• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    De zomervakantie is voorbij, de leerlingen komen weer terug naar Zweinstein, maar er komen ook nieuwe leerlingen. Er staat een strijd aan te komen, de strijd om de eervolle 'Mighty-housemaster' titel. De strijd word georganiseerd door Professor Lugomi. Dit jaar word de eerste keer om mee te doen aan de wedstrijd maar er zijn eisen, je moet in leerjaar vier of hoger zitten. Er worden uiteindelijk vier leerlingen gekozen, ieder uit elke afdeling, Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw & Hufflepuf.

    Sorry dat ik niet echt een verhaallijn heb, ben momenteel inspiratieloos, er komt later een verhaallijn.

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd: (11/12)
    Karakter:
    Afdeling:
    Toverstok: (FOTO)
    Uiterlijk: (FOTO & BESCHRIJVING)
    Extra:

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 22:30 ]


    Giovanni

    After schreef:


    Deze moest ik gewoon even posten. Echt vet lief <3
    Naaah (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Awhh <3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn rol staat er nog niet tussen, hij staat onderaan pagina 2 ^^


    El Diablo.

    Jou rol was volgens mij afgekeurd omdat die te oud was voor een leerling of zo. Laat maar, was iemand anders.:$

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:41 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik reserveer ook nog een jongen uit het 5e jaar :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mag ik Hugo Wemel?


    -

    Naam: Mitchel Drew Woods ''Mitch''
    Leeftijd: (11/12) 15 - 5e jaar
    Karakter: Mitchel is een jongen met veel zelfvertrouwen, die soms nogal egoïstisch overkomt. Mitchel heeft een goed gevoel voor humor en vind het grappig om eerste jaars te pesten. Hij let niet goed op in de les en gaat het liefst gewoon niet omdat hij simpelweg te lui is. Mitchel gaat graag zijn eigen gang en kan heel koppig zijn. Hij luistert slecht naar anderen. Verder heeft hij een beetje een nonchalante houding. Mitchel kan ook heel lief zijn voor de mensen die hij mag, hij maakt snel vrienden en is ook een trouwe en goede vriend. Ook durft hij veel, en hij vind het het ergst om lafaard genoemd te worden. Als hij pijn heeft of verdrietig is, doet hij zijn best om dat niet te laten merken. Mitchel heeft een hekel aan Slytherins en pest hun eerste jaars dan ook sneller dan die van Gryffindor.
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok: (FOTO)

    Hout: es. Kern: eenhoor haar. Lengte: 28 cm.
    Uiterlijk: (FOTO & BESCHRIJVING)

    Mitchel heeft bruin haar wat net boven zijn ogen hangt. Hij draagt het liefst een pet of een muts omdat hij een hekel aan zijn haar heeft. Mitchel heeft donkerbruine ogen. Hij is redelijk gespierd.
    Extra: Mitchel is wachter van het zwerkbalteam (als dat kan) en zwerkbal is dan ook het enige waar op hij goed zijn best doet. Hij heeft een kat die Winny heet. Zijn patronus is een jaguar.

    Is deze goed?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 18:02 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos wemel wil ik zijn!

    Ik vul straks in

    Yeahh, dan zijn alle bestaande rollen ingevuld :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Hugo Wemel
    Leeftijd: 11
    Karakter: Hugo is een aardige, ietwat onzekere jongen. Hij is slim, maar nogal goedgelovig. Hugo heeft een hekel aan vechten en probeert alles vooral op te lossen met woorden. Hij is erg verlegen, maar komt op zijn vrienden. Als Hugo eenmaal iets in zijn hoofd heeft is hij daar erg moeilijk vanaf te brengen, en kan op dat punt soms er eigenwijs zijn. Hij kan soms een beetje betweterig overkomen.
    Afdeling: Griffoendor
    Toverstok:



    Uiterlijk:



    Hugo heeft rood haar dat hij van zijn vader heeft geërfd. Hij heeft bruine ogen en is zo'n 1.50m lang. Hugo is vrij mager en besteed niet veel aandacht aan zijn kleren.
    Extra: Hugo is het jongere broertje van Roos Wemel en zoon van Ron Wemel en Hermelien Griffel. Hij weet vrij veel van dreuzels, omdat zijn moeder uit een dreuzelgezin komt. Hugo is behoorlijk snel, maar hopeloos op een bezem. Hij wil graag in Griffoendor komen omdat zijn hele familie (behalve Albus Potter) daar zit of heeft gezeten.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 19:24 ]


    -

    Ik reserveer ook een meisje uit het 5e jaar :)


    -

    Is het erg als ik Scorpius pas morgen in vul? Ik heb nu niet echt tijd, want ik heb morgen een zwaar examen. Dus dan vul ik hem na mijn examen wel snel in (:


    And in that moment, we were infinite.

    Naam: Ayelle Owens
    Leeftijd: 15
    Karakter: Ayelle is een vrolijk, positief meisje dat altijd het beste van dingen en personen inziet. Ze schaamt zich niet snel en heeft soms allerlei rare acties, zoals in de grote zaal op de tafel de maagarena dansen. Ze is erg behulpzaam, maar kan soms heel kattig doen tegen mensen die ze echt niet mag.
    Afdeling: Griffoendor
    Toverstok:


    Uiterlijk:



    Ayelle heeft lang bruin haar. In de zomer zitten haar wangen en neus onder de zomersproeten. Je ziet haar bijna altijd lachend rondlopen, tenzij er iets heel ergs is gebeurd. Ayelle heeft een gemiddelde lengte en bruine ogen.
    Extra: Ayelle heeft een hekel aan James Sirius Potter en Mitchel Drew Woods. Haar patronus is een vlinder.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 20:50 ]


    -

    Wanneer beginnen we? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf