• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog een half uur en ik ben weer verlost van een film D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meh nee. Vanavond de TA afsluiten en dat betekent dat ik van 5 tot 8 alleen sta. Dat is zó saai ._. En morgen hetzelfde alleen dan sta ik alleen van 5 tot 10. Stom werk, waarom moet ik dat stomme ding altijd afsluiten.


    -

    Yeah, volgende week intake gesprek voor mijn nieuwe opleiding. *O*


    Your make-up is terrible

    Aaah zo'n opluchting. :'D

    Vanmiddag ga ik mn eigen pony knippen...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Geweldig om dit te krijgen nadat ik een van de zwaarste toetsen van mijn toetsweek heb gehad en nog steeds geladen ben met Stress.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    God, wat ben ik blij dat ik geen vrienden meer met je ben, hypocriete bitch. Soms zou ik willen dat ik níet al die moeite voor je had gedaan terwijl ik je nooit echt mocht maar gewoon enorm zielig vond omdat iedereen je altijd liet vallen. Nu snap ik wel heel goed waarom iedereen je altijd liet vallen, maar je bent zelf net zo erg door mij te laten vallen voor niets. Nu ben ik er zo blij mee.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Geweldig om dit te krijgen nadat ik een van de zwaarste toetsen van mijn toetsweek heb gehad en nog steeds geladen ben met Stress.

    Wtf Mitchell, ben je geen mod meer? o.o What happened?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat fijn dat mensen zich herinneren dat het modteam 1 team is en dat niet 1 persoon alles bedenkt.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Wat fijn dat mensen zich herinneren dat het modteam 1 team is en dat niet 1 persoon alles bedenkt.


    Alsof we blij moeten zijn met één hypocriete massa. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Alsof we blij moeten zijn met één hypocriete massa. :'D

    Dat is beter dan 1 persoon een bitch noemen.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    (...)
    Dat is beter dan 1 persoon een bitch noemen.


    Denk je dat het daarover ging? :'D Ik ben blij dat schijnbaar meer mensen weten hoe hypocriet zoiets is, maar het ging niet echt daarover.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Denk je dat het daarover ging? :'D Ik ben blij dat schijnbaar meer mensen weten hoe hypocriet zoiets is, maar het ging niet echt daarover.

    Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat het beter is om ons als groep aan te vallen dan alleen 1 persoon. Dat is nogal makkelijk en gewoon niet waar.
    En ik hoe bedoel je hypocriet. Zo'n labeltje geven is wel erg makkelijk. Leg uit dan eens uit?


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    (...)
    Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat het beter is om ons als groep aan te vallen dan alleen 1 persoon. Dat is nogal makkelijk en gewoon niet waar.
    En ik hoe bedoel je hypocriet. Zo'n labeltje geven is wel erg makkelijk. Leg uit dan eens uit?


    Dat wat ik daarnet poste ging niet over iets wat iemand als mod doet of over meerdere mods, dat het in ieder geval even duidelijk is.
    En welke hypocriet? Die van ons leuke team? Oh, dat: We zijn mods maar voelen ons niet beter dan de rest, maar ondertussen zijn we wel beter!


    Your make-up is terrible

    De mods zijn al veel te lang mods geweest. Er moet een flinke frisse wind door het team waaien. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"