• We hebben nog de kinderen van Aphrodite en Athena nodig! Het liefst meisjes.
    Het RPG word daarna heropend.



    Drie Demi-Gods werden ontvoerd door de God Hades. Hades dwingt Zeus om zijn bliksemschicht te geven, het meest krachtigste wapen ter wereld, in ruil voor de ontvoerde Demi-Gods. Zeus geeft niks om de drie ontvoerde halfbloeden maar de goden van Olympus zijn erachter gekomen dat de halfbloeden bijzondere krachten hebben, het zijn kinderen van Hephaistos, de God van smeedwerk, vuur en ambachten. De halfbloeden kunnen samen een nog krachtiger wapen maken dan de bliksemschicht, en als Hades die in handen krijgt neemt hij Olympus over. Omdat de goden druk bezig zijn met hun eigen oorlogen krijgen wij, de andere halfbloeden, de opdracht om ze terug te halen.


    Rollen: [van elke god het liefst één.]
    -[Kind van Aphrodite] | Ritual | Amaranthé Doreah Freylin 1,17
    -[Kind van Apollo] | Sydrian | Lainey Desai 1,5
    -[Kind van Ares] | Gawain | Damian Xifos Machon 1,11
    -[Kind van Athena] | Chilaw | Sorena Meÿa Lastornh 1,16
    -[Kind van Demeter] | Blutbad | Drew Dion Geller. 1,9
    -[Kind van Dionysus] | After | Ophelia Chrysante Aedefos. 1,10
    -[Kind van Hades] | DarkMark | Theseus Aiden Silverton 1,17
    -[Kind van Hermes] | Ranger | Reyna Iphigenia Jefferson. 1,9
    -[Kind van Poseidon] | Limits | Niamh ‘Nim’ Fennay. 1,5
    -[Kind van Zeus] | DiAngelo | Jace Leonidas Sotir. 1,4


    Saters:
    - IsA20 | Leon Arrow.- 8


    Regels:
    -Minimaal vijf regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Delphi, of Limits maken nieuwe topics aan.

    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:21 ]


    Het orakel van Delphi.

    Hylla schreef:
    Zouden er geen nimfen kunnen aangemaakt worden? ^^ Dat zijn in principe ook meisjes. :')


    En de enige wezens waarmee saters voor zover bekend zich mee voort planten.


    Physics is awesome

    Alle rollen zijn nu gereserveerd, er komen geen rollen bij want de gelijkheid ligt nu goed, we hebben 1 meisje meer als jongens.

    Delphi en ik wilde het speeltopic zondagavond openen (:
    Als iedereen dan zijn rol heeft ingevult.

    Ik ben dan net aangekomen op vakantie, dus dan reageer ik waarschijnlijk niet. We gaan een dag later weg. (: Maar dan reageer ik in een van de dagen die erna komt wel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Ik ben dan net aangekomen op vakantie, dus dan reageer ik waarschijnlijk niet. We gaan een dag later weg. (: Maar dan reageer ik in een van de dagen die erna komt wel.


    Is goed :'D

    Ik ben deze RPG telaat tegen gekomen omdat ik echt nooit in mijn priveberichten kijk. x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scairp schreef:
    Ik ben deze RPG telaat tegen gekomen omdat ik echt nooit in mijn priveberichten kijk. x'D


    Misschien kan je nog een Sater nemen? Haha.

    Naam: Niamh ‘Nim’ Fennay.
    Leeftijd: Nim is vijftien.
    Kind van: Poseidon.
    Uiterlijk:


    Niamh heeft donkerblonde/lichtbruine haren en groene ogen. Haar gezicht is egaal en meestal draagt ze een beanie. In haar ogen is meestal een vrolijke en liefdevolle twinkeling te vinden. Ze heeft kleine oren, die vaak bedekt zijn onder haar haar. Ze heeft een sportieve bouw aangezien ze erg vaak traint. Niamh heeft absoluut geen buikspieren en die wilt ze ook liever niet aangezien ze dat lelijk vind staan. Ze heeft een paar tattoos: eentje bij haar schouderblad en eentje op haar enkel. Elke tattoo heeft een betekenis. Op haar schouderblad staat een drietand afgebeeld, de drietand van haar vader. Op haar enkel heeft ze een vliegend paard staan, een van de creaties van haar vader.
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk):
    Niamh is een heel spontaan meisje, ze heeft veel fantasie en de meesten beschrijven haar als de grappige. Ze is altijd in voor een geintje, maar heeft vaak stemmingswisselingen. Ze is ook vaak overenthousiast en dan kan ze irritant worden. Ze kan ook snel boos worden en is gauw op haar teentjes getrapt. Als ze erachter komt dat ze ongelijk heeft, discusseert ze wel verder aangezien ze heel koppig is. Ze heeft ook een stille kant en dan houd ze ervan om te lezen. Niamh staat erg positief in het leven en ziet van vele dingen het goede in, zo ook in mensen. Dit is één van haar beste eigenschappen.
    Verleden:
    Niamh is opgegroeid bij haar moeder. Ze heeft op verschillende scholen gezeten en uiteindelijk is ze naar kamp Halfbloed vertrokken. Dat was toen ze twaalf was.
    Extra:
    Niamh kan goed overweg met een speer en gebruikt deze dan ook wanneer ze vecht. Haar speer heet ‘Katadíki’ wat staat voor verdoemenis.


    Niamh is af c;

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 13:23 ]

    Er staat trouwens bij uiterlijk Avalon in plaats van Niamh bij uiterlijk :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Er staat trouwens bij uiterlijk Avalon in plaats van Niamh bij uiterlijk :Y)


    Zit in de war met een ander personage haha.

    Ik maak Kaya vanavond verder af, aangezien ik het te lekker weer is om steeds binnen te zitten en ik zo naar buiten ga c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Ik maak Kaya vanavond verder af, aangezien ik het te lekker weer is om steeds binnen te zitten en ik zo naar buiten ga c:


    Is goed, er is geen haast bij :)
    En het is inderdaad lekker weer.

    Naam: Ophelia [Winst] Chrysante [Gouden bloem] Aedefos [Verbastering van grond.]
    Leeftijd: 17
    Kind van: Dionyos
    Uiterlijk:


    Ophelia heeft lange, roodbruinige haren in laagjes. Ze heeft bruine ogen die omlijnd worden met volle wimpers, waar schattige sproetjes onder zitten. Ze is 1,71m lang. Haar huid is lichtelijk zongebruind, waar erg veel moedervlekken over verspreidt zitten. Haar wenkbrauwen staan licht naar binnen gebogen, waardoor ze snel een serieuze uitdrukking op haar gezicht heeft.
    Innerlijk: Ophelia is een pittige tante die veel weg heeft van haar vader. Omdat ze een halfgodin is heeft ze een van zijn krachten geerfd, namelijk de mogelijkheid om de groeikracht van de aarde te beheersen. Ophelia is een meid met vele verschillende kanten, die ze lang niet allemaal laat zien. Omdat haar vader iemand is die veel om macht geeft wordt Ophelia daardoor nog wel eens overschaduwd, wat ze dan niet kan waarderen. Ze treed graag op de voorgrond. Ze wil vaker omgaan met haar vader dan dat ze eigenlijk toegeeft, maar als god van zoveel verschillende dingen is het erg moeilijk om daar plek voor te vinden. Ophelia heeft snel het gevoel dat mensen haar laten vallen en heeft dan ook een soort verlatingsangst.
    Verleden: Dionysos had, zoals eerder gezegd, dus niet veel aandacht voor haar. Hij was dan wel voornamelijk god van de feesten en het wijn, maar ook van bomen en boomvruchten, de groeikracht van de aarde, geestdrift, enthousiasme, voorspelling en reiniging. Hierdoor had hij het vrijwel altijd druk en nooit tijd voor zijn dochter. Daardoor was Ophelia van jongs af aan al erg op zichzelf gewezen, en kan ze zich dus makkelijk zelf redden.
    Extra: Ze is een kleindochter van Zeus. Ze vecht meestal met of haar kracht, of met pijl en boog.

    Is ze oke?
    Ophelia is ook af. Is het trouwens goed dat ze een van zijn krachten heeft geerfd?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 14:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik snap niet wat je bedoelt met " Ik las dus op internet dat haar oma is overreden door Hera"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Pamela "Pam" Leah Bruce
    Leeftijd: Zeventien
    Kind van: Aphrodite
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Wat haar karakter betreft heeft ze meer goede eigenschappen dan slechte. Altijd heeft Pamela een glimlach op haar gezicht. Zo niet, dan is er iets mis. Als haar iets dwars zit dan heeft ze stemmingswisselingen. De ene keer erg vrolijk, maar dan toch kwaad of verdrietig. Dat zal ze dan ook alleen toevertrouwen aan iemand waar ze goed mee bevriend is. Nooit zal Pamela voor iets kleins kwaad worden. Sterker nog, het is zeldzaam als ze kwaad wordt. Haar goede humeur steekt anderen aan en zo mag iedereen haar wel. Doordat ze duizenden voorbeelden heeft respecteert Pamela iedereen. Erg vaak heeft ze een hypere bui, waarbij je maar beter voor haar kunt uitkijken om binnen de kortste keren maakt ze per ongeluk iets stuk. Het is dan niet haar bedoeling, maar het komt erg vaak voor. Over de hele wereld is Pamela mensen tegengekomen. Vijanden, vrienden, geliefden. Naast dit alles heeft ze ook nog eens een liefde voor geschiedenis. Graag leest ze erover, het is zo mooi, vindt ze. Niks zal Pamela tegenhouden om te vechten voor haar familie en vrienden.
    Verleden:
    Extra:


    Vanavond komt de rest.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 16:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."