• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    De zomervakantie is voorbij, de leerlingen komen weer terug naar Zweinstein, maar er komen ook nieuwe leerlingen. Er staat een strijd aan te komen, de strijd om de eervolle 'Mighty-housemaster' titel. De strijd word georganiseerd door Professor Lugomi. Dit jaar word de eerste keer om mee te doen aan de wedstrijd maar er zijn eisen, je moet in leerjaar vier of hoger zitten. Er worden uiteindelijk vier leerlingen gekozen, ieder uit elke afdeling, Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw & Hufflepuf.

    Sorry dat ik niet echt een verhaallijn heb, ben momenteel inspiratieloos, er komt later een verhaallijn.

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd: (11/12)
    Karakter:
    Afdeling:
    Toverstok: (FOTO)
    Uiterlijk: (FOTO & BESCHRIJVING)
    Extra:

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 22:30 ]


    Giovanni

    Ja inderdaad, ik wel echt beginnen hehe (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ja omg *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mee eens :)


    -

    ItsNiall schreef:
    Ja inderdaad, ik wel echt beginnen hehe (A)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: James Sirius Potter
    Leeftijd: 15, Jarig op 11 September
    Karakter: James heeft het karakter van de mensen naar wie hij is vernoemd. Hij is redelijk arrogant en kan best gemeen zijn. Hij vindt het vooral leuk om zijn broertje Albus te pesten en het is alleen maar erger geworden nu blijkt dat Albus in Zwadderich zit. James lijkt veel op Harry en zijn grootvader James qua uiterlijk, maar hij heeft zijn moeders ogen. Verder is James redelijk goed in Verweer tegen de Zwarte Kunsten, voor de andere vakken doet hij niet erg z'n best. James is weldegelijk een jongen met wie je rekening moet houden. Ook heeft hij de sluipwegwijzer uit z'n vaders bureau gestolen en heeft hij de ontzichtbaarheidsmantel gekregen. James is Drijver in het Zwerkbalteam van Griffoendor en hij is ook de aanvoerder van het team.
    Afdeling: Griffoendor
    Toverstok:


    Uiterlijk:

    (Rechts)
    James heeft zwart warrig haar en bruine ogen. Hij is ongeveer 1.76 centimeter lang.
    Extra: Hij heeft een grijze uil genaamd Luis en is aanvoerder van het zwerkbalteam van Griffoendor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb iets aangepast. Ayelle heeft nu ook een hekel aan James :)


    -

    Haha x'D


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    JJHamblett schreef:
    Naam: James Sirius Potter
    Leeftijd: 15, Jarig op 11 September
    Karakter: James heeft het karakter van de mensen naar wie hij is vernoemd. Hij is redelijk arrogant en kan best gemeen zijn. Hij vindt het vooral leuk om zijn broertje Albus te pesten en het is alleen maar erger geworden nu blijkt dat Albus in Zwadderich zit. James lijkt veel op Harry en zijn grootvader James qua uiterlijk, maar hij heeft zijn moeders ogen. Verder is James redelijk goed in Verweer tegen de Zwarte Kunsten, voor de andere vakken doet hij niet erg z'n best. James is weldegelijk een jongen met wie je rekening moet houden. Ook heeft hij de sluipwegwijzer uit z'n vaders bureau gestolen en heeft hij de ontzichtbaarheidsmantel gekregen. James is Drijver in het Zwerkbalteam van Griffoendor en hij is ook de aanvoerder van het team.
    Afdeling: Griffoendor
    Toverstok:


    Uiterlijk:

    (Rechts)
    James heeft zwart warrig haar en bruine ogen. Hij is ongeveer 1.76 centimeter lang.
    Extra: Hij heeft een grijze uil genaamd Luis en is aanvoerder van het zwerkbalteam van Griffoendor.
    Oh god, die toverstok HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ItsNiall schreef:
    Naam: Mitchel Drew Woods ''Mitch''
    Leeftijd: (11/12) 15 - 5e jaar
    Karakter: Mitchel is een jongen met veel zelfvertrouwen, die soms nogal egoïstisch overkomt. Mitchel heeft een goed gevoel voor humor en vind het grappig om eerste jaars te pesten. Hij let niet goed op in de les en gaat het liefst gewoon niet omdat hij simpelweg te lui is. Mitchel gaat graag zijn eigen gang en kan heel koppig zijn. Hij luistert slecht naar anderen. Verder heeft hij een beetje een nonchalante houding. Mitchel kan ook heel lief zijn voor de mensen die hij mag, hij maakt snel vrienden en is ook een trouwe en goede vriend. Ook durft hij veel, en hij vind het het ergst om lafaard genoemd te worden. Als hij pijn heeft of verdrietig is, doet hij zijn best om dat niet te laten merken. Mitchel heeft een hekel aan Slytherins en pest hun eerste jaars dan ook sneller dan die van Gryffindor.
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok: (FOTO)

    Hout: es. Kern: eenhoor haar. Lengte: 28 cm.
    Uiterlijk: (FOTO & BESCHRIJVING)

    Mitchel heeft bruin haar wat net boven zijn ogen hangt. Hij draagt het liefst een pet of een muts omdat hij een hekel aan zijn haar heeft. Mitchel heeft donkerbruine ogen. Hij is redelijk gespierd.
    Extra: Mitchel is wachter van het zwerkbalteam (als dat kan) en zwerkbal is dan ook het enige waar op hij goed zijn best doet. Hij heeft een kat die Winny heet. Zijn patronus is een jaguar.

    Is deze goed?


    NVM.

    We beginnen BTW. pas als alle bestaande rollen vol zijn.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:42 ]


    Giovanni

    -

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:42 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jup (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Baelo schreef:
    (...)

    NVM.

    We beginnen BTW. pas als alle bestaande rollen vol zijn.
    Dat is al bijna, woeoeoe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Alleen Roos moet toch nog ingevuld worden? En die is al wel gereserveerd :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ItsNiall schreef:
    Alleen Roos moet toch nog ingevuld worden? En die is al wel gereserveerd :Y)
    Ja precies! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niet lullig of zo, maar we zijn toch niet van plan om van deze RPG een kerkhof te maken toch? Daarmee bedoel ik dat in ieder geval ik, geen zin heb in een dode RPG. Ik bedoel, ik heb al aan zo veel RPG's meegedaan die dan ineens dood zijn, doordat anderen niet meer reageren of zich al uitschrijven voordat ze dan nog hebben gereageerd, en dat vind ik zo vervelend.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf