• Hallo Quizletters,

    Ik bedenk me opeens dat er volgensmij op Quizlet (bijna) geen mensen uit bijv. Marokko of Suriname zitten. Dat geld ook voor de Tokio Hotel fans : ik heb voor zover ik weet nog 0 keer een marrokkaan ofzo in een TH-shirt gezien. Merken jullie dit ook?

    IK HEB BTW NIKS TEGEN BUITENLANDERS MAAR HET VALT GEWOON OP :P EN IK HEB ER VERDER OOK GEEN PROBLEMEN MEE :D RESPECT 2 ALL

    het kan btw ok zo zijn dat ik er helemaal naast zit :S


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je hebt eigenlijk best wel gelijk,, maar ik zie toch heel soms ook wel marokkanen ofzo die ook fan zijn.. Maar dat is idd wel een kleine hoeveelheid vergeleken met de Nederlanders,, maar het kan ook gwn liggen aan de n0rmen&waarden en de manieren van denken&doen,, dat die mensen jongens met make-up ofzo niet echt gewoon vinden.. Mjahh ik kan ook f0ut zitten..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik ken zat marokanen die TH fan zijn.. Maar eigenlijk heb je best wel gelijk hoor..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Valt wel mee =]

    Ik heb zat vriendinnen die TH fan zijn & uit andere landen komen, eigelijk de meerderheid zelfs xP ik zelf ben ook TH fan en kon uit het buitenland^^ Dusss dit is alvast 1 xD

    (K)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ik ken ook een marrokaanse fan, maar die was alleen fan rond monsoon..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mijn bff : HajarTorres is Marokaans.
    Mijn andere bff: xxAysegulxx is Turks.
    PersianRose is volgens mij koerdisch
    En een andere bff; xBrekawayx <- Madena is irakees.


    -

    Op een idote manier zag ik Japanners en Chinezen bij TH op een concert xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Mijn bff : HajarTorres is Marokaans.
    Mijn andere bff: xxAysegulxx is Turks.
    PersianRose is volgens mij koerdisch
    En een andere bff; xBrekawayx <- Madena is irakees.

    Esmaye, Esmaye, ik ben Koerdisch(A)
    x


    ok