• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    De zomervakantie is voorbij, de leerlingen komen weer terug naar Zweinstein, maar er komen ook nieuwe leerlingen. Er staat een strijd aan te komen, de strijd om de eervolle 'Mighty-housemaster' titel. De strijd word georganiseerd door Professor Lugomi. Dit jaar word de eerste keer om mee te doen aan de wedstrijd maar er zijn eisen, je moet in leerjaar vier of hoger zitten. Er worden uiteindelijk vier leerlingen gekozen, ieder uit elke afdeling, Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw & Hufflepuf.

    Sorry dat ik niet echt een verhaallijn heb, ben momenteel inspiratieloos, er komt later een verhaallijn.

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd: (11/12)
    Karakter:
    Afdeling:
    Toverstok: (FOTO)
    Uiterlijk: (FOTO & BESCHRIJVING)
    Extra:

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 22:30 ]


    Giovanni

    Als het mogelijk is: Een Lerares Verweer?

    Naam: Servillinia Aurora Jesse Sneep.
    Leeftijd: 26.
    Karakter: ----
    Afdeling: Afdelingshoofd Zwadderich.
    Toverstok:


    Uiterlijk:



    Serv heeft langze zwarte haren en donkerbruine ogen, deze lijken bijna zwart. Ze lijkt op haar vader, tegen leerlingen is ze een Kil persoon en ze geeft haar Afdeling meestal meer punten dan strafpunten. Ze is lang, ze is 1,95 en ziet er door haar lengte en kille blik intimiderend uit.
    Extra: Dochter Van Severus Sneep, Albus was haar peetvader. And She's a DeathEather, Dit komt omdat ze toen ze nog jonger was[en de dark lord nog leefde] haar vader haar had meegenomen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 10:42 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Hoe kan ze een Death Eather zijn als er geen Dark Lord meer is? (En hoe logisch is het dan als ze afdelingshoofd Gryffindor is?)
    Sorry, maar dat is niet heel logisch.


    Mag Victoire trouwens een transformagier zijn?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 10:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hee zo'n rpg had ik ook een jaar geleden (: mag ik albus? Als die nog niet gereserveerd is.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Victoire Weasley
    Leeftijd: 17
    Karakter: Victoire is een slimme meid die zich niet snel ergens door af laat leiden. Ze is een optimist, en over het algemeen vrij kalm.
    Afdeling: Ravenclaw
    Toverstok:


    Uiterlijk:


    Victoire heeft in tegenstelling tot de meeste Weasleys blond haar en blauwe ogen. Ze heeft een lengte van 1.71, en vrij mooie, vrouwelijke rondingen.
    Extra: Ravenclaw Chaser

    Even een beginnetje.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 10:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind Victoire tot nu toe goed, maar ze is blond.


    Giovanni

    After schreef:
    Hoe kan ze een Death Eather zijn als er geen Dark Lord meer is? (En hoe logisch is het dan als ze afdelingshoofd Gryffindor is?)
    Sorry, maar dat is niet heel logisch.


    Mag Victoire trouwens een transformagier zijn?


    Sorry, maar aangezien er maar in de boeken er ook maar twee zijn, en er al een kind is uit deze RPG die het is, nee sorry. Nymphadora & Teddy.


    Giovanni

    GirlWithLove schreef:
    Als het mogelijk is: Een Lerares Verweer?

    Naam: Servillinia Aurora Jesse Sneep.
    Leeftijd: 26.
    Karakter: ----
    Afdeling: Afdelingshoofd Zwadderich.
    Toverstok:


    Uiterlijk:



    Serv heeft langze zwarte haren en donkerbruine ogen, deze lijken bijna zwart. Ze lijkt op haar vader, tegen leerlingen is ze een Kil persoon en ze geeft haar Afdeling meestal meer punten dan strafpunten. Ze is lang, ze is 1,95 en ziet er door haar lengte en kille blik intimiderend uit.
    Extra: Dochter Van Severus Sneep, Albus was haar peetvader. And She's a DeathEather, Dit komt omdat ze toen ze nog jonger was[en de dark lord nog leefde] haar vader haar had meegenomen.


    Als je 26 bent, ben je a HEEL lang van school af, dus deze word niet geaccepteerd sorry.


    Giovanni

    Baelo schreef:
    (...)

    Sorry, maar aangezien er maar in de boeken er ook maar twee zijn, en er al een kind is uit deze RPG die het is, nee sorry. Nymphadora & Teddy.


    Okay. En ik zal het uiterlijk even aanpassen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hermione is toch de moeder van de Weasleys? HAHAZ


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ItsNiall schreef:
    Hee zo'n rpg had ik ook een jaar geleden (: mag ik albus? Als die nog niet gereserveerd is.


    Ik deed mee aan zo'n een. Waarschijnlijk die van jou:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Facinelli schreef:
    Hermione is toch de moeder van de Weasleys? HAHAZ


    Alleen van Lily en Hugo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Facinelli schreef:
    Hermione is toch de moeder van de Weasleys? HAHAZ


    Niet van allemaal ;p.


    Giovanni

    Rol: Louis 'Lou' Weasley
    Naam: Louis Weasley
    Leeftijd: Louis is vijftien jaar en geboren op dertien mei.
    Karakter: Louis is een slimme tovenaar. Hij houdt ervan om te leren en kennis op te doen, wat niet met definitie betekent dat Louis saai is. Hij houdt ervan om risico's te nemen en lol te hebben. Hij is erg trouw en ook te vertrouwen. Hij is iemand die ruzies oplost door het simpelweg uit te praten, maar als iemand een duel wilt doen, is hij daar zeker niet bang voor.
    Louis is altijd een betweterig iemand geweest, maar hij is ook vriendelijk en behulpzaam. Wanneer hij tijd over heeft, helpt hij anderen waar nodig is.
    Afdeling: Ravenclaw
    Toverstok:


    Rosewood. Iets buigbaar. 9,5 inch en de kern van een feniksveer.
    Uiterlijk:


    Anders dan de andere Weasley's, heeft Louis lichtblond haar. 'Van zijn moeder' zegt hij altijd. Qua uiterlijk lijkt hij helemaal niet op de Weasley's en mensen zijn dan ook altijd verbaasd, wanneer ze horen dat ook Louis deel van de toverfamilie is. Zijn ogen zijn donkerblauw als de zee.
    Louis is best lang en heeft een goed lichaam vergeleken met andere jongens van zijn leeftijd. Hij is één meter tweeëntachtig en heeft een sixpack en de welbekende V-line. Hij is gespierd, maar niet zo erg dat het lelijk is. Hij heeft een iets getinte huid en erg witte tanden. Hij vindt zelf dat hij er goed uitziet en is erg ijdel. Hij kan soms arrogant doen, omdat hij zichzelf er mooier uit vindt zien dan anderen.
    Hij heeft zijn athletische lichaam van zijn ouders. Ondanks hij best groot is, kan hij er sierlijk bewegen en kan zo stil als een muisje lopen.
    Extra: Net als zijn zus Victoire is hij één van de drie Jagers in het zwerkbalteam van Ravenclaw. Daarbij is hij ook aanvoerder. [If it's possible]
    Het is Louis gelukt om de patronusbezwering onder de knie te krijgen. Zijn patronus is een pauw. Sierlijk, beschermend, slim en oplettend.
    Zijn beste vakken zijn gedaanteverwisseling en bezweringen.
    Hij heeft een sneeuwuil genaamd Simba.
    Hij is de enigste man in de toverwereld met Veela bloed. Mensen met Veela bloed zijn mooier dan anderen en kunnen mensen bespelen met hun charme.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 7:54 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Baelo schreef:
    (...)

    Niet van allemaal ;p.
    Oh najaaaaa, ik hoop dat mijn rol nu goed is HAHA
    Ik loop wat info mis, aangezien ik de laatste twee boeken nooit gelezen heb ahha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Van wie zijn Louis en Victoire ook alweer kinderen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.