• Is het niet misschien handig om een lijst te maken met serie's zonder TH. Omdat hier de laatste tijd dingen te horen zijn dat TH er te veel is in de serie's. En dan worden de serie's ook zonder TH meer gemaakt =]
    (Idee door douhdouhx14 maar ik mocht topic openen xp)


    I live for the applause, you will die for it.

    ik vind het wel handig n_n denk ik x3


    We can only learn to love by loving.

    Dan kan je de Tokio Hotel filter aanzetten;)


    a figment of your imagination

    Goed idee =]

    Ik ook^^ Ik ben voor. [/steekt vinger omhoog]


    Music is the new sex

    Dat vind ik ook een goed idee. (:
    Want ik heb er zelf ook 3 ofzo zonder hen. (;

    Ja das een goed idee! K heb ook alleen series zonder TH. Goed bedacht! Ik hoop dat Rutger en naar wil kijken!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    idd,
    ik mag dan wel fan van Th zijn, maar ik maak ook al wel eens graag een quiz zonder TH. Je wordt het zo langzamerhand wel een beetje beu ;).


    What would Emma do?

    Goed idee, maar word wel een uitzoek werk..misschien moeten mensen hun non-th serie op geven dan , zodat hij in de lijst komt.. want er zijn inmiddels zoveel serie's :O


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    OehOeh! Ik ben voor :'D Ik wil geen th quizzen meer lezen, maar 't kan bijna niet anders xO Misschien ook nog goed om er een lijst bij te doen met zonder-enig-bekend-persoon-erin-verhalen :']


    Mew <3

    Daar is de Tokio Hotel filter voor, maar die werkt niet, Rutger is er namelijk mee bezig.:]
    x


    ok

    Goed Idee :D


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik vind het wel handig ^^

    Maar ook met dat filter krijg ik nog de hele tijd quizlets waar TH wél in voorkomt :S

    Jaaa goed idee!!
    anders word je gebombadeerd ofzo.. o.O
    x'D


    AAP

    Ik vind het wel handig ^^

    Maar ook met dat filter krijg ik nog de hele tijd quizlets waar TH wél in voorkomt :S

    Met dat filter is Rutger nog bezig. Dus deze topic is eigenlijk zinloos.:}
    x


    ok

    Oh yeah! Handig ^^


    Life is hard and then we die