• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat wat ik daarnet poste ging niet over iets wat iemand als mod doet of over meerdere mods, dat het in ieder geval even duidelijk is.
    En welke hypocriet? Die van ons leuke team? Oh, dat: We zijn mods maar voelen ons niet beter dan de rest, maar ondertussen zijn we wel beter!

    Ik bedoelde: wat bedoel jij precies met hypocriet in deze situatie. Dat jij denkt dat wij allemaal verwaande tutten zijn, weet iedereen allang.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    (...)
    Ik bedoelde: wat bedoel jij precies met hypocriet in deze situatie. Dat jij denkt dat wij allemaal verwaande tutten zijn, weet iedereen allang.


    Ik heb namelijk nog altijd geen degelijk excuus ontvangen voor jullie fouten. (cat) Volgens mij voelt iedereen zich daar gewoon veel te goed voor.


    Your make-up is terrible

    Scholar schreef:
    (...)
    Ik bedoelde: wat bedoel jij precies met hypocriet in deze situatie. Dat jij denkt dat wij allemaal verwaande tutten zijn, weet iedereen allang.

    Ik dacht dat jij zo professioneel als mod was? Ga lekker via pb dit uitvechten, in plaats van en public hier in een openbaar topic. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik probeer alleen maar op te komen voor mijn teamleden. That's all.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Ik probeer alleen maar op te komen voor mijn teamleden. That's all.


    Maar Nikki had het niets eens over één mod of meerdere mods :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barnabas schreef:
    De mods zijn al veel te lang mods geweest. Er moet een flinke frisse wind door het team waaien. (cat)

    Of een natte tong!
    Waitwat.
    Presentations. They make people write weird shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Not this shit again.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ^ Yes. This shit again. Doe zo'n enquete de deur uit, weet iedereen waar die aan toe is ipv dat kinderachtige backstabbing gedoe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maakt mij niet uit hoe of wat, maar er mag inderdaad wel een keer wat gebeuren want ik ben die eindeloze discussies meer dan zat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Er zitten een aantal mods wat vastgeroest aan hun troon. Macht zorgt voor vreselijke ziektes. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ie ben niet de enige. Hier he'j d'r nog een zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pfft dat leren valt best wel zwaar. Maar het gaat me lukken. Ik ga nu gewoon al die Havo doen en de onderwijsambtenaar laten zien dat ik het kán! Ondanks wat iedereen zegt!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo jongens, dit moet er even uit:

    PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.

    Ik wou dat ik echt eens leegliep :')


    Life is hard and then we die

    O, wat een kiekenkot.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik hou van deze nagellak.


    help