• We hebben nog de kinderen van Aphrodite en Athena nodig! Het liefst meisjes.
    Het RPG word daarna heropend.



    Drie Demi-Gods werden ontvoerd door de God Hades. Hades dwingt Zeus om zijn bliksemschicht te geven, het meest krachtigste wapen ter wereld, in ruil voor de ontvoerde Demi-Gods. Zeus geeft niks om de drie ontvoerde halfbloeden maar de goden van Olympus zijn erachter gekomen dat de halfbloeden bijzondere krachten hebben, het zijn kinderen van Hephaistos, de God van smeedwerk, vuur en ambachten. De halfbloeden kunnen samen een nog krachtiger wapen maken dan de bliksemschicht, en als Hades die in handen krijgt neemt hij Olympus over. Omdat de goden druk bezig zijn met hun eigen oorlogen krijgen wij, de andere halfbloeden, de opdracht om ze terug te halen.


    Rollen: [van elke god het liefst één.]
    -[Kind van Aphrodite] | Ritual | Amaranthé Doreah Freylin 1,17
    -[Kind van Apollo] | Sydrian | Lainey Desai 1,5
    -[Kind van Ares] | Gawain | Damian Xifos Machon 1,11
    -[Kind van Athena] | Chilaw | Sorena Meÿa Lastornh 1,16
    -[Kind van Demeter] | Blutbad | Drew Dion Geller. 1,9
    -[Kind van Dionysus] | After | Ophelia Chrysante Aedefos. 1,10
    -[Kind van Hades] | DarkMark | Theseus Aiden Silverton 1,17
    -[Kind van Hermes] | Ranger | Reyna Iphigenia Jefferson. 1,9
    -[Kind van Poseidon] | Limits | Niamh ‘Nim’ Fennay. 1,5
    -[Kind van Zeus] | DiAngelo | Jace Leonidas Sotir. 1,4


    Saters:
    - IsA20 | Leon Arrow.- 8


    Regels:
    -Minimaal vijf regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Delphi, of Limits maken nieuwe topics aan.

    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:21 ]


    Het orakel van Delphi.

    Ritual schreef:
    Mag ik de dochter van Aphrodite reserveren?
    Ik weet dat ik vrij nieuw hier op Quizlet ben, en nogsteeds alles een beetje moet uitvogelen. Maar ik heb ervaring met langere stukken schrijven op Tumblr en andere rpg sites (:


    Dat mag. Hij was eigenlijk gereserveerd voor JustLovegood maar ze reageert niet meer, dus ze is voor jouw.


    Het orakel van Delphi.

    DarkMark schreef:
    Naam: Theseus 'Theo' Weber

    Leeftijd: 17

    Kind van: Hades

    Uiterlijk:


    Theseus is best gespierd, maar zeker geen bundel, hij gaat vaak in het zwart gekleed en heeft donker haar en groengrijzige ogen die eruit zien als een slangenhuid. Hij is ook best lang en lijkt altijd op te gaan in de schaduwen.

    Innerlijk: Op Theseus kun je geen bepaalde sticker plakken qua karakter. Soms is hij ontzettend aardig en dan weer vreselijk wraakzuchtig of kwaad. Hij is zeer roekeloos en neemt vaak beslissingen en besluiten zonder er eerst over na te denken. Hij is ook een rasechte charmeur en een vreselijk grote flirt. Hij heeft ook zeer vaak woedeaanvallen en soms vreemde trekjes, maar die vallen niet zo hard op. Als hij een flirt aan de haak heeft wet je zeker dat het niet de ware is, want hij heeft een standvastelijk persoon nodig die hij in vertrouwen kan nemen, en die is hij tot nu toe nog niet tegengekomen.

    Verleden: Hij heeft het in tegenstelling tot de meeste mensen niet zo zwaar gehad. Hij was een van de personen die enkel werd aangevallen door monsters van Zeus en Poseidon, maar wist deze wel meerdere keren te doden of af te schudden. Wat wel altijd opviel was dat mensen doden zagen als ze bij hem waren, daarom werd hij op de meeste scholen gepest en uitgescholden voor freak. Hij is verschillende keren verhuisd en telkens werd hij gemeden als de pest en is daardoor een grimmige en onvaste persoon geworden.

    Extra: Hij heeft een ring gekregen als geschenk van zijn vader hij heeft hem de naam Skodati gegeven de Griekse vertaling van Duister. Hij kan in een boog veranderen en gitzwarte pijlen afschieten. Hij heeft ook een kat een zwarte Main Coon die hij Skia heeft genoemd wat schaduw betekend. Hij heeft een rijbewijs, voor auto en motor, maar prefereert nog altijd motorrijden.

    weet je ik hou hem toch en pas hem aan want hij zit niet meer goed

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 18:41 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Delphi schreef:
    (...)

    Dat mag. Hij was eigenlijk gereserveerd voor JustLovegood maar ze reageert niet meer, dus ze is voor jouw.


    Dankjewel <3
    Ik zal straks beginnen.


    “Never put your faith in a Prince. When you require a miracle, trust in a Witch.”

    DarkMark schreef:
    Naam: Theseus Aiden Silverton

    Leeftijd: 17

    Kind van: Hades

    Uiterlijk:


    Theseus is best gespierd, maar zeker geen bundel, hij gaat vaak in het zwart gekleed en heeft bruin haar met blonde stroken erin en groengrijzige ogen die eruit zien als een slangenhuid. Hij is ook best lang en lijkt altijd op te gaan in de schaduwen. Hij houd van Casual kleding en zijn haar ligt meestal (bijna altijd) warrig en

    Innerlijk: Op Theseus kun je geen bepaalde sticker plakken qua karakter. Soms is hij ontzettend aardig en dan weer vreselijk wraakzuchtig of kwaad. Hij is zeer roekeloos en neemt vaak beslissingen en besluiten zonder er eerst over na te denken. Hij wordt ook meestal gemeden omdat hij het kind is van de god van de onderwereld en daar baalt hij nogal van. Hij heeft ook af en toe woedeaanvallen en soms vreemde trekjes, maar die vallen niet zo hard op. Als hij een flirt aan de haak heeft wet je zeker dat het niet de ware is, want hij heeft een standvastelijk persoon nodig die hij in vertrouwen kan nemen, en die is hij tot nu toe nog niet tegengekomen.

    Verleden: Hij heeft het in tegenstelling tot de meeste mensen niet zo zwaar gehad. Hij was een van de personen die enkel werd aangevallen door monsters van Zeus en Poseidon, maar wist deze wel meerdere keren te doden of af te schudden. Wat wel altijd opviel was dat mensen doden zagen als ze bij hem waren, daarom werd hij op de meeste scholen gepest en uitgescholden voor freak. Hij is verschillende keren verhuisd en telkens werd hij gemeden als de pest en is daardoor een grimmige en onvaste persoon geworden.

    Extra: Hij heeft een ring gekregen als geschenk van zijn vader hij heeft hem de naam Skodati gegeven de Griekse vertaling van Duister. Hij kan in een boog veranderen en gitzwarte pijlen afschieten. Hij heeft ook een kat een zwarte Main Coon die hij Skia heeft genoemd wat schaduw betekend. Hij heeft een rijbewijs, voor auto en motor, maar prefereert nog altijd motorrijden.


    Zo nu wil ik er wel weer bij, ik denk dat ik gewoon niet tevreden was over mijn rol omdat ik hem niet netjes kon plaatsen, en daarom twijfelde.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    (...)


    Zo nu wil ik er wel weer bij, ik denk dat ik gewoon niet tevreden was over mijn rol omdat ik hem niet netjes kon plaatsen, en daarom twijfelde.


    TOM FELTON *O*

    DarkMark schreef:
    (...)


    Zo nu wil ik er wel weer bij, ik denk dat ik gewoon niet tevreden was over mijn rol omdat ik hem niet netjes kon plaatsen, en daarom twijfelde.

    Heb je de bijnaam Theo weggelaten? D: Ik vond die net zo cool. D:


    help

    Ranger schreef:
    (...)
    Heb je de bijnaam Theo weggelaten? D: Ik vond die net zo cool. D:
    Je mag hem nog steeds theo noemen hoor haha ik heb hem er gewoon uitgelaten omdat ik een tweede naam had
    @Limits inderdaad Tom Felton


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    en daarbij marthe you should be happy I didn't quit for long


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    (...)Je mag hem nog steeds theo noemen hoor haha ik heb hem er gewoon uitgelaten omdat ik een tweede naam had
    @Limits inderdaad Tom Felton


    Oh whale, het is sowieso iets voor Reyna om bijnamen aan mensen te geven. (:


    help

    Ranger schreef:
    (...)

    Oh whale, het is sowieso iets voor Reyna om bijnamen aan mensen te geven. (:
    oh hell no ;)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Amaranthé Doreah Freylin.
    Leeftijd: Achttien, ze is geboren op de derde van april.
    Kind van: Aphrodite, godin van de liefde.
    Uiterlijk:


    Haar vurig rode lokken vallen van een afstand al op, golvend en reikend tot aan haar onderrug. De schoonheid van haar moeder, vertelde ze haar altijd. Amaranthé heeft een zeer vrouwelijk lichaam, iets waar ze trots op is. Brede, ronde heupen en een vrij grote voorgevel. Haar grijze ogen lijken op een stormachtige nacht. Am hult zich graag in lichte kleuren, daar voelt ze zich goed in. Ze kleed zich niet per se gewaagd, omdat ze vind dat dat alles al zou verklappen. Liever laat ze wat aan de verbeelding over. Amaranthé heeft een gemiddelde lengte.
    Innerlijk: Een hartenbreekster, dat is hoe je Amaranthé het beste omschrijft. Met haar uiterlijk is het niet moeilijk om mannen voor je te laten vallen, en dat weet deze dame maar al te goed. Tot nu toe heeft ze zich aan niemand gebonden, de meeste relaties duren maar een enkele nacht. Iets wat de meeste mensen niet beseffen, is dat dit hele gebeuren alleen maar een masker is. Iets waar Amaranthé het moeilijk mee heeft, is emoties delen. Ze stelt zichzelf niet graag kwetsbaar op. Ze weet zeker dat als ze de juiste persoon vond, ze hem niet kwijt wil raken. En dat is het punt waarop je afhankelijk bent van iemand. Amaranthé is een tikkeltje arrogant en overmoedig, dat durft ze zelf niet toe te geven. Ze kan een goede vriendin zijn, maar ze is niet helemaal betrouwbaar en eerlijk. Am is zo iemand, die als ze op wraak uit is niet meer nadenkt. Niemand kan haar tegen houden, en degene die het proberen... Die komen er niet geheel heelhuids vanaf.
    Verleden: Amaranthé groeide op bij haar vader's familie in Parijs. Op haar tiende verjaardag vertelde ze haar de waarheid. Het meisje was veilig en wel opgegroeid, maar had nooit gedacht dat haar achtergrond zo mysterieus en spannend was. Haar vader ontmoette een prachtige vrouw, ging met haar naar bed en Amaranthé werd geboren. De vrouw van wie hij ontzettend veel hield, was weg. Een paar dagen later vertrok zo ook haar vader, gek van liefdesverdriet en haat. Toen Amaranthé elf was vertrok ze naar Kamp Halfbloed.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 13:44 ]


    “Never put your faith in a Prince. When you require a miracle, trust in a Witch.”

    Het is Theseus Aiden Silverton geworden :) en gaan we opnieuw beginnen of gaan we verder (want als opnieuw beginnen kun we best een herindeling doen :') )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awh. Jammer dat ik hier te laat voor ben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkMark schreef:
    Het is Theseus Aiden Silverton geworden :) en gaan we opnieuw beginnen of gaan we verder (want als opnieuw beginnen kun we best een herindeling doen :') )


    We gaan opnieuw beginnen, met andere teams.

    Limits schreef:
    (...)

    We gaan opnieuw beginnen, met andere teams.
    Yeah wil je me waarschuwen dan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,