinne da kochte dus jij kon ook na achterblijve!!! GOOD LUCK!!! Laat wete of het werkte!! ;)


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!