• Ave!
    Wat vind jij er van?
    Vind jij het normaal of ben je er niet voor?
    Ik vind het eigenlijk wel normaal, -Kan wel kloppen aangezien ik er een verhaal over schrijf xD-
    Ik bedoel, die mensen kunnen er toch ook niet aan doen dat ze familie zijn? :S
    Als ze nou verliefd zijn...
    Wat doe je er dan aan :')?
    Ik wil jullie mening ook horen ^^

    No fights, just talk!


    Adia


    ADIA x...

    ik vind het wel..
    nouja weet niet eigenlijk maar ik lees nooit twincest. x'D
    heb ik niet zo'n behoefte aan. [a]


    AAP

    Het kan natuurlijk. Maar misschien is het wat minder als je 2 celebs pakt die helemaal niet op elkaar zijn en daar toch een twincest over maakt.
    Ik bedoel zou jezelf ook niet leuk vinden als iemand een verhaal over jouw maakt met je beste vriendin/vriend/zus/broer terwijl je daar helemaal niet op bent. En dan in het verhaal laten voorkomen dat julie het met elkaar doen. Ik denk dat dat minder is. Maar het kan natuurlijk wel dat mensen getrouwd zijn en dat ze al broer en zus waren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb er haat aan..

    VIES

    en zekr
    TOKIO HOTEL fans die zo een twincest series maken over tom en bill
    gwn ziekelijk


    Gilles (ll)

    Het kan natuurlijk. Maar misschien is het wat minder als je 2 celebs pakt die helemaal niet op elkaar zijn en daar toch een twincest over maakt.



    Precies, daarom schrijf ik ook een verhaal over 2 fictieve personen, en niet over "sterren" (Tom en Bill Kaulitz etc.)
    Ik schrijf ook liever over fictieve personen, want dan kan je zelf verzinnen.
    Als het dan over Tom en Bill bv. gaat, dan gaan ze bij het minste al zeggen "Dat zou hij nooit doen!" of "Hoe kan dat nou, daar houd hij niet eens van?!"
    En dat soort gezeik. Daarom ga ik dus nooit verhalen schrijven over bestaande personen...


    ADIA x...

    mijn mening;

    Vatsig , goor, En Ziek


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb er 1 gemaakt ooit maar hem niet meer afgemaakt omdat ik niet echt toepasselijk vond.Het is soms wel echt prachtig geschreven maar ik lees ze zelf nooit meer.


    The soul needs autumn.

    Nouja, [kom ik aan] ik vind het als het mooi is geschreven heel mooi. Als dat niet zo is kijk ik er niet eens naar om ¬¬'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het super =D

    Maar zoals iedereen al zegt,2 sterren bijeen vind ik niet zo >< Maar Twincest is meestal mooi geschreven,en ik vind het ook veel gevoeliger.Als je zo kijkt hea >< Maar zoals jij zegt,ze kunnen er niet aan doen dat ze familie zijn.

    Ach, ik heb er eigenlijk geen mening over. NJha, sommige verhalen vidn ik erg mooi geschreven maar sommige dan ook weer niet. Het hangt van de schrijftstijl bij mij af. Aber ik vind het ze-ker niet VIES! Veel TC's maak ik niet maar als ik niets te doen heb maak ik er soms wel een paar omdat ze soms met zoveel gevoel geschreven zijn ^^ Verder heb ik er dus geen mening over ;-)

    Twincest met Bill&Tom is soms wel cool.. Incest vind ik minder cool..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    naah.
    je valt voor iemand, of niet.
    als dat toevallig familie is.
    shit happens.
    k vind t best raar...
    maar k heb er niks op tegen


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind het verschrikkelijk vies =.=
    Laat ik het effe met mijn broertje doen. Ja sorry hoor, maar dat is wat ik vind ^^

    Ik vind het eigelijk gewoon.
    Het kan gebeuren en mensen kunnen hun gevoelens niet beïnvloeden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het raar. Ik durf te wedden dat als Bill en Georg dit niet zouden gebruiken als publiciteitsstunt dat er meer mensen hetzelfde zouden denken als ik. Maar goed, ieder voor zich.


    No growth of the heart is ever a waste