• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I feel like bursting in to tears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben echt het beste vriendinnetje ooit. Gewoon een flesje cola met mijn vriend zijn naam erop gekocht voor hem. :Y) Zijn naam komt bijna niet voor (wat ik niet snap want ik vind mijn naam echt geweldig. Als hij zelf niet zo had geheten dan had ik mijn kind zo genoemd) op die flesjes en ik kwam hem toevallig tegen toen ik op het werk de cola flesjes moest opruimen. Hij blij haha

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 23:02 ]


    -

    Genius schreef:
    Ik ben echt het beste vriendinnetje ooit. Gewoon een flesje cola met mijn vriend zijn naam erop gekocht voor hem. :Y) Zijn naam komt bijna niet voor (wat ik niet snap want ik vind mijn naam echt geweldig. Als hij zelf niet zo had geheten dan had ik mijn kind zo genoemd) op die flesjes en ik kwam hem toevallig tegen toen ik op het werk de cola flesjes moest opruimen. Hij blij haha

    Ik zag jou vandaag in de Hema :') Sorry da'k niks zei, maar ik was druk met m'n nichtje :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aaaaaaaaand I finished my review, morgen filmen. I'm excited. :Y)

    Dus... morgen naar Enschede, laatste 'uurtje' school. Enkel voor het geven van mijn rapport. Mensen hè, kan dat niet in één minuut, ik was al aan het genieten van mijn vakantie.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Ik zag jou vandaag in de Hema :') Sorry da'k niks zei, maar ik was druk met m'n nichtje :Y)

    Serieus? :'D Haha ik heb jou niet gezien, wanneer was dat dan


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Serieus? :'D Haha ik heb jou niet gezien, wanneer was dat dan

    Rond half 4 :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Rond half 4 :'D

    Ah toen stond ik nog op mijn plek denk ik. Kom morgen na 5 uur langs :'D Dan sta ik weer beneden helemaal alleen tot 10 uur haha


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ah toen stond ik nog op mijn plek denk ik. Kom morgen na 5 uur langs :'D Dan sta ik weer beneden helemaal alleen tot 10 uur haha

    Ben niet meer in Groningen :C Maar we moeten maar eens afspreken :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Ben niet meer in Groningen :C Maar we moeten maar eens afspreken :Y)

    Verdorie, dacht ik net gezelschap geregeld te hebben. Joah laten we dat doen :Y)


    -

    Schrap die reclames en de uitzendtijd van de film is meteen 1 uur minder ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...)
    Verdorie, dacht ik net gezelschap geregeld te hebben. Joah laten we dat doen :Y)

    Ghaha. Sorreh! Ik denk da'k in de vakantie nog weleens een paar nachten op m'n kamer doorbreng.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pijnpijnpijnpijnpijnpijnpijn.

    Ik hou van chocomelk. Chocomelk is goed.


    help

    Meh, ik vind dit echt zo jammer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.