• Hoii Mensjes ,,
    Ja dit ben ik AGAIN...
    Maar nu is het dus 100% zeker dat ik moet mee verhuizen. [Ik zit nu dus stiekem op de pc^^]
    Paps heeft een prachtige villa in spanje gevonden [zegtie] met een zwembad EN ik heb de grootste kamer van het hele huis. Er zijn dus 6 kamers Ö Ik heb de kamer, met een inloop kast en een badkamer bij. Owkééj, de koop is nog niet rond, hij is het zelfs nog niet zeker. Maar zo hooptie dat hij me meekrijgt. Natuurlijk is dit al een + punt, want als je mijn kamer/huis nu bekijkt...
    Owk heeftie een regeling met me proberen te maken,
    Hij belooft me dat ik IEDERE VAKANTIE ALS IK WIL terug naar België mag keren om bij mu oma te gaan logeren om mijn vriendinnen en al te zien. Ook mag ik bellen zoveel ik wel en mag ik veel uitgaan. De eerste paar weken/maanden moet ik owk nog niet naar school, zodat ik wat kan wennen aan de omgeving enzow.
    [Waarom regelt mijn vader alles ZO snel? Ö]
    En we zouden kerstmis & nieuwjaar hier nog vieren en daarna een paar dagen later vertrekken naar Spanje.
    Maar nu is eignlijk mijn vraag ^^ Vinden jullie dit een goede regeling of niet? En wat zou ik nog meer in de regeling kunnen steken om het NOG meer dragelijker te maken. Omdat het normaal wel 100% zeker is =(
    [Ik weet ik was er HELEMAAL TEGEN, maar ik heb vandaag een -serieus- gesprek gehad met mijn moeder, mijn vader & hannah enja ik begin er meer en meer wat voor te voelen. EN ... Ik krijg in Spanje een nieuw hondje zegt me vader..] X. ly guyz x

    omg
    DAT LIJKT ME FANTASTISCH!
    Spanje betekend strand, zee, zon en leuke jongens x]
    Ik vind het een stoere regeling, but i dunno wat je er nog meer kan insteken XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nooit meer quizlet in Spanje (huil)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Oooh amai ik zou dan toch gaan zo een huis :O

    en gmoet vragen da vrienden naar daar mogen gaan in de grote vakantie enzo


    Gilles (ll)

    Oooh amai ik zou dan toch gaan zo een huis :O

    en gmoet vragen da vrienden naar daar mogen gaan in de grote vakantie enzo

    Op mijn vaders kosten (A)
    Het lijkt allemaal zoo prachtig! Je had de foto's moeten zien jong! Niet normaal... Die kamer die ik krijg Ö Maar ie moet wel nog wat worden aangepast, maar alles is nieuw. Het is een hele nieuwbouw... Ö

    Nooit meer quizlet in Spanje (huil)

    Ja, i know =( Ik ben nog maar online, en binnen twee maanden wordt ik weeral offline =S

    Ik zou wel meegaan.
    Ik bedoel; je kan áltijd bellen, e-mailen, smsen, brieven schrijven.
    En het wordt daar ook vast een supertijd!
    En meteen wat meer ervaring erbij.
    En je ziet wat van de wereld.
    Je gaat nieuwe mensen ontmoeten.
    En als je internet hebt, kan je altijd op Quizlet!
    Nja, ik vindt het wel een goede regeling!
    Succes ermee, meid! <3
    xx (K)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ö ik zou al niet gaan naar spanje , voor quizlet alleen.

    daarom ga ik ook bijna nooit op vakantie , ik mis teveel mijn verhalen. dan word ik ambetant en verpest ik de vakantie voor iedereen.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ö ik zou al niet gaan naar spanje , voor quizlet alleen.

    daarom ga ik ook bijna nooit op vakantie , ik mis teveel mijn verhalen. dan word ik ambetant en verpest ik de vakantie voor iedereen.

    Ik moet wel mee met mijn vader dusj =( Ik zal mijn quiz dan wel doorgeven aan iemand die ik ken. [Ben dus bezig met het eerste deeltje xD]

    Maar je kan toch op Q in spanje?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik zou het doen, hartstikke leuk!
    x


    ok

    Maar je kan toch op Q in spanje?

    Geen idee eigenlijk, maar na de verhuis ga ik totaal geen tijd hebben. -_-' En mijn moeder wil dat ik al mijn accounts op netlog, hyves,... opgeef zodat ik afscheid kan nemen van mijn oude leven. Wéétj wel niet hoe stom dat klinkt >.< Net alsof er iets vréselijks is gebeurd met mij en dat ik dat allemaal achter me moet laten o_O En eignelijk weet ik niet of ik nog veel tijd ga hebben om op Q te komen na de verhuis..

    Arm kind o.O dit had ik ook eh,, ma nog erger,, ik moest ook naar spanje,, daar heb ik 4 jaar gewoont,,e n ik ben blij dat ik weer terug ben om daar te wonen is et egt een kut land!! Serieus :S:S ik wil daar NOOIT meer heen,, selfs niet op vakantie,, alleen… die regeling is wel goed ik emost gwn mee of ik wilde of niet,, weg vriende alles in zomer vakantie 3 maande terug naar Nederland en dan weer terug,, nou leuk seg!! Egt ik ben daar zo veel vriende door kwijt geraakt,, en ovr die huis,, leuk o.O geloof me het is daar warm o.O ik had de kleinste kamer maar op een gegeve moment kregen ik en mijn broertje heel die bove verdieping voor onself,, waa rik ook een keer een kat had verstopt,, die later weg moest :’[ alleen het is daar wel elke dag kermis ^^ waar ga je wone? Ik woonde bij torrevieja fzuuw ik weet al nii meer eens xD maa het was ckr niet leuk,, regeling? Uh nou computer met internet op je kamer fzow? En vergeet niet: Nederlandse tv,, dat had ik gelukkig ook. ^^ en vraag een sof een vriendin een keer mag kome logere,, jaa kost geld,, maar heeft je vader tog wle ovr voor sijn kleine meisje?? En denk goed na,, je kan chanteren,, sijn er dingen die je al heel lang wil amar niet mag? Zoals een piercing? Doe slim^^ seg dat je dat ook wil^^ en nog wat: in spanje is eht niet afspreke,, se spreken dara enti af,, niet snel,, egt heel saai ik was egt blij dat ik weer in Nederland was,, suc6 meisje maak het er het beste van:S

    Xxx Michelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik zou het doen, hartstikke leuk!
    x


    niet dus ehh


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    in spanje wonen ? Wat doe je hier nog ?
    Maar als je het niet weet , ga er eens op vakantie om te kijken hoe het zit , en dan beslis je verder.:-)

    Ik vind het best wel stoer, zo in Spanje .. alln de taal mss ..
    & Quizlet??
    Hoe ga je dat doen??
    ik zou ook nog n nieuwe laptop & internet vrage fso ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California