• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    De zomervakantie is voorbij, de leerlingen komen weer terug naar Zweinstein, maar er komen ook nieuwe leerlingen. Er staat een strijd aan te komen, de strijd om de eervolle 'Mighty-housemaster' titel. De strijd word georganiseerd door Professor Lugomi. Dit jaar word de eerste keer om mee te doen aan de wedstrijd maar er zijn eisen, je moet in leerjaar vier of hoger zitten. Er worden uiteindelijk vier leerlingen gekozen, ieder uit elke afdeling, Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw & Hufflepuf.

    Sorry dat ik niet echt een verhaallijn heb, ben momenteel inspiratieloos, er komt later een verhaallijn.

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd: (11/12)
    Karakter:
    Afdeling:
    Toverstok: (FOTO)
    Uiterlijk: (FOTO & BESCHRIJVING)
    Extra:

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 22:30 ]


    Giovanni

    Nee ik hoop het niet! Ik kan in ieder geval veel reageren want ik heb vakantie. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ja ik ook! Ik werk dan wel 30 uur in de week ongeveer, maar ik heb altijd wel tijd om te reageren (:
    Ik heb het aanstaand weekend wel druk met mijn verjaardag en examenfeesten die ik dan heb, maar ik denk niet dat me dat tegenhoudt te reageren (bat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ItsNiall schreef:
    Nee ik hoop het niet! Ik kan in ieder geval veel reageren want ik heb vakantie. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Zat Victoire niet bij Gryffindor?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naam:
    Scorpius 'Scorps' Malfoy
    Leeftijd:
    14
    Karakter:
    Scorpius is een goeie jongen. Door de reputatie van zijn vader wordt hij door velen sceptisch behandeld. Vroeger was hij daardoor redelijk onzeker en ietwat verlegen, maar sinds hij toetrad tot het zwerkbalteam van Slytherin kan je zeggen dat hij is opengebloeid. Scorpius staat als een rots achter het motto eerst doen en dan denken. Hij is een wildebras met een goed gevoel voor humor en voelt zich het best als hij omringt wordt door vrienden. School is zeker niet zijn belangrijkste zorg en durft zijn huiswerk wel eens te verwaarlozen, waardoor hij vaak de dag voor een deadline tot 's avonds laat zit te werken. Dat uitstelgedrag vertoont hij niet alleen op vlak van schoolwerk. Het is een rode draad door zijn leven geworden. Scorpius kan echter wel heel erg koppig zijn. Hij geeft niet graag zijn ongelijk toe. Doordat hij vroeger die vooroordelen over zich heen heeft gekregen, heeft hij een eigen muur rond zich opgebouwd waar niet vaak een steen in los zit. Hierdoor stelt hij zich vaak een beetje hooghartig op. Zijn humor bestaat voornamelijk uit redelijk sarcastische opmerkingen.
    Afdeling:
    Slytherin
    Toverstok:
    klik
    Uiterlijk:


    Scorpius' blonde haren en bleke huid heeft hij rechtstreeks geërfd van zijn vader. Zijn zachte blauwe ogen daarentegen heeft hij te danken aan zijn moeder. Scorpius is ook redelijk lang voor zijn leeftijd met zijn 1m75. Hij heeft een gaaf gezicht en kan redelijk ijdel zijn op vlak van zijn haar. Constant haalt hij zijn handen er door opdat het in model zou blijven. Scorpius heeft een fit, licht gespierd lichaam dat hij te danken heeft aan intensieve zwerkbaltrainingen.


    Extra:
    Net zoals zijn vader is hij zoeker in het team van Slytherin. Hij heeft een perzische kat, genaamd Felix

    Whaddaya think? (:
    Trouwens is er al iets van een verhaallijn uitgedacht?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 12:55 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Jeej alleen Roos nog (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mag ik anders (oké, nu gaat het komen) :

    En meisje uit het vierde jaar van Gryffindor, dat later pas aankomt op Hogwarts, omdat ze oorspronkelijk van Beauxbatons komt, omdat haar vader Frans is? Haar moeder is dan wel Engels (ze kennen elkaar dankzij het triwizardtournament uit hp 4, haar moeder zat in het zevende jaar en raakte heel goed bevriend met één van de meisjes van Beauxbatons, het zusje van haar vader). Ze zijn dus aan het verhuizen, waardoor ze gedwongen was van school te veranderen, wat ze niet erg vond, omdat ze qua karakter toch niet echt bij de Beauxbatons leerlingen (meestal Ravenclaw) paste. Vandaar dat ze wat later is dan de rest van de leerlingen c:
    Ik weet het, het is vaag

    Dan kan ik meedoen, maar pas inspringen, nadat ik terug ben uit Rome!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil niet zeuren, maar Ayelle Owens staat nog niet bij de rollen (A)


    -

    IsA20 schreef:
    Ik wil niet zeuren, maar Ayelle Owens staat nog niet bij de rollen (A)


    Ik zal even kijken, sorry.


    Giovanni

    Rider schreef:
    Mag ik anders (oké, nu gaat het komen) :

    En meisje uit het vierde jaar van Gryffindor, dat later pas aankomt op Hogwarts, omdat ze oorspronkelijk van Beauxbatons komt, omdat haar vader Frans is? Haar moeder is dan wel Engels (ze kennen elkaar dankzij het triwizardtournament uit hp 4, haar moeder zat in het zevende jaar en raakte heel goed bevriend met één van de meisjes van Beauxbatons, het zusje van haar vader). Ze zijn dus aan het verhuizen, waardoor ze gedwongen was van school te veranderen, wat ze niet erg vond, omdat ze qua karakter toch niet echt bij de Beauxbatons leerlingen (meestal Ravenclaw) paste. Vandaar dat ze wat later is dan de rest van de leerlingen c:
    Ik weet het, het is vaag

    Dan kan ik meedoen, maar pas inspringen, nadat ik terug ben uit Rome!


    Ik vind het goed! :).


    Giovanni

    Mijn Personage staat er ook niet bij, pagina 1.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 16:17 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Baelo schreef:
    (...)

    Ik vind het goed! :).



    Jippie, ik maak de rol vandaag nog aan, zodat hij er alvast bij staat


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Eloise “Lois” Clarette Dubois

    Leeftijd: 14, jarig op 23 December

    Karakter: Eloise is net wat jongensachtiger en onhandiger dan de meeste meisjes op Beauxbatons. Ze heeft niet zoveel met mode, hoewel ze er wel bijna altijd goed uitziet. Ze is meer van het sporten en kwam geregeld nog wel eens in de problemen op haar school. Vooral omdat ze dikwijls ruzie had met de kattige truttige meiden uit haar jaar en zij dan degene was die als verkeerd werd beschouwd.
    In het begin kan Eloise nogal stil overkomen. Ze kijkt meestal de eerste dag de situatie even aan en doet daarna gewoon haar eigen ding. Eloise is niet op haar mondje gevallen, maar zegt nou ook niet hele onaardige dingen. Ze is redelijk behulpzaam, tenzij ze geen zin heeft. Ze kan dan nog wel eens lui zijn, als het om sociale contacten gaat.
    Op school is Eloise niet opvallend goed. Alleen bezweringen is echt háár vak. Ze vindt het dan ook leuk en oefent veel, waardoor ze op Beauxbatons de beste in het vak was.
    Eloise had verwacht dat ze, net zoals haar moeder en de meeste mensen die van Beauxbatons komen, ingedeeld zou worden in Ravenclaw. Vooral omdat ze zichzelf niet als ontzettend dapper beschouwd, maar dat is ze blijkbaar toch wel. Haar moeder vond het wel jammer dat haar dochter niet ook in Ravenclaw was ingedeeld, maar kon ermee leven.
    Eloise kan dan soms misschien sierlijk en charmant overkomen, maar ze is nogal een kluns. Ze laat dikwijls dingen vallen en kan ook best chaotisch zijn. Haar spullen zijn nooit netjes opgeruimd, hoewel ze ze wel op haar deel van de kamer houdt. Ze is nog wel eens dingen kwijt en zou als ze geen heks was, waarschijnlijk nu het grootste gedeelte van haar spullen missen.
    Eloise is gek op Quidditch, sneeuw en zingen.

    Afdeling: Gryffindor, 4e jaar

    Toverstok:


    33cm, niet buigzaam, wilgenhout, met als kern de staarthaar van een eenhoorn

    Uiterlijk:



    Eloise heeft bruine haren, die in de zon donkerblond kleuren. Er zit een beetje slag in, maar echt krullen doet het niet. Ze is 1.67m lang en slank gebouwd. Eloise heeft blauwgrijze ogen. Haar uniform draagt Eloise niet echt naar de regels. Meestal hangt haar stropdas er losjes bij en ook haar bloes draagt ze creatief.

    Extra: Eloise heeft tot haar veertiende in Frankrijk gewoond en is daar geboren en getogen. Voorheen ging ze naar Beauxbatons, maar dat werd onhandig, nu ze gingen verhuizen. Haar vader Florus Dubois is dan ook een Fransman, maar haar moeder Adrianne Dubois (oorspronkelijk McBryar) is afkomstig uit Engeland. In haar zevende jaar werd op Hogwarts het triwizardtournament gehouden. Toen raakte Adrianne bevriend met Clarette “Claire” Dubois, het twee jaar jongere zusje van Florus. Zo leerden de twee elkaar kennen en werden verliefd. De twee zijn toen getrouwd en in Frankrijk gaan wonen, aangezien ze het daar veiliger achtten. Dit speelde zich allemaal af in het jaar van The Battle of Hogwarts.
    De laatste jaren merkte vooral Adrianne dat ze toch Engeland wel heel er miste. Daarom heeft het gezin Dubois besloten om naar Engeland te verhuizen. Eloise heeft hier totaal geen problemen mee, aangezien ze zich toch altijd een buitenbeetje voelde op Beauxbatons. Helaas kon ze de eerste trein richting Hogwarts nog niet halen, in verband met de verhuizing en komt ze dus iets later aan.
    Eloise wordt door haar moeder altijd Lois genoemd. Verder spreekt ze goed Engels, maar heeft ze soms nog wel eens last van haar Franse accent.

    Is Eloise zo goed? En is er nog plaats voor een zoeker in het Quidditchteam van Gryffindor?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 17:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    GirlWithLove schreef:
    Mijn Personage staat er ook niet bij, pagina 1.


    Ik accepteer hem niet, sorry. Er staat te weinig info enzo bij.


    Giovanni

    Oja, aangezien er nog niet echt een verhaal was, dacht ik dat we er misschien met zijn allen over konden discussiëren? ik zelf dacht aan een strijd voor leerling van het jaar - tovenaar van het jaar achtig iets.


    Giovanni