Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Ik ben echt het beste vriendinnetje ooit. Gewoon een flesje cola met mijn vriend zijn naam erop gekocht voor hem. Zijn naam komt bijna niet voor (wat ik niet snap want ik vind mijn naam echt geweldig. Als hij zelf niet zo had geheten dan had ik mijn kind zo genoemd) op die flesjes en ik kwam hem toevallig tegen toen ik op het werk de cola flesjes moest opruimen. Hij blij haha
Genius schreef:
Ik ben echt het beste vriendinnetje ooit. Gewoon een flesje cola met mijn vriend zijn naam erop gekocht voor hem. Zijn naam komt bijna niet voor (wat ik niet snap want ik vind mijn naam echt geweldig. Als hij zelf niet zo had geheten dan had ik mijn kind zo genoemd) op die flesjes en ik kwam hem toevallig tegen toen ik op het werk de cola flesjes moest opruimen. Hij blij haha
Ik zag jou vandaag in de Hema :') Sorry da'k niks zei, maar ik was druk met m'n nichtje
Dus... morgen naar Enschede, laatste 'uurtje' school. Enkel voor het geven van mijn rapport. Mensen hè, kan dat niet in één minuut, ik was al aan het genieten van mijn vakantie.