• Gisteren was ik de stad in, op zoek naar mijn allereerste baantje en toen kwam ik ergens terecht bij een barretje en kreeg ik te horen dat ik vandaag meteen een betaalde proefdag mag draaien van 3 tot 9! Nou, dat was al heel leuk, kwam ik thuis had ik ineens een mailtje dat ik ook elke donderdag als kaasmeisje (haha loool) op de kaasmarkt mag staan hier en dat verdiend super, super goed! En net werd ik gebeld door de baas van een soort croissanterie of ik vandaag langs kan komen voor een sollicitatiegesprek!

    Haha, geniaal dit :Y) Wat voor leuke jobs hebben jullie allemaal?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan geen baan vinden omdat ik voor de meeste dingen te oud ben en ik ben al een jaar op zoek ondertussen ._.


    Your make-up is terrible

    Je hebt echt veel geluk gehad! Mijn vriendinnen zijn elke winkel binnen geweest om te vragen of er een vacature open was,maar helaas.
    Ik werk met mijn mama in een schoonmaakbedrijf. Dat verdient ook keigoed. Veel succes nog met je baantjes! (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik werk bij de McDonalds. Het is niet echt erg leuk werk, maar ik heb echt zo leuke collega's, serieus *O*
    En ik doe 's ochtends kranten, is wel chill *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik kan over iets meer dan een week beginnen met werken in het ziekenhuis bij de afdeling huishoudelijke dienst. Vorig jaar heb ik bij een kinderopvang in de keuken gewerkt, wat op zich ook niet echt vreselijk was.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik werk in de zorg, met oudere mensen.


    'Darling, just hold on'

    Ik werk bij de Hema in het restaurant. ^^


    -

    Ik werk met jong- en oud met dementie/geheugenproblematiek in een zorgboerderij. Meestal gewoon als gastvrouw en in de vakantie ook een aantal keer als activiteitenbegeleidster. Wel gewoon als bijbaantje, tho',


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik werk bij de McDonalds en ik heb daar twee keer moeten solliciteren. De eerste keer namen ze me niet aan, ook al wilden ze me eigenlijk wel, doordat ik in de zomervakantie vrij lang niet kon en het was vlak voor de zomervakantie. Na de zomervakantie nog een keer gesolliciteerd en toen ben ik wel aangenomen.
    Maar je hebt echt mazzel gehad om zo snel al mogelijkheden te krijgen. Een vriendin van me heeft bij verschillende winkels rondgevraagd en ze kreeg helemaal niets, ook bij de McDonalds werd ze niet aangenomen. Ze werkt inmiddels bij de Albert Heijn dacht ik.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb bij de Albert Heijn gewerkt, maar op dit moment werk ik niet (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben vandaag aangenomen bij een kleine supermarkt in mijn dorp en ik mag dinsdag beginnen :'D
    Oh, en ik heb ook een krantenwijk :l

    Ik heb bij een kringloopwinkel gewerkt, was op zich wel leuk en het verdiende wel oké.
    Met september begint mijn stage van een half jaar en dan werk ik bij een notariskantoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik doe weekendwerk bij een bakker. Dus op zondag om 6u 's ochtends. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb als bijbaantje bij een supermarkt gewerkt op de broodafdeling en heb bij de Xenos gewerkt. Momenteel doe ik niets ^^


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Postbezorger bij postnl. Verdient op zich wel goed, alleen een beetje jammer wanneer het regent :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik bezorg een krant in mijn straat.
    Maar ik ben van plan vakantie werk te gaan zoeken, waarschijnlijk bij de AH, maar misschien kan ik ergens anders nog wat vinden.

    Maar fijn dat je zo veel mogelijkheden opeens krijgt!


    Stenenlikker