• We hebben nog de kinderen van Aphrodite en Athena nodig! Het liefst meisjes.
    Het RPG word daarna heropend.



    Drie Demi-Gods werden ontvoerd door de God Hades. Hades dwingt Zeus om zijn bliksemschicht te geven, het meest krachtigste wapen ter wereld, in ruil voor de ontvoerde Demi-Gods. Zeus geeft niks om de drie ontvoerde halfbloeden maar de goden van Olympus zijn erachter gekomen dat de halfbloeden bijzondere krachten hebben, het zijn kinderen van Hephaistos, de God van smeedwerk, vuur en ambachten. De halfbloeden kunnen samen een nog krachtiger wapen maken dan de bliksemschicht, en als Hades die in handen krijgt neemt hij Olympus over. Omdat de goden druk bezig zijn met hun eigen oorlogen krijgen wij, de andere halfbloeden, de opdracht om ze terug te halen.


    Rollen: [van elke god het liefst één.]
    -[Kind van Aphrodite] | Ritual | Amaranthé Doreah Freylin 1,17
    -[Kind van Apollo] | Sydrian | Lainey Desai 1,5
    -[Kind van Ares] | Gawain | Damian Xifos Machon 1,11
    -[Kind van Athena] | Chilaw | Sorena Meÿa Lastornh 1,16
    -[Kind van Demeter] | Blutbad | Drew Dion Geller. 1,9
    -[Kind van Dionysus] | After | Ophelia Chrysante Aedefos. 1,10
    -[Kind van Hades] | DarkMark | Theseus Aiden Silverton 1,17
    -[Kind van Hermes] | Ranger | Reyna Iphigenia Jefferson. 1,9
    -[Kind van Poseidon] | Limits | Niamh ‘Nim’ Fennay. 1,5
    -[Kind van Zeus] | DiAngelo | Jace Leonidas Sotir. 1,4


    Saters:
    - IsA20 | Leon Arrow.- 8


    Regels:
    -Minimaal vijf regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Delphi, of Limits maken nieuwe topics aan.

    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:21 ]


    Het orakel van Delphi.

    Delphi schreef:
    Heeft iedereen de boeken gelezen?


    Ik heb de eerste drie boeken van PJ en de Olympiërs gelezen. Maar tis wel een lange tijd geleden....
    Ben wel van plan ze binnenkort allemaal maar eens te gaan lezen.


    Stenenlikker

    Delphi schreef:
    Heeft iedereen de boeken gelezen?


    Nee, ik niet maar ik ga morgen naar de bieb dus dan kan ik wel een aantal van de boeken mee nemen. En dan waarschijnlijk twee boeken uit lezen als ze niet al te dik zijn.


    Physics is awesome

    Ik ben alvast een begin aan het bedenken (:


    Het orakel van Delphi.

    Naam: Leon Arrow
    Leeftijd: 26 (in mensenjaren dus een jaar of 13)
    Kind van: Dat weet hij niet.

    Uiterlijk:



    Innerlijk: Leon is een tikkeltje eigenaardig (zeg gerust gestoord), maar is verder heel aardig. Hij heeft soms hele idiote acties (hij heeft een keer een bus oranje haarverf in zijn haar gesmeerd en is toen tijdens het avondeten op de tafel gaan dansen). Leon komt wel op voor zijn vrienden en houdt veel van dieren en de natuur. Dat hij van dieren houdt kan soms een probleem zijn, want als hij een Minotaurus zou zien zou hij hem meteen willen aaien.
    Leon vertrouwd iedereen en is heel optimistisch.
    Leon was altijd vrienden met de kinderen van het Hephaistos gebouw, en vindt het daarom vreselijk dat ze weg zijn.

    Verleden: Leon is als een klein satertje te vondeling gelegd bij kamp halfbloed. Daar groeide hij op tussen centauren, nimfen, halfbloeden en natuurlijk andere saters. Hij was altijd een beetje het buitenbeentje, maar dat maakte hem eigenlijk niets uit. Tot nu toe heeft hij een halfgod naar het kamp weten te brengen, en is daar ook heel trots op. Hij heeft echter ook al een missie verknalt, en heeft daar toen een tijd mee gezeten. Hij wil nu graag meehelpen om de halfgoden te redden, zodat hij kan laten zien wat hij waard is en omdat het een paar van zijn weinige vrienden betreft.

    Extra: Leon is een sater. Zijn lievelingseten is een salade van aardbeien en blikjes. Hij kan met zijn rietfluit planten laten groeien, maar moet nog lang oefenen tot het ergens naar klinkt.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 14:20 ]


    -

    Mr Tumnus. (:


    kindness is never a burden.

    Castamere schreef:
    Mr Tumnus. (:


    van Narnia :]

    Castamere schreef:
    Mr Tumnus. (:


    In principe is die eigenlijk een faun. :'D

    Nah, da's just hetzelfde. xd

    Eh, my parents constantly call me. Ik ga haar echt zo snel mogelijk invullen. ><


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    In principe is die eigenlijk een faun. :'D

    Nah, da's just hetzelfde. xd

    Eh, my parents constantly call me. Ik ga haar echt zo snel mogelijk invullen. ><


    Het heeft geen haast hoor :]

    Willen jullie eigenlijk een praattopic erbij? Want we zijn met best veel. :Y)

    Zou wel leuk zijn een praattopic. Ik ga even het lijstje invullen voor mijn personage.


    Physics is awesome

    Trouwens, ik bedenk me net: Saters zijn altijd mannelijk. Er bestaat niet zoiets als een vrouwelijke Sater :Y)

    Wikipedia:
    Een satyr (Oudgrieks: σάτυρος, satyros) of sater is een figuur uit de Griekse mythologie. Het is een vrolijk en ondeugend boswezen, behorend tot het gevolg van de god Dionysos. Bokkenstaart, -oren en soms ook -poten, en een ithyphallos (erecte penis) behoren tot zijn fysieke kenmerken. Satyrs zijn doorgaans sterk behaard en dragen een baard. Een veelvoorkomend attribuut is de fluit. Bekende satyrs zijn Marsyas en Aristaios. Ook de god Pan heeft veel kenmerken van een satyr.


    Euh ma god. Maar het bewijst wel dat het waar is :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Limits schreef:
    (...)

    Het heeft geen haast hoor :]

    Willen jullie eigenlijk een praattopic erbij? Want we zijn met best veel. :Y)


    Een praattopic is inderdaad wel handig.


    -

    After schreef:
    Trouwens, ik bedenk me net: Saters zijn altijd mannelijk. Er bestaat niet zoiets als een vrouwelijke Sater :Y)

    (...)

    Euh ma god. Maar het bewijst wel dat het waar is :x


    HAHAHAHAHAHA.

    Wacht, maar hoe planten saters zich dan voort?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 14:44 ]

    Limits schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA.

    Wacht, maar hoe planten saters zich dan voort?


    Saters planten zich voort met nimfen. Als het kind een meisje is dan word het ook een nimf, is het een jongen dan word het een sater voor zover ik weet.


    Physics is awesome

    Naam: Ophelia [Winst] Chrysante [Gouden bloem] Aedefos [Verbastering van grond.]
    Leeftijd: 17
    Kind van: Dyonisos
    Uiterlijk:


    Ophelia heeft lange, roodbruinige haren in laagjes. Ze heeft bruine ogen die omlijnd worden met volle wimpers, waar schattige sproetjes onder zitten. Ze is 1,71m lang. Haar huid is lichtelijk zongebruind, waar erg veel moedervlekken over verspreidt zitten. Haar wenkbrauwen staan licht naar binnen gebogen, waardoor ze snel een serieuze uitdrukking op haar gezicht heeft.
    Innerlijk: Ophelia is een pittige tante die veel weg heeft van haar vader. Omdat ze een halfgodin is heeft ze een van zijn krachten geerfd, namelijk de mogelijkheid om de groeikracht van de aarde te beheersen. Ophelia is een meid met vele verschillende kanten, die ze lang niet allemaal laat zien. Omdat haar vader iemand is die veel om macht geeft wordt Ophelia daardoor nog wel eens overschaduwd, wat ze dan niet kan waarderen. Ze treed graag op de voorgrond. Ze wil vaker omgaan met haar vader dan dat ze eigenlijk toegeeft, maar als god van zoveel verschillende dingen is het erg moeilijk om daar plek voor te vinden. Ophelia heeft snel het gevoel dat mensen haar laten vallen en heeft dan ook een soort verlatingsangst.
    Verleden: Dyonisos had, zoals eerder gezegd, dus niet veel aandacht voor haar. Hij was dan wel voornamelijk god van de feesten en het wijn, maar ook van bomen en boomvruchten, de groeikracht van de aarde, geestdrift, enthousiasme, voorspelling en reiniging. Hierdoor had hij het vrijwel altijd druk en nooit tijd voor zijn dochter. Daardoor was Ophelia van jongs af aan al erg op zichzelf gewezen, en kan ze zich dus makkelijk zelf redden.
    Extra: Ik las dus op internet dat haar oma is overreden door Hera. Ook is ze kleindochter van Zeus.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 13:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.