• We hebben nog de kinderen van Aphrodite en Athena nodig! Het liefst meisjes.
    Het RPG word daarna heropend.



    Drie Demi-Gods werden ontvoerd door de God Hades. Hades dwingt Zeus om zijn bliksemschicht te geven, het meest krachtigste wapen ter wereld, in ruil voor de ontvoerde Demi-Gods. Zeus geeft niks om de drie ontvoerde halfbloeden maar de goden van Olympus zijn erachter gekomen dat de halfbloeden bijzondere krachten hebben, het zijn kinderen van Hephaistos, de God van smeedwerk, vuur en ambachten. De halfbloeden kunnen samen een nog krachtiger wapen maken dan de bliksemschicht, en als Hades die in handen krijgt neemt hij Olympus over. Omdat de goden druk bezig zijn met hun eigen oorlogen krijgen wij, de andere halfbloeden, de opdracht om ze terug te halen.


    Rollen: [van elke god het liefst één.]
    -[Kind van Aphrodite] | Ritual | Amaranthé Doreah Freylin 1,17
    -[Kind van Apollo] | Sydrian | Lainey Desai 1,5
    -[Kind van Ares] | Gawain | Damian Xifos Machon 1,11
    -[Kind van Athena] | Chilaw | Sorena Meÿa Lastornh 1,16
    -[Kind van Demeter] | Blutbad | Drew Dion Geller. 1,9
    -[Kind van Dionysus] | After | Ophelia Chrysante Aedefos. 1,10
    -[Kind van Hades] | DarkMark | Theseus Aiden Silverton 1,17
    -[Kind van Hermes] | Ranger | Reyna Iphigenia Jefferson. 1,9
    -[Kind van Poseidon] | Limits | Niamh ‘Nim’ Fennay. 1,5
    -[Kind van Zeus] | DiAngelo | Jace Leonidas Sotir. 1,4


    Saters:
    - IsA20 | Leon Arrow.- 8


    Regels:
    -Minimaal vijf regels.
    Dit kan moeilijk zijn, maak gebruik van gedachten, omgeving en gevoelens.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    Dit zijn perfecte personages.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Als je vragen hebt, moet je ze gewoon vragen.
    - Meld het als je voor een lange tijd niet kan reageren.
    - Alleen ik, Delphi, of Limits maken nieuwe topics aan.

    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:21 ]


    Het orakel van Delphi.

    Lahey schreef:
    (...)

    Een meisje c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hylla schreef:
    Mag ik geen dochter van Hestia? :'D

    Oh whale, I guess I'll take a child of Hermes. Een dochter, voor de verandering. :')


    Is goed (:

    Blutbad schreef:
    Mag ik een kind van Demeter reserveren? Het word een meisje tenzij je liever een jongen hebt.


    Is goed, Delphi zet straks alles erop.

    ik maak mijn persoontje morgen af ok?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Limits schreef:
    (...)

    Is goed, Delphi zet straks alles erop.


    Komt er misschien nog een overzicht van alle personages als iedereen zijn/haar personage heeft bedacht en het lijstje heeft in gevuld?


    Physics is awesome

    Naam: Lainey Desai
    Lainey betekent "bright, shining light".
    Leeftijd: 18
    Kind van: Apollo
    Uiterlijk:



    Klik
    Lainey is nogal een onderdeurtje met haar 1.63 meter. Daar zit ze echter niet mee, omdat klein niet gelijk betekent dat je zwak bent. Mensen denken dat soms echter wel, waar ze zich aan kan ergeren, maar ze kan het ook in haar voordeel gebruiken, en dat doet ze dan ook. Haar lokken hebben een goudblonde kleur en het zit meestal wat warrig. Haar ogen hebben een saffierblauwe kleur, en je kan er goed aan aflezen hoe ze zich voelt, als je haar kent tenminste. Daarnaast zijn ze omlijst door van nature lange, zwarte wimpers. Lainey heeft een sportief, maar mooi figuur. Aan haar strakke lichaam is duidelijk te zien dat ze veel beweegt, en natuurlijk heeft ze ook vrouwelijke rondingen.
    Innerlijk: Lainey is nogal een spring-in-'t-veld. Ze zit altijd barstens vol energie en kan niet goed stil zitten, wat deels te wijten is aan haar ADHD. Als hoofd van haar kabine weet ze wanneer ze haar verantwoordelijkheid voor iets moet nemen, maar ze kan ook minder serieus zijn en lol trappen, wat haar een rebels randje geeft. Meestal doet ze wel wat er van haar gevraagd wordt, is ze het er echter totaal niet mee eens, dan komt dan rebelse naar boven en zal ze het niet doen, of op haar eigen manier doen. Ze is ook erg zorgzaam ingesteld, zo helpt ze altijd mee om de gewonden te verzorgen, en is soms iets té snel bezorgd over mensen. Wat natuurlijk helpt bij het verzorgen van de gewonden is dat Apollo-kinderen mensen kunnen genezen door een lied te zingen naar hun vader. Daarnaast kan ze soms best wel een flirts zijn, maar ze zal nooit opzettelijk iemands hart breken. Ze is echter ook wat opvliegend, en je kan beter niet te maken krijgen met haar woedende kant. Maar ze is ook snel gekwetst, ze zal dat alleen niet laten merken. Wanneer iemand haar pijn gedaan heeft, ziet ze hem of haar liever een tijdje niet meer, of soms zelfs nooit meer.
    Lainey is als dochter van Apollo erg kunstzinnig. Ze bespeelt meerdere instrumenten, waaronder gitaar, viool en piano, heeft een gouden keeltje en wat dansen betreft is ze ook niet bepaald dat slechtste, maar dat laatste heeft ze waarschijnlijk van haar moeder geërfd.
    Likes: Muziek, eten, boogschieten, winnen, vuurvliegjes, zwemmen.
    Dislikes: De nacht, arrogante mensen en mensen die zich beter vinden dan anderen, zwaardvechten (omdat ze daar niet de sterkste in is), verliezen.
    Verleden: Lainey is opgegroeid bij haar moeder en gaat sinds haar tiende naar Camp Halfblood. Eerst verbleef ze daar alleen in de vakanties, maar sinds zo'n drie à vier jaar verblijft ze daar het hele jaar. De reden dat ze daar nu het hele jaar woont is dat Lainey en haar stervelingen zussen Kaya achtervolgd werden door een monster, waarbij Kaya uiteindelijk vermoord werd. Lainey acht zichzelf schuldig voor de dood van haar zusje, omdat ze nooit was doodgegaan als zij niet in de buurt was. Lainey praat hier nooit met iemand over.
    Extra: Lainey is een excellente boogschutter en is het hoofd van de Apollo-kabine

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 15:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Niamh ‘Nim’ Fennay.
    Leeftijd: Nim is vijftien.
    Kind van: Poseidon.
    Uiterlijk:


    || Eyes || Hair ||

    Niamh heeft lichtbruine haren en blauwe ogen. Haar gezicht is egaal en meestal draagt ze een beanie. In haar ogen is meestal een vrolijke en liefdevolle twinkeling te vinden. Ze heeft kleine oren, die vaak bedekt zijn onder haar haar. Ze heeft een sportieve bouw aangezien ze erg vaak traint. Niamh heeft absoluut geen buikspieren en die wilt ze ook liever niet aangezien ze dat lelijk vind staan. Ze heeft een paar tattoos: eentje bij haar schouderblad en eentje op haar enkel. Elke tattoo heeft een betekenis. Op haar schouderblad staat een drietand afgebeeld, de drietand van haar vader. Op haar enkel heeft ze een vliegend paard staan, een van de creaties van haar vader.
    Innerlijk (liefst zo uitgebreid mogelijk):
    Niamh is een heel spontaan meisje, ze heeft veel fantasie en de meesten beschrijven haar als de grappige. Ze is altijd in voor een geintje, maar heeft vaak stemmingswisselingen. Ze is ook vaak overenthousiast en dan kan ze irritant worden. Ze kan ook snel boos worden en is gauw op haar teentjes getrapt. Als ze erachter komt dat ze ongelijk heeft, discusseert ze wel verder aangezien ze heel koppig is. Ze heeft ook een stille kant en dan houd ze ervan om te lezen. Niamh staat erg positief in het leven en ziet van vele dingen het goede in, zo ook in mensen. Dit is één van haar beste eigenschappen.
    Verleden:
    Niamh is opgegroeid bij haar moeder. Ze heeft op verschillende scholen gezeten en uiteindelijk is ze naar kamp Halfbloed vertrokken. Dat was toen ze twaalf was.
    Extra:
    Niamh kan goed overweg met een speer en gebruikt deze dan ook wanneer ze vecht. Haar speer heet ‘Katadíki’ wat staat voor verdoemenis.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 14:13 ]

    Ik heb alles erbij gezet. Wilt iedereen erop letten dat het jongens/meisjes aantal wat gelijker moet liggen?


    Het orakel van Delphi.

    Blutbad schreef:
    (...)

    Komt er misschien nog een overzicht van alle personages als iedereen zijn/haar personage heeft bedacht en het lijstje heeft in gevuld?


    Hoe bedoel je? Dat staat toch al in de beginpost?


    Het orakel van Delphi.

    Het lijkt me handiger gewoon het paginanummer van het personager naast diens naam in de beginpost te zetten, anders moet een eventuele story constant aangepast worden. :')


    help

    Delphi schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Dat staat toch al in de beginpost?


    Nou, zeg maar. Ja, hoe leg ik dat uit? Bij sommige RPG's word een verhaal/story aangemaakt waar dan in een hoofdstuk of een hoofdstuk per personage komt zodat iedereen het makkelijk kan op zoeken en niet door het rollentopic hoeft te bladeren naar het personage waar ze op zoek naar zijn. Dat bedoel ik dus ik vroeg mij af of er voor deze RPG ook zoiets komt?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Nou, zeg maar. Ja, hoe leg ik dat uit? Bij sommige RPG's word een verhaal/story aangemaakt waar dan in een hoofdstuk of een hoofdstuk per personage komt zodat iedereen het makkelijk kan op zoeken en niet door het rollentopic hoeft te bladeren naar het personage waar ze op zoek naar zijn. Dat bedoel ik dus ik vroeg mij af of er voor deze RPG ook zoiets komt?


    Ja, die komt er. Limits (Amber) maakt die morgen aan. :Y)


    Het orakel van Delphi.

    Delphi schreef:
    (...)

    Ja, die komt er. Limits (Amber) maakt die morgen aan. :Y)


    (yeah) Ik weet niet precies wanneer we gaan beginnen maar volgende week kan ik alleen s'avonds reageren doordeweeks.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    (yeah) Ik weet niet precies wanneer we gaan beginnen maar volgende week kan ik alleen s'avonds reageren doordeweeks.


    Dat maakt niet uit (:

    ja ik vertrek volgende week wel op vakantie... Oh dang


    Sidera nostra contrahent solem lunamque