• Gisteren was ik de stad in, op zoek naar mijn allereerste baantje en toen kwam ik ergens terecht bij een barretje en kreeg ik te horen dat ik vandaag meteen een betaalde proefdag mag draaien van 3 tot 9! Nou, dat was al heel leuk, kwam ik thuis had ik ineens een mailtje dat ik ook elke donderdag als kaasmeisje (haha loool) op de kaasmarkt mag staan hier en dat verdiend super, super goed! En net werd ik gebeld door de baas van een soort croissanterie of ik vandaag langs kan komen voor een sollicitatiegesprek!

    Haha, geniaal dit :Y) Wat voor leuke jobs hebben jullie allemaal?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil helemaal niet werken, ik wil gewoon geld ;-; Heb laatst, onder grote druk van mijn moeder, een sollicitatieformulier voor de AH ingeleverd, aangezien ze daar toch altijd mensen zoeken en er heel veel mensen van mijn school werken. Kan niet zeggen dat ik ontzettend blij zal zijn als ik op gesprek mag komen though x'D


    i put the fun in funeral

    Niet.. :Y)

    Heb ontslag genomen omdat ik vanaf september twee keer, 5 maanden stage moet lopen. Dus 5 dagen in de week. Dus dan ga ik er niet nog eens bij werken.


    To infinity and beyond •

    Le AH.


    The odds are néver in our favor.

    Ik mag nog niet werken :Y) En krantenwijk ga ik niet aan beginnen :') Ik pas wel regelmatig op, maar verder niets. En super dat je zo snel dingen kreeg 'aangeboden!'

    Haha, straks proefdraaien bij bar en zondag bij een croissanterie :y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik werk als gastvrouw in de zorg bij demente bejaarden en dat doe ik een soort van fulltime. En ik had nog een zaterdagbaantje bij PostNl maar daar ben ik mee gestopt vorige week, omdat dat gewoon zuigde. En dit verdiende beter en ik kon er ook op zaterdag werken :D


    SLOAN.

    Lucky you.
    Ik zit al 3 jaar zonder werk, ik ben te oud :Y)

    krantenwijk en opassen en wss nog 5 nieuwe adressen erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik mag een aantal dagen per week pizza's maken. Ik werk bij domino's pizza. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik werk bij de Animatie Compagnie.
    Dus recreatiewerk op een camping ^^
    Weer gezellig theo, theo dansen xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zit achter de kassa bij de Albert Heijn.


    Tell me about it, stud.

    Androgyn schreef:
    Ik zit achter de kassa bij de Albert Heijn.


    Én ook nog op Quizlet, blij dat je niet ontslagen bent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Assassin schreef:
    Ik kan geen baan vinden omdat ik voor de meeste dingen te oud ben en ik ben al een jaar op zoek ondertussen ._.


    Te oud? o.O Woot, je bent pas 20, haha. Wat raar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Te oud? o.O Woot, je bent pas 20, haha. Wat raar.


    Op je 21'ste moet je volledig uit betaald worden - dan geld het minimum loon. Voor veel winkels en bedrijven ben je dan te duur.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 13:49 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waar woon jij wel ooit dat er zoveel baantjes beschikbaar zijn o.o


    To the stars who listen — and the dreams that are answered