Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Dat wat ik daarnet poste ging niet over iets wat iemand als mod doet of over meerdere mods, dat het in ieder geval even duidelijk is.
En welke hypocriet? Die van ons leuke team? Oh, dat: We zijn mods maar voelen ons niet beter dan de rest, maar ondertussen zijn we wel beter!
Ik bedoelde: wat bedoel jij precies met hypocriet in deze situatie. Dat jij denkt dat wij allemaal verwaande tutten zijn, weet iedereen allang.
Scholar schreef:
(...)
Ik bedoelde: wat bedoel jij precies met hypocriet in deze situatie. Dat jij denkt dat wij allemaal verwaande tutten zijn, weet iedereen allang.
Ik heb namelijk nog altijd geen degelijk excuus ontvangen voor jullie fouten. Volgens mij voelt iedereen zich daar gewoon veel te goed voor.
Scholar schreef:
(...)
Ik dacht dat jij zo professioneel als mod was? Ga lekker via pb dit uitvechten, in plaats van en public hier in een openbaar topic.
Pfft dat leren valt best wel zwaar. Maar het gaat me lukken. Ik ga nu gewoon al die Havo doen en de onderwijsambtenaar laten zien dat ik het kán! Ondanks wat iedereen zegt!
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.