• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol :'D

    Yes.


    Your make-up is terrible

    Jij kunt ook nooit normaal reageren hè. Je kunt ook gewoon luisteren naar wat ik te vertellen heb en wachten tot ik uitgepraat ben. Daarbij, dat jij overal zo makkelijk in bent, wil niet zeggen dat het in andere gezinnen ook zo is.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Oh, well, fuck you too. Gelijk mijn hele humeur verpest.
    Bedankt dat je zo vrolijk voor me bent, bedankt dat jullie hem wel belonen met belachelijk veel geld en mij nooit iets hebben gegeven hiervoor.
    Jeez, thanks a lot.

    Crypte schreef:
    (...)

    Ik snap er ook geen ene fuck van. Serieus, ik zou echt zoooo hard voor Eric kiezen :9~
    Ik krijg nou in de komende dagen seizoen 1 binnen. Momenteel 20 euro bij bol.com *O*

    Yeaah, I know! Die actie had ik ook. *O*
    Alleen ik kijk nu gewoon alles online, want zoveel geld heb ik nou ook weer niet om de andere vijf seizoenen te kopen. :'D
    OT: Omg omg omg, het is bijna de laatste aflevering! IT'S SO AWESOME.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aaaaah, mijn voet slaapt. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aah, stomme hooikoorts...Ik wil helemaal niet niezen D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Aah, stomme hooikoorts...Ik wil helemaal niet niezen D:

    Ken het gevoel. Dodelijk irritant. Mijn neus doet gelukkig de laatste paar dagen normaal. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Crypte schreef:
    (...)

    Ik snap er ook geen ene fuck van. Serieus, ik zou echt zoooo hard voor Eric kiezen :9~
    Ik krijg nou in de komende dagen seizoen 1 binnen. Momenteel 20 euro bij bol.com *O*
    Ik zwijg. (wbw)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Man ik ben kapot. 4 volle auto's naar het containerpark gebracht en ik zal wel alles sleuren. Het is niet omdat ik 21 ben dan ik de beste rug heb, verre van zelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er echt geen zin in. Laat mij maar thuis.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vandaag laatste kans om af te tekenen, heb nog wel een aantal opdrachten uitgeprint als bewijs... Zijn de meeste docenten er niet omdat ze een bbq bebben, terwijl ze gewoon aanwezig zouden zijn...
    Nu mag ik dus nog een aantal dingen online opsturen / berichten.. Dus hopelijk komt alsnog alles goed...
    Ik wil namelijk wel natuurlijk over naar het tweede jaar... Anders heb ik al 3 jaar verkloot.


    Credendo Vides

    Van de trap gevallen :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan niet meer wachten tot ik morgen het nieuwe uitbreidingspakket heb! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nog twee minuten. :'D


    •*• Lululu •*•