• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het trouwens niet specifiek op de mods of users, er mag van beide kanten wel eens een inspanning gedaan worden om het vriendelijker aan te pakken en er eindelijk eens volwassen mee om te gaan in plaats van steeds maar "hij zegt "zij zegt".
    Begin het een beetje te moe te worden dat iedereen maar elke opmerking persoonlijk op gaat nemen en er vervolgens weer een hele heisa rond ontstaat of dat oude koeien uit de sloot gehaald worden.
    Daarbij wordt er ook nog eens teveel veralgemeend.

    Maar bien, dat is mijn mening en nu hou ik mijn mond erover.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pompeji schreef:
    O, wat een kiekenkot.


    Wat betekend dat nu weer? Van dat woord heb ik nog nooit gehoord! :p

    OT: Yeaaaahhhh nu eindelijk eventjes accordeon spelen en de maatschappijleerstuff aan de kant zetten, Le moi is happy now! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Barnabas schreef:
    Er zitten een aantal mods wat vastgeroest aan hun troon. Macht zorgt voor vreselijke ziektes. (cat)


    Het is tijd voor een
    REVOLUTIE


    i put the fun in funeral

    Conquistador schreef:
    (...)

    Wat betekend dat nu weer? Van dat woord heb ik nog nooit gehoord! :p

    OT: Yeaaaahhhh nu eindelijk eventjes accordeon spelen en de maatschappijleerstuff aan de kant zetten, Le moi is happy now! :3


    Kippenhok.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    er is een verschil tussen geen tijd hebben en geen zin hebben, zeg me gewoon dat je niet met me wilt afspreken, dan weet ik waar ik aan toe ben.... in plaats van dat je me zegt dat je het druk hebt maar niet wilt zeggen waarmee...

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 12:59 ]


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Pompeji schreef:
    (...)

    Kippenhok.


    Oooh zo, hahahah genius woord! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Oooh zo, hahahah genius woord! :p


    West-Vlaams dialect. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    (...)

    West-Vlaams dialect. (:


    Oost-Vlaanderen steekt ook zijn hand op. Hier gebruiken we het ook.

    OT: het is zo raar om op een woensdag thuis te zijn O_O


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    (...)

    Oost-Vlaanderen steekt ook zijn hand op. Hier gebruiken we het ook.

    OT: het is zo raar om op een woensdag thuis te zijn O_O


    Ja, dat is waar. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil een liedje luisteren, maar ik weet niet welke. Nou ja, ik weet wel welke, want ieder liedje waar ik op kom wordt meteen als 'fout' gelabelt, maar ik weet niet welke dan wél goed is. Superfrustrerend. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pompeji schreef:
    (...)

    West-Vlaams dialect. (:


    Gatsby schreef:
    (...)

    Oost-Vlaanderen steekt ook zijn hand op. Hier gebruiken we het ook.

    OT: het is zo raar om op een woensdag thuis te zijn O_O



    Aah vandaar dat ik er nog nooit van heb gehoord. Ik zit bovenaan Nederland, in provincie Drenthe. Daar gebruiken we dat nooit ofcourse. :p
    Toch blijft het een genius woord, Kiekenkot! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)


    Aah vandaar dat ik er nog nooit van heb gehoord. Ik zit bovenaan Nederland, in provincie Drenthe. Daar gebruiken we dat nooit ofcourse. :p
    Toch blijft het een genius woord, Kiekenkot! :Y)


    Het wordt ook figuurlijk gebruikt, als uitdrukking van chaos. Dat vind ik het leukst.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als dat jouw manier van eerlijk en oprecht zijn is heb ik liever dat je tegen me liegt....


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik ben helemaal in mijn nopjes (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik moet al een paar uur naar de wc maar ben te lui.
    Ja jongens, hoe interessant is dit. 8D