• Zonder knippen of verven, iets wat ik met mijn haar kan doen? In de vorm van een staart of een vlecht of iets? Ik heb halflang blond haar met highlights erin & ik draag nu een hoge knot, ik heb eigenlijk altijd mijn haar los, omdat ik niet weet wat ik ermee moet! Ik heb al zoveel op internet gekeken, hele Youtubeaccounts uitgepluist, niks :( Heeft iemand misschien iets? Een tip?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Ik blijf hoge paardenstaarten bij blondines prachtig vinden :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Een schuine vlecht, verschillende knotten? Je hebt van die rondjes die je erin kan doen en je haar erover heen, of je doet hem eens warrig. Een vlecht maken en die in een knot draaien. Een klein vlechtje aan de zijkant, hoge paardenstaart.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Een schuine vlecht, verschillende knotten? Je hebt van die rondjes die je erin kan doen en je haar erover heen, of je doet hem eens warrig. Een vlecht maken en die in een knot draaien. Een klein vlechtje aan de zijkant, hoge paardenstaart.


    Hm, dit ga ik onthouden ^^


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Je kan ook twee plukjes haar nemen aan de voorkant en die draaien en dan achterin vast zetten. Je kan er ook vlechtjes van maken en hetzelfde doen.


    Your make-up is terrible

    Je scheiding veranderen doet wonderen :]. Je kan ook fake bangs of extensions gebruiken, als je wat extremers wil.


    i put the fun in funeral

    Ik heb dit laatst ontdekt (zelf doe ik het alleen in de staart (zonder knot):




    You are beautiful, you are love.

    Ik ben altijd een liefhebber geweest van watervalvlechten. (French braid of twisted braid)
    Nu heb ik het gedipdyt, persoonlijk vind ik het erg mooi ook om bij anderen te zien.
    Maar wat dacht je van vissengraat vlecht? ook erg leuk.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Pfff. Ik heb krullen. Ik heb de opties los, staart, vlecht. End.
    Thankgod heb ik ze voor het eerst laten stijlen, nu kan ik er veel meer mee.

    Probeer eens van die speciale haarstokjes die op eetstokjes lijken, die heb ik ook. Daar kun je een knot mee maken en staat leuk. c:

    Dragneel schreef:
    Pfff. Ik heb krullen. Ik heb de opties los, staart, vlecht. End.
    Thankgod heb ik ze voor het eerst laten stijlen, nu kan ik er veel meer mee.

    Probeer eens van die speciale haarstokjes die op eetstokjes lijken, die heb ik ook. Daar kun je een knot mee maken en staat leuk. c:


    Ik mag het niet permanent steilen >.<


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen