• Hey,

    ik ben nieuw op quizlet, maar ik wil heel graag een story maken! Omdat ik nieuw ben, het liefst met anderen.

    Ik dacht aan een kidnapped story, omdat die wel mijn favoriet blijven. Ik zoek 2 meisjes die met mij mee willen schrijven! Ik zoek de beste uit haha.
    Als jullie dit willen invullen:

    Je eigen naam:
    Je eigen leeftijd:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Karakter:
    Voorbeeld van een stuk dat je geschreven hebt:


    Het gaat dus om 2 meisjes die met mij willen meeschrijven, dus in totaal 3.
    3 meisjes worden ontvoerd door one direction, het word dus een 16+ story.

    :)

    :c

    LETS GOO ik ga invullen hahhaha

    Ow wacht.. je wil iemand die met je meeschrijft.. sorry nee dat word hem neitheb het heel druk

    Als er niemand meer reageert wil ik eventueel wel helpen haha


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Je eigen naam: Cheyenne.
    Je eigen leeftijd: 16.
    Rol: Meisje.
    Naam: Catarina Selene Lopez.. Het wordt meestal afgekort naar Cat, je hoort aan haar naam al dat ze Spaans is.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk:


    Karakter: Cat is een meisje die niet over zich heen laat lopen en overal tegenin gaat. Ze is altijd er heilig van overtuigd dat ze zelf gelijk heeft en dramt soms iets te vaak haar zin door. Het is moeilijk om haar te kwetsen, maar als je haar zwakke plek weet dan kan het makkelijk. Tegen haar vrienden is ze meestal wel aardig hoor, maar ook die moeten soms aan haar harde mening geloven. Tot slot is ze erg koppig en een tikkeltje ijdel..
    Voorbeeld van een stuk dat je geschreven hebt: Klik.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 15:43 ]


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Ik wil wel! Ik vul vanavond wel in.


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha