• Iedereen kent het right?

    Minimaal 3 regels...
    Geen andere personages bespelen
    WEL een sneltreintopic ;)

    Veel plezier! (Voor de 6e X)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Eh, Nialler?' ik kijk even op terwijl ik door ga met eten. 'Zijn we dan nu officieel samen?: vraagt hij. 'Ik weet ook niet wat het is maar ik heb heel veel inspiratrie' ik grinnik. 'Dus je wilt dat jij mij je vriendje kan noemen?' Hoe ik de vraag stelde kwam het nogal lekker onduidelijk over. 'Wat ik zei maar dan in mensen taal jij vraagt mij of jij mij je vriendje mag noemen en ik jou mijn vriendje kan noemen' Ik schiet in de lach. Door mijn accent die best sterk was zal het wel onduidelijk zij. 'Weet je laat die zinnen ooko maar zitten, ja ik wil jou vriendje heel graag zijn' glimlach ik en begin verder te gaan met eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik lach met niall mee. Zo schattig. Als hij weer verder gaat met eten knuffel ik als een klein kind. 'Yay! Vriendje!' zeg ik. Ik laat hem weer los. Ach, nu ik hem toch verstoord heb... Ik geef heb weer een kus op zijn lippen. En weer een, en weer een. Ik begin te grinniken en leg mijn lippen wat langer op die van hem. Ik proef het zoutige laagje van de chips maar negeer het. Ik laat weer los en ga liggen. Opeens ben ik rustig als iets door mijn gedachten flitst. 'Nialler, eh. Hebben jij en EMma gezoent? Niet wat wij doen maar met...de tong..?' vraag ik wat ongemakkelijk. Waarom moet ik de sfeer ook altijd slecht maken?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan.

    'Yay vriendje' kirt hij blij als hij me omhelst en geeft me een kus. En nog een, en nog een en nog een. Hij grinnikt en ik begin vrolijk mee te lachen. 'Nialler, eh, Hebben jij en Emma gezoent? Niet wat wij doen maar met... de tong...' ik bijt even op mijn lip en dacht na om mijn hoofd te schudden. 'Nee, ik dacht ineens dat jij daar naast me lag Li en toen, toen ik de deur open hoorde gaan en Emma hoorde liegen ik, ik' ik bijt hard op mijn lip om niet te huilen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    'Nee, ik dacht ineens dat jij daar naast me lag Li en toen, toen ik de deur open hoorde gaan en Emma hoorde liegen ik, ik' zegt hij. Ik trek hem meteen in een knuffel. Dit voelt echt zo fijn. 'Rustig maar Nialler, laten we het nu over iets anders hebben. Ik laat hem los en weet meteen wat. 'Weetje.. vroeger toen ik dacht ik een gezinnetje zou stichten... had ik een liedje gemaakt. Wacht..volgens mij staat hij op mijn mobiel' en ik haal hem tevoorschijn. 'Dit heb ik nog nooit laten horen aan iemand, maar hopelijk vind je het wat' mompel ik snel voor ik het liedje opstart.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    niall

    'Rustig maar Nialler, laten we het nu over iets anders hebben ik knik en glimlach zwak door de knuffel 'Weetje.. vroeger toen ik dacht ik een gezinnetje zou stichten... had ik een liedje gemaakt. Wacht..volgens mij staat hij op mijn mobiel' ik glimlach 'idt heb ik nog nooit laten horen aan iemand maar hopelijk vind je het wat' ik knik en luister. 'wauw jij kunt echt mooi zingen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Niet echt, vroeger een beetje blijkbaar' zeg ik snel. wacht eens... Niall speelt op zijn gitaar, maar natuurlijk ook op mijn hart. 'You're strumming on my heart strings like you were a grade 8 but I never felt tis way, I pick your feet up off of the ground and never ever let you down' fluister ik. Waar ken ik dat van? Grade 8 ed sheeran! Het klopt wel.. 'Zullen we samen een liedje maken?' vraag ik ineens. Ik heb nu inspiratie en.. waarom niet?
    (Geen echt liedje, even..echt :)?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik glimlach "waarom ook niet" ik pak mijn giraar en ik begin te pibgelen

    Sorry kort, zullen we dat gabbertje erbij laten komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack: (NIEUW PERSONAGE!!!!)

    Ik sjok rond. Ik kom wat later op het kamp, wat maakt het uit. Die homo's vervelen hun allang en ik moet vast wat leven brengen. Ik loop de tent binnen en krijg meteen een grijns op mijn gezicht. 'He homo' is het eerste dat ik zeg. Haha,m hij zal wel bang zijn. Bang kippetje. Bowkbowkk!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Boran

    Met een tevreden geziht lig ik tegen Liam aangeplakt als iemand binnen komt. 'he homo' mijn ogen worden groot bij het zien van jack. Snel verschuil ik me tegen LIam aan. Waarom nu waarom hij?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Haha, vriend van me. Heb je een vriendje?' zeg ik en loop naar hem toe. 'Jack' zeg ik en ik schud de hand van de andere jongen die blijkbaar Liam heet. 'Niall en ik zaten bij elkaar op school en hadden het heel gezellig' leg ik al grijnzend uit. 'Nialler, je zei dat je geen vrienden had op school' zegt Liam. Ik snuif even aan mijn shirt. 'Ieuww ik stink. Ik moet zo even douchen. Zullen we anders straks samen naar het toiletgebouw gaan Niall?' zeg ik en ik kijk hem dreigend aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Angstig kijk naar Jack. "heb je een vriendje' vraagt hij en beleefd stelt hij zich voor. Onzichtbaar knik ik wetend dat hijj anders nog bozer werd.'Nialler je zei dat je geen vrienden had op shool"zgt Liam. Zag hij mijn angst nou serieus niet. 'iiieeuw ik stink. Ga je zo mee naar het toiletgebouw?' hij stuurt me een dreigende blik en snel knik ik. Zolang hij Liam maar niets aan deed. 'j-ja wanneer' stotter ik angstig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Ik zet mijn tas neer en pak mijn toilettas. 'j-ja wanneer' stottert hij. Haha, mooi. Hij is al bang. 'Nu? Kunnen we even bijkletsen' vraag ik. Liam staat op en pakt het toilettasje van Niall. 'Ga maar gezellig douchen Nialler, ik houd je bedje warm' zegt Liam. Och, wat is hij toch aardig. Ik wenk hem om mee te komen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik knik maar Jack en bijt op mijn lip. "tot zo'fluister ik zacht en trillend gef ik Liam een klein kusje waarna ik het bedje uitrol en de krukken beetpak. Rechtstand met de jrukken blijf ik wachten op Jacj terwijl mijn lichaam trilt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack:

    Ik loop de tent uit en zodra ik zeker weet dat Liam het niet kan zien geef ik niall een duw zodat hij valt. Ik pak hem bij zijn kraag beet en til hem weer omhoog. 'Jij moet eens goed luisteren, wij gaan gezellig samen douchen en jij gaat niks tegen je lieve Lili zeggen oke?' zeg ik dreigend in zijn oor. Ik blijf hem vasthouden aan zijn kraag en neem hem mee een douchecabine in. Ik smijt hem tegen een muur en roep: 'Stil!'. Ik sluit het hokje en pak mijn mobiel tevoorschijn. 'Je weet wat te doen, hup!'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zodra we om de hoek zijn geeft hij me een barde duw waardoor uk pijnlijk neerval. Aab mijn kraag trekt hij me weer onhoog 'Jij moet eens goed luisteren, wij gaan gezellig samen douchen en jij gaat niks tegen je lieve Lili zeggen oke?' zegt hij dreigend en sleurt mr naar een douchehokje. Trillerig zeg ik een ja. Jack kon echt boos worden als je geen antwpord gaf. Hij gooit me in een hoekje en pajt zijn moviel 'stil!" roepy hij als ik van pijn wil schreeuweb dus de tranen stromen over mijn geziht. 'je weet wat te doen hup sist hij en angstig kijk ik hem aan.langzaam kom il in zijn richting en met trillende vingers maak ik zijn broek open. Het was vreselijk, ik moest hem 'verwebnen' of ik was dood. Langzaam trek ik zijn boxer omlaag yerwijl er meer tranen stromen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan