• Gisteren was ik de stad in, op zoek naar mijn allereerste baantje en toen kwam ik ergens terecht bij een barretje en kreeg ik te horen dat ik vandaag meteen een betaalde proefdag mag draaien van 3 tot 9! Nou, dat was al heel leuk, kwam ik thuis had ik ineens een mailtje dat ik ook elke donderdag als kaasmeisje (haha loool) op de kaasmarkt mag staan hier en dat verdiend super, super goed! En net werd ik gebeld door de baas van een soort croissanterie of ik vandaag langs kan komen voor een sollicitatiegesprek!

    Haha, geniaal dit :Y) Wat voor leuke jobs hebben jullie allemaal?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Op je 21'ste moet je volledig uit betaald worden - dan geld het minimum loon. Voor veel winkels en bedrijven ben je dan te duur.


    Dat is toch pas op je 23'ste?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Dat is toch pas op je 23'ste?


    Ow ja, je hebt gelijk. Maar hetzelfde principe geld nog steeds - je bent te duur :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lahey schreef:
    Waar woon jij wel ooit dat er zoveel baantjes beschikbaar zijn o.o


    In een heel klein stadje :'D Maar ik heb gewoon heel veel geluk denk ik, want eerst hadden ze overal al iemand en toen ineens boem, mocht ik proefdraaien.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ow ja, je hebt gelijk. Maar hetzelfde principe geld nog steeds - je bent te duur :Y)


    Echt? Wat stom :l Als ik zo oud ben ga ik proberen of ik ergens in een hotel aan de slag kan achter bijvoorbeeld de receptie :Y) Een hotelltje iig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb twee bijbaantjes: Training geven -meer een betaalde hobby- en ik werk als opruimhulp in de bibliotheek :Y)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik werk in een cafetaria.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb me vandaag aangemld bij zo'n interim ding, maar jezus, ik ben echt zo idioot bang voor zo'n dingen.
    Ik heb mezelf echt bij emkaar moeten rapen om binnen te durven stappen, en zo rechtstreeks in een winkel vragen of ze iemand nodig hebben, ja, dat kan ik al helemaal niet ;3


    effort never betrays you

    Haha , leuk , dat je opeens zoveel baantjes aangeboden krijgt ! :)
    Ik heb geen werk , maar ik vind het meeste werk dat ik nu mag doen niet leuk , & ik heb genoeg geld , dus ik wacht nog lekker even met werken :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik ben pas veertien, dus ik vind het nog niet nodig om een baantje te zoeken. Ik pas soms op of doe een klusje, maar daar houd het ook bij op.^^
    Alvast veel plezier!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben 13, en ik mag dus nog niks doen ):


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik werk in een snoepwinkel!


    Searching heavens for another earth


    Ogosh, lucky you!
    Ik werk in een boekenwinkel, wat best awesome is :Y)


    We need a bigger boat.

    Ik ben 14 dus ik werk nog niet.(A)

    Maar wat werken hier weinig mensen in de HORECA.
    Later wil ik als vakantiejob in een pretpark werken en als ik nog ouder ben fultime bij Center Parcs of een andere vakantiedorpketen(maar het liefst CP)
    Dus deze jongen zit in toerisme!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 17:37 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Karev schreef:
    Ik ben pas veertien, dus ik vind het nog niet nodig om een baantje te zoeken. Ik pas soms op of doe een klusje, maar daar houd het ook bij op.^^
    Alvast veel plezier!


    Some people are art and do art at the same time

    Catering bij verschillende grote kantoren in amsterdam


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik werk achter de kassa bij een tuincentrum. Yay...
    Voor mij is oppassen is de perfecte manier om geld te verdienen. Soms verbeter ik trouwens ook stukjes voor in de krant en dan krijg ik daar geld voor.


    | Reality is for people that lack imagination |