• We hebben nog de kinderen van Aphrodite en Athena nodig! Het liefst meisjes.
    Het RPG word daarna heropend.



    Drie Demi-Gods werden ontvoerd door de God Hades. Hades dwingt Zeus om zijn bliksemschicht te geven, het meest krachtigste wapen ter wereld, in ruil voor de ontvoerde Demi-Gods. Zeus geeft niks om de drie ontvoerde halfbloeden maar de goden van Olympus zijn erachter gekomen dat de halfbloeden bijzondere krachten hebben, het zijn kinderen van Hephaistos, de God van smeedwerk, vuur en ambachten. De halfbloeden kunnen samen een nog krachtiger wapen maken dan de bliksemschicht, en als Hades die in handen krijgt neemt hij Olympus over. Omdat de goden druk bezig zijn met hun eigen oorlogen krijgen wij, de andere halfbloeden, de opdracht om ze terug te halen.


    Rollen: [van elke god het liefst één.]
    -[Kind van Aphrodite] | Ritual | Amaranthé Doreah Freylin 1,17
    -[Kind van Apollo] | Sydrian | Lainey Desai 1,5
    -[Kind van Ares] | Gawain | Damian Xifos Machon 1,11
    -[Kind van Athena] | Chilaw | Sorena Meÿa Lastornh 1,16
    -[Kind van Demeter] | Blutbad | Drew Dion Geller. 1,9
    -[Kind van Dionysus] | After | Ophelia Chrysante Aedefos. 1,10
    -[Kind van Hades] | DarkMark | Theseus Aiden Silverton 1,17
    -[Kind van Hermes] | Ranger | Reyna Iphigenia Jefferson. 1,9
    -[Kind van Poseidon] | Limits | Niamh ‘Nim’ Fennay. 1,5
    -[Kind van Zeus] | DiAngelo | Jace Leonidas Sotir. 1,4


    Saters:
    - IsA20 | Leon Arrow.- 8


    Regels:
    -Minimaal vijf regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Delphi, of Limits maken nieuwe topics aan.

    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:21 ]


    Het orakel van Delphi.

    Blutbad schreef:
    Maar HurtedHeart heeft haar personage ook af dus ik weet niet hoe het nu verder gaat.

    Limits zei dat ik de rol toegewezen kreeg, omdat HurtedHeart te lang niet had gereageerd.
    Normaal gezien.


    And in that moment, we were infinite.

    Ramsays schreef:
    (...)
    Limits zei dat ik de rol toegewezen kreeg, omdat HurtedHeart te lang niet had gereageerd.
    Normaal gezien.


    Yup, en als het goed is heeft Delphi het haar nog uitgelegd.

    Limits schreef:
    (...)

    Yup, en als het goed is heeft Delphi het haar nog uitgelegd.


    Dus Hurtedheart doet niet mee?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dus Hurtedheart doet niet mee?


    Nee. Ik ga nu het speeltopic aanmaken.

    Van mijn personage hoef ik enkel het verleden in te vullen, niet heel belangrijk [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Castamere schreef:
    Volledige naam: Jace [the healer] Leonidas [one who is bold as a lion] Sotir [the savior]
    Bijnaam: Jace, Leo, Leon.
    Leeftijd: Negentien, geboren op de veertiende van oktober.
    Kind van: Zeus.
    Uiterlijk:


    Jace is een grote en gespierde man. Hij meet maar liefst 1 meter 88 en is redelijk breed gebouwd. Hij heeft brede schouders door het vele trainen en een platte buik. Elke ochtend loopt Jace een rondje door zijn buurt om zo ook zijn kuitspieren te verzorgen.
    Zijn huid draagt een natuurlijke lichte kleur. Zijn haar is donkerbruin, evenals zijn wenkbrauwen. Jace' ogen hebben een mooie grasgroene kleur met stukjes goud erin, waar veel vrouwen gek op zijn. Zijn kledingstijl is vrij nonchalant. Meestal een gewoon zwart shirt en een spijkerbroek met laarzen. Jace heeft ook een tatoeage. Ter ere van zijn goddelijke ouder, Zeus, heeft de man een adelaar op zijn schouderblad laten zetten.
    Innerlijk: Jace is een typisch voorbeeld van het nonchalance van deze generatie. Hij is onbehulpzaam, ongeïnteresseerd en slordig. Zijn kamer is een waarboel van kleren en pizzadozen. Jace is niet de gezelligste of überhaupt vriendelijk. Enkel tegen zijn familie en vrienden doet hij dat. Hij kan erg sarcastisch uit de hoek komen en geeft soms de indruk dat hij de meeste mensen in minachting neemt en zichzelf beter voelt. Dat komt enkel door het feit dat hij woest is op zijn goddelijke vader omdat die hem en zijn moeder alleen liet, na Jace' geboorte.
    Jace is erg koppig. Wanneer hij iets wil gaat hij ervoor totdat hij zijn zin krijgt. Hij heeft altijd de juiste argumenten klaarliggen en raakt geïrriteerd door mensen die hem zijn gelijk niet geven. Ook is de man nogal impulsief. Hij denkt nooit lang na over acties, maar krijgt er nooit spijt van. Telkens vind hij wel een reden waardoor alles goed komt, of op z'n minst minder erg lijkt.
    Maar Jace is ook een beschermend iemand. Hij zou zijn leven riskeren voor zijn familie en vrienden. Zonder hen zou hij niet zijn wie hij is vandaag. Jace heeft een nogal duister verleden van drugs en geweld, maar daar is hij overheen. Hij spreekt er met niemand over aangezien hij er niet veel meer van weet.
    Net als alle andere kinderen van Zeus, niet dat het er veel zijn door het Verdrag van de Grote Drie, kan Jace de lucht gebruiken om op de wind te rijden en te vliegen. Ook kan hij zichzelf uit water schieten door middel van lucht. Jace kan enorme stormen oproepen om vijanden aan te vallen en hij kan ook regen veroorzaken.
    Zoals de meeste halfgoden van Zeus is ook Jace immuun tegen elektrische schokken. Hij kan mensen schokken geven bij aanraking wanneer hij dat wil en kan bliksemschichten afroepen om vijanden te slaan. Hij heeft ook het gevoel dat hij de leider van welke groep dan ook moet zijn, omdat zijn vader de koning van Olympus is. Hij is van nature een goede leider en heeft soms de neiging het leiderschap in de groep over te nemen van de gekozen leider.
    Verleden: Jace is opgegroeid bij zijn alleenstaande, tweeëntwintigjarige moeder en diens familie in Athene, Griekenland. Hoewel zijn moeder geen echte Griek was en oorspronkelijk afkomstig was uit Duitsland, leefde ze daar al haar hele leven en zodoende dat ze ook een Griekse achternaam. Jace vroeg vaak naar zijn vader, maar zijn moeder vertelde hem steeds opnieuw dat de man hen had achtergelaten na Jace' geboorte omdat ze niet samen konden zijn.
    Jace ging naar school, maar werd daar niet echt geaccepteerd omdat hij dyslectie en ADHD had. In de middelbare school maakte hij een aantal vrienden, maar toen zijn moeder hem eindelijk vertelde dat zijn biologische vader Zeus was, kon hij het niet riskeren dat zijn vrienden wat overkwam dus besloot hij het contact te verbreken. Zijn moeder en hij verhuisden naar de Verenigde Staten, waar Jace naar Kamp Halfbloed ging. Hij was de enigste zoon van Zeus en was dus ook de enigste bewoner van diens gebouw. Eerst deed Jace geen moeite om vrienden te worden met de andere kampers. Hij trainde tot 's avonds laat en bestudeerde geschiedenis boeken, in de hoop op een dag een held als Perseus of Theseus te worden. Toen Jace zeventien werd overleed zijn moeder door één of andere ziekte en ging hij permanent in Kamp Halfbloed wonen. Pas na haar dood maakte hij een aantal vrienden, waaronder Lainey Desai, een dochter van Apollo.
    Extra: Op de dag van zijn zestiende verjaardag lag er een pakje voor de deur. In het pak zat een zwaard van Zeus voor Jace. Het zwaard droeg de naam 'Aimatochysía', wat bloedvergieten betekend en Jace vecht nu enkel nog met dat wapen. Omdat Jace de naam nogal lang vind heeft hij het zwaard een bijnaam gegeven: "Chysia."
    Jace heeft een hekel aan Reyna, doordat zij hem graag treitert.


    Ik heb Jace nogmaals eens aangepast. Misschien wil je dat nog aanpassen in de story, Limits? (:


    kindness is never a burden.

    Cuthalion schreef:
    Naam: Damian Xifos Machon
    Leeftijd: Negentien
    Kind van: Ares
    Uiterlijk:


    Damian is met zijn 1.87, zijn redelijk gewone lichaamsbouw en vrij gespierde lichaam een imposante verschijning. Het lichaam van een krijger en een echte zoon van Ares.
    Hij heeft lang bruin haar en staalgrijze ogen. Zijn lange haar draagt hij meestal gewoon los, maar als hij actief bezig is, doet hij het meestal in een staart om zijn haar uit zijn gezicht te houden.
    Innerlijk: Damian is een echte vechter en niet bang voor de strijd. Het soort strijd dat normaal is in de wereld van de halfgoden, maar ook voor een doodgewone vechtpartij is hij niet bang. Niet dat hij nou een echte ruziemaker is, maar hij is vrij opvliegend. Één in zijn ogen verkeerd woord en je gaat eraan.
    Damian is een echte natuurliefhebber en brengt er graag zijn tijd in door. Het kalmeert hem om gewoon ergens op een afgelegen plek in de natuur te gaan zitten, als hij boos is of iets hem dwars zit. Hij is bereid een lange wandeling te maken om op zo'n plek te komen en tijdens het wandelen koelt hij ook af.
    Verleden: Damian woonde bij zijn moeder, bij wie hij een heel prettig leven had. Maar omdat hij op school moeilijk kon aarden, vanwege zijn opvliegendheid, hebben hij en zijn moeder op zijn 14de besloten dat het beter was dat hij permanent in kamp Halfbloed zou wonen. Hij zou daar veel beter op zijn plek zijn dan in de gewone mensenwereld. In zijn vroege jeugd wist hij niet dat hij een zoon van Ares was, totdat het hem op zijn 13de verteld werd. Daarna werd al gauw ook duidelijk dat hij veel beter in kamp Halfbloed zou kunnen leven.
    Extra:Damian heeft een obsessie voor wapens, vooral voor zwaarden, maar alle andere 'oude' wapens zijn ook goed. Van de moderne wapens als pistolen moet hij echter niks hebben, hij vind die dingen verschrikkelijk.


    Damian is af. Innerlijk is een beetje kort, maar ik heb gewoon geen inspiratie voor hem....


    Stenenlikker

    Alles aangepast c;

    Ik zal hem zal hem zo snel mogelijk afmaken maar ik heb een druk weekend en zit nu heel asociaal te doen aan tafel op mijn eigen verjaardag lol


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    Ik zal hem zal hem zo snel mogelijk afmaken maar ik heb een druk weekend en zit nu heel asociaal te doen aan tafel op mijn eigen verjaardag lol


    Haha, HAPPY BIRTHDAY :'D

    Tartarus schreef:
    Ik zal hem zal hem zo snel mogelijk afmaken maar ik heb een druk weekend en zit nu heel asociaal te doen aan tafel op mijn eigen verjaardag lol


    Gefeliciteerd!


    Physics is awesome

    Fenks je hebt dat al gezegd ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zou de link naar het rollentopic misschien in het speeltopic kunnen worden gezet? (:


    help

    Hylla schreef:
    Zou de link naar het rollentopic misschien in het speeltopic kunnen worden gezet? (:


    Done :]
    Ah, ik ben zó moe.