• We hebben nog de kinderen van Aphrodite en Athena nodig! Het liefst meisjes.
    Het RPG word daarna heropend.



    Drie Demi-Gods werden ontvoerd door de God Hades. Hades dwingt Zeus om zijn bliksemschicht te geven, het meest krachtigste wapen ter wereld, in ruil voor de ontvoerde Demi-Gods. Zeus geeft niks om de drie ontvoerde halfbloeden maar de goden van Olympus zijn erachter gekomen dat de halfbloeden bijzondere krachten hebben, het zijn kinderen van Hephaistos, de God van smeedwerk, vuur en ambachten. De halfbloeden kunnen samen een nog krachtiger wapen maken dan de bliksemschicht, en als Hades die in handen krijgt neemt hij Olympus over. Omdat de goden druk bezig zijn met hun eigen oorlogen krijgen wij, de andere halfbloeden, de opdracht om ze terug te halen.


    Rollen: [van elke god het liefst één.]
    -[Kind van Aphrodite] | Ritual | Amaranthé Doreah Freylin 1,17
    -[Kind van Apollo] | Sydrian | Lainey Desai 1,5
    -[Kind van Ares] | Gawain | Damian Xifos Machon 1,11
    -[Kind van Athena] | Chilaw | Sorena Meÿa Lastornh 1,16
    -[Kind van Demeter] | Blutbad | Drew Dion Geller. 1,9
    -[Kind van Dionysus] | After | Ophelia Chrysante Aedefos. 1,10
    -[Kind van Hades] | DarkMark | Theseus Aiden Silverton 1,17
    -[Kind van Hermes] | Ranger | Reyna Iphigenia Jefferson. 1,9
    -[Kind van Poseidon] | Limits | Niamh ‘Nim’ Fennay. 1,5
    -[Kind van Zeus] | DiAngelo | Jace Leonidas Sotir. 1,4


    Saters:
    - IsA20 | Leon Arrow.- 8


    Regels:
    -Minimaal vijf regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Delphi, of Limits maken nieuwe topics aan.

    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:21 ]


    Het orakel van Delphi.

    Lahey schreef:
    Ik snap niet wat je bedoelt met " Ik las dus op internet dat haar oma is overreden door Hera"


    Oh haha, dat had ik eerst als grapje ingetypt, maar ben het vergeten weg te halen. Op internet stond dat Dyonisos' moeder met Zeus was gegaan. Daar kwam Hera achter en werd kwaad, en die overreed haar met paard en wagen. Maar ik zal het nog even weghalen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 14:01 ]

    Ik heb het aangepast :)


    Het orakel van Delphi.

    Wilt iedereen als zijn/haar rol af is, ’m even spoileren/quoten hier?
    Dan hoef ik het niet helemaal op te zoeken.


    Het orakel van Delphi.

    Reyna is min of meer af, maar ik moet nog een verleden verzinnen. Pagina 9. (:


    help

    Hylla schreef:
    Reyna is min of meer af, maar ik moet nog een verleden verzinnen. Pagina 9. (:


    Het hoeft niet heel uitgebreid hoor.
    Als er maar duidelijk in komt te staan bij wie ze is opgegroeit en of ze haar vader/moeder mistte. (De God)

    Limits schreef:
    (...)

    Het hoeft niet heel uitgebreid hoor.
    Als er maar duidelijk in komt te staan bij wie ze is opgegroeit en of ze haar vader/moeder mistte. (De God)


    Sure. :')


    help

    Naam: Damian Xifos Machon
    Leeftijd: Negentien
    Kind van: Ares
    Uiterlijk:


    Damian is met zijn 1.87, zijn redelijk gewone lichaamsbouw en vrij gespierde lichaam een imposante verschijning. Het lichaam van een krijger en een echte zoon van Ares.
    Hij heeft lang bruin haar en staalgrijze ogen. Zijn lange haar draagt hij meestal gewoon los, maar als hij actief bezig is, doet hij het meestal in een staart om zijn haar uit zijn gezicht te houden.
    Innerlijk: Damian is een echte vechter en niet bang voor de strijd. Het soort strijd dat normaal is in de wereld van de halfgoden, maar ook voor een doodgewone vechtpartij is hij niet bang. Niet dat hij nou een echte ruziemaker is, maar hij is vrij opvliegend. Één in zijn ogen verkeerd woord en je gaat eraan.
    Damian is een echte natuurliefhebber en brengt er graag zijn tijd in door. Het kalmeert hem om gewoon ergens op een afgelegen plek in de natuur te gaan zitten, als hij boos is of iets hem dwars zit. Hij is bereid een lange wandeling te maken om op zo'n plek te komen en tijdens het wandelen koelt hij ook af.
    Als Damian aan iets bezig is, doet hij dat vol overgave. Hij is erg toegewijd aan zijn taken, maar dan neemt hij wel eens de onnodige risico's. Damian is vrij impulsief en denkt niet altijd na bij zijn acties, wat hem ook roekeloos maakt. Als hij een monster tegenkomt, gaat hij er gewoon op af, niet nadenkend of hij het monster wel aankan. Maar tijdens de strijd zijn zijn gedachten volop bezig met bedenken wat de beste manier is om zijn vijand aan te pakken. Hij is ook strategisch en ziet snel hoe dingen in elkaar steken.
    Verleden: Damian woonde bij zijn moeder, bij wie hij een heel prettig leven had. Maar omdat hij op school moeilijk kon aarden, vanwege zijn opvliegendheid, hebben hij en zijn moeder op zijn 14de besloten dat het beter was dat hij permanent in kamp Halfbloed zou wonen. Hij zou daar veel beter op zijn plek zijn dan in de gewone mensenwereld. In zijn vroege jeugd wist hij niet dat hij een zoon van Ares was, totdat het hem op zijn 13de verteld werd. Daarna werd al gauw ook duidelijk dat hij veel beter in kamp Halfbloed zou kunnen leven.
    Extra:Damian heeft een obsessie voor wapens, vooral voor zwaarden, maar alle andere 'oude' wapens zijn ook goed. Van de moderne wapens als pistolen moet hij echter niks hebben, hij vind die dingen verschrikkelijk.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:11 ]


    Stenenlikker

    Delphi schreef:
    Wilt iedereen als zijn/haar rol af is, ’m even spoileren/quoten hier?
    Dan hoef ik het niet helemaal op te zoeken.


    Naam: Drew (dapper & heldhaftig) Dion Geller
    Leeftijd: 16
    Kind van: Demeter
    Uiterlijk:


    Drew heeft korte licht rode haren. Zijn wenkbrauwen hebben dezelfde kleur als zijn hoofdharen. Hij heeft heldere licht groene ogen. Met zijn 1.85 meter lang is hij zeker niet de grootste maar ook niet de kleinste. Hij is gespierd, vooral zijn armen. Zijn buik is ook gespierd maar hij heeft geen sixpack. Dit is een bewuste keuze van Drew, hij vind dit niet mooi. Mede dankzij zijn rode haar heeft hij een lichte huid maar tot zijn eigen verbazing verbrand hij niet snel. Deze eigenschap heeft hij waarschijnlijk van zijn vader.
    Innerlijk: Drew is een rustige jongen. Hij kan totaal niet tegen onrechtvaardigheid en eerlijk zijn is voor hem heel belangrijk. Dit heeft hem wel eens in lastige situaties gebracht. Hij vergeeft mensen die hem onrecht aan hebben heel moeilijk of zelfs niet. Negen van de tien keer vergeet hij ook niet wat zij hebben gedaan. Drew is redelijk op zichzelf hoewel hij zeker zijn mening durft te geven. Hij heeft het moeilijk met fouten, daarbij maakt het niks uit of dit zijn eigen fouten zijn of niet. Fouten die hij maakt kan hij moeilijk vergeten en probeert zoveel mogelijk te doen om zijn fout goed te maken. Als Drew weet dat hij gelijk heeft en de ander wil dit niet toegeven dan gaat Drew net zo lang door totdat de ander hem gelijk geeft. Dit heeft ermee te maken dat Drew heel koppig kan zijn. Drew is niet makkelijk te beïnvloeden, iets wat hij van zijn vader heeft.
    Verleden: Hij is opgevoed door zijn vader. Hij is het enige kind van zijn vader. Hij groeide op samen met zijn neven (een tweeling van zijn leeftijd), zijn oom en neven woonde vlakbij hem in de buurt. Zijn tante (het zusje van zijn vader en oom) kent hij goed, hij ziet haar als een soort van moeder. Zijn tante is de jongste en heeft tot ieders verbazing de meeste kinderen gekregen, namelijk drie meisjes. Zijn andere tante, de moeder van zijn neven is niet meer getrouwd met zijn oom. Zijn oom heeft wel contact met de moeder van zijn kinderen, hij kan nog steeds goed met haar op schieten. Zijn opa en oma zijn even dol op al hun kleinkinderen maar Drew heeft genoeg liefde van hen gekregen. .
    Extra: Behalve zijn vader weet niemand dat hij een halfbloed is, zij denken dat zijn moeder hem vlak na zijn geboorte heeft achter gelaten bij zijn vader omdat zij zichzelf te jong vond voor een kind. Zijn familie heeft zijn moeder nooit ontmoet of zelfs maar gezien. Zijn rode haren zijn niet ongewoon in zijn familie, vooral bij de mannelijke leden van zijn familie komt het voor.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 0:01 ]


    Physics is awesome

    Reyna is af, pagina 9.


    help

    Hallo iedereen :) goedemorgen.

    Ik ga nu drie weken op vakantie, maar heb waarschijnlijk wel wifi. Anders besturen jullie mijn personage maar (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hmm, ik zat te denken over het begin, en nu hadden Delphi en ik bedacht dat iedereen zich verzamelt op de halfbloed heuvel en daar zich opsplitsten.

    Waarom? Grote groepen Halfbloeden trekken monsters aan.
    En met z’n tienen word het een beetje een chaos.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 12:55 ]

    Wanneer beginnen we? Ik heb er zin in. :D


    kindness is never a burden.

    Castamere schreef:
    Wanneer beginnen we? Ik heb er zin in. :D


    Ik ook c:

    Mijn chars innerlijk is wel klaar, nu nog wat voor het verleden verzinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered