Alec Gates |
Bingo, het zwaktepunt, dacht hij toen Alec haar wat in elkaar zag krimpen. Iets dat ze beter niet had kunnen laten zien, al was het voor hem als een cadeau voor iemand anders. Geweldig, hij begon die macht weer te voelen die hij over haar had. Hij kon niet wachten om een scherp voorwerp in zijn hand te hebben, het koude voelde hij zelfs al tegen zijn huid aan. Zijn ademhaling werd onregelmatig, heser.
Alec beeldde zich in dat het voorwerp over haar zachte, bleke huid streelde, er krassen inzetten tot het een weelderige kleur rood zou prijsgeven. Dit beeld zorgde voor een rasperige ademhaling, zoals iemand die last had met ademen en misschien niet lang meer had. Deze opgewonden video in zijn gedachtegang had hij echter niet lang meer, Adelyn kwam ertussen.
“Een echte man krijgt geen voldoening van het vernederen en pijnigen van een ander,” had zij sissend terug gekaatst. “Een echte man komt zijn problemen onder ogen en rent er niet voor weg.” Wat een ongelooflijke onzin, kwam er direct in hem op, als een stemmetje die niet weg wilde gaan. Ze wist duidelijk niet waar ze het over had, echte mannen nemen dingen tot zichzelf die ze willen. Niemand anders zal dat voor je doen, hoor. Dat was net zoals de oude man, die zijn genoegens op een zekere dag zich had uitgeleefd.
Pak wat je pakken kan, echode de stem van zijn vader opeens, Pak het. Wees een man, neem de leiding, laat haar jouw macht voelen! Zoals elke werking die de oude heer over hem had wanneer zijn stem net had geklonken, veranderde Alec's houding nog stijver en hardvochtiger.
“Waarom ben je zo? Ik weet zeker dat je ooit geen “monster” was. Heeft het met je familie te maken? Met je verleden?”
“Ach lief, naïef meisje,” zei hij met een toon die net als zijn vader kon zijn, “jij weet duidelijk niet waar je over praat. Heeft je oude heer of Jack je nooit geleerd dat mensen niet om een ander geven? Ieder pakt wat hij pakken kan.” Haar woorden deden hem niks, hij behandelde haar arm enkel onbewust een stuk ruwer toen hij haar de prik gaf.
Haar adem stokte wat, precies het punt dat hij zijn macht over haar weer iets terug kreeg, en het voelde goed. Perfect zelfs. Hij wilde meer. Hierom besloot hij zijn kleding uit te trekken, stuk voor stuk, totdat er nog een enkeling ervan overbleef. De gestoorde man wist dat de vloeistof langzaamaan zou werken, dat ze niet wist waar het opeens allemaal vandaan kwam. De gedachte dat ze naarmate de tijd verstreek dwaas zou worden, liet hem glimlachen – een sinistere welteverstaan.
De lege blik die ze in haar kijkers had, vertelden hem dat zijn tijd aangebroken was. Zijn gestalte boog over haar lichaam heen, haar o-zo tere, bleke lichaampje, terwijl hij zijn handen al gebruikten om hierover heen te strelen. Desalniettemin zou hij zich bedenken dat ze haar ogen zou sluiten, of in elk geval weg zou kijken, maar het deerde hem niet. Dan keek ze toch lekker toe?
‘Val dood,’ kaatste zij monotoon terug, waarop hij duister moest grijnzen en zijn korte nagels in de zachte huid van haar zij zetten. Hoewel haar stem zwakjes had geklonken, was het helder hoeveel ze hem op het moment haatte. Het weerspiegelde haar woede en onbegrip. Zijn tong gleed al in haar nek, over een deel van haar kaak, tegelijkertijd dat de man zijn broekknoop open maakte.
‘Dan zal ik jou meenemen, popje.’ Besliste hij met een vaste, definitieve toon in zijn stem. Niet knarsetandend of aanvallend, hij was wel zelfgenoegzaam ervan. Zijn vingers krulden zich om de stof van haar kleding, welke hij onbeschaamd omhoog duwde tot onder haar borsten, waar deze hij ook nog opzettelijk langs liet gaan. Ze moest huiveren, de angst voelen, machteloos en opmerken dat zij zijn onderdanige was en zou blijven. Boos zou hij haar echter niet serieus nemen, eveneens gold dat voor de andere dergelijke emoties van haar.
Eenmaal haar slip naar beneden was, bewoog hij er met een vederlichte aanraking van zijn wijsvinger over heen, zodat ze wist hoe ze ervoor stonden. Expres. Hard beet hij haar in de nek toen ook zijn boxer eraan moest geloven en op de grond belandde, waarop hij zijn lichaam wat zacht tegen haar liet bewegen. Eerst om haar te pesten, maar vervolgens wat brutaler en ruiger, meer om hemzelf te bevredigen. Het werkte dan ook, hij werd er opgewonden van – niet zozeer om te weten dat ze dichtbij seks zaten, maar meer vanwege het machtsgevoel dat hij over haar had. Zij was machteloos, kon niets doen, het arme prinsesje. Hij daarentegen… Een vieze grijns op zijn mond liet weten dat het zover was. Alec duwde het, zonder enige medeleven, cru in haar.
[Ik post dit alvast, maar het is nog niet klaar. Alleen ik ben zo moe, en ik voel me fucked-up, dus ik ben slapen hierna.
Edit: Ik vind het zo zielig, bijna kon ik het niet schrijven hé! .]
[ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 0:48 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.