• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnabas schreef:
    (...)
    YEAH. Machthebbers zouden steeds afgewisseld worden. Je ziet wat het doet met mensen. (cat)
    O, wat was het vroeger toch fijn. Toen sloegen we elkaar gewoon de hersens in met een knuppel.


    Wanneer was dat?

    Guilotines waren wel populair



    Ik vond die dingen altijd eng vroeger. er zat een plaatje daarvan op een boek dat ik moest lezen en ik moest ervan huilen... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    I want someone to clean my room for me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barnabas schreef:
    (...)
    YEAH. Machthebbers zouden steeds afgewisseld worden. Je ziet wat het doet met mensen. (cat)
    O, wat was het vroeger toch fijn. Toen sloegen we elkaar gewoon de hersens in met een knuppel.


    ja maar dan alsnog vroeger waren er ook mensen die aan die macht waren en diegene met de knuppels domineerde lol dan hoefde je maar een scheet te laten en je was een heks en werd je op de brandstapel geworpen! yay langleven vroeger xD


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Okammy schreef:
    (...)

    Wanneer was dat?

    Guilotines waren wel populair



    Ik vond die dingen altijd eng vroeger. er zat een plaatje daarvan op een boek dat ik moest lezen en ik moest ervan huilen... xD

    Ik heb het over de prehistorie! *O*
    Guillotines zijn wel een stuk vriendelijker dan die smerige technieken die ze nu gebruiken. D: Dan was je poef dood. Nu wordt het hele leven zowat beheerst.
    Aaaaaawh, schattig. Ik moest altijd huilen als ik een zwarte kat zag in mijn voorleesboek. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nieuwe telefoon, indruk so far: I hate you.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waarom ben ik zo geïnteresseerd in die dingen... (cat)

    Gatsby schreef:
    Nieuwe telefoon, indruk so far: I hate you.


    Welke heb je?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Welke heb je?

    Samsung Galaxy Ace Duos


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Internet, werk mee.

    Je steelt voor mij de showww.


    Some people are art and do art at the same time

    Moet ik dan ook alles regelen hier?!!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Stom lied. Ga weg. Nu D:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 14:30 ]


    •*• Lululu •*•

    Jezus, bemoei je er een keer niet mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyrion schreef:
    Ik ben echt zo blij vandaag, mijn hond heeft de operatie succesvol ondergaan en is nog levend uit de narcose gekomen.
    Niet slecht voor een 13 jaar oude labrador hé?
    Ik ben echt trots op mijn hondje, de arme schat ligt nu te slapen in zijn mand, nog suf van de narcose.


    Awh, wat super leuk voor je (:


    26 - 02 - '16

    En dit is dus précies waarom ik normaal gesproken niet mee doe aan "dat soort RPG's" ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered