Jack:
Met een bonkend hoofd sta ik op. Oh, ik krijg dieHoran wel! Sel trek ik een paar kledingstukken aan en loop het hok uit. Mijn hoofd tolt, maar dat negeer ik. Ik begin te grijnzen als ik hem naar het toiletgebouw zie komen. Ik ren op hem af en houd mijn hand tegen zijn mond. Ik trek hem mee naar achter de hokken en geef hem een klap. 'Waar dacht jij dat je heen ging?!' Roep ik boos. Ik spuug een roggel in zijn gezicht Uit mijn broekzak haal ik mijn mes en houd het strak tegen zijn kin. Ik zie bij hem een drupje bloed lopen en grijns tevreden. 'Wat jammer jat je homovriend er nu niet is om te helpen. Ach, als jij weg bent is het alleen beter voor hem. Minder zorgen toch? Je bent toch waardeloos!' En ik spuug weer in zijn gezicht. 'Accepteer het maar, als je dood bent is het beter! Wat je lieve vriendje ook zegt meent hij niet denk maar na!' Zijn nog een paar wooden om hem onderuit te halen. Ik gooi mijn mes op de grond en duw hem op zijn knieen. Ik buig over hem heen en vlijf maar zinnen zeggen waardoor hij vast en zeker moet huilen. Leedvermaak, het beste wat er is. 'Ze houden niet van je! Geloof me nou maar! Ze zijn beter af zonder je'. Ik pak het mes op en duw het in zijn handen. 'En wat ga je hier nu mee doen?' Vraag ik. 'ANTWOORD!!! Wat ga je doe om de wereld te verbeteren?' E ik breng het mes in zijn hand richting zijn pols.
Gotta get, gotta get out of my head <3