• Hi guys.

    Ik ga mijn kamer een make-over geven hehe.
    Beneden komt mijn bed, tv en schoenen.
    Boven mijn kast (3 Amerikaanse lockers), bureau, twee stoelen en een salontafel.
    Ik heb een trap van 2 treden hehe.

    Hoe ziet jullie kamer eruit, of wat zouden jullie willen? (:

    Edit;

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 15:11 ]


    Smile and live.

    Mijn kamer bestaat vooral uit rood :Y)
    Maar een trap in je kamer is vet!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oeew (:
    Zouden we en pic kunnen zien.
    Mijn kamer ziet er verschrikkelijk uit ):


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik wil ook een kamer met een trap! :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Een bruine kamer met 2 kasten (een van mij en een van mijn zusje) mijn bed, mijn zus haar hoogslaper (bed dus), onder haar hoogslaper allemaal rommel + een tv die niet werkt & een tafel die als bureau zou moeten dienen maar die helemaal niet gebruikt wordt. En oh je een nachtkastje.

    Mag ik btw jouw kamer hebben? Een trap + Amerikaanse Lockers = :9~

    Oee, mijn droomkamer. Ik zou graag een houtenvloer willen. Een hoogslaper met een boekenplank erboven in het oranje. Mijn kledingkast die dan tegen mijn kast aan staat zwart denk ik. Hangkastjes tegenover mijn bed met een amerikaanse vlag erop ofzo. Onder mijn hoogslaper een zitzak in een leuke kleur. En onder mijn bed dan ook een bureau die vol staat met leuke spulletjes. En dan als bureaustoel een kuipstoel:9~ Maar het liefst zou ik mijn kamer ook iets groter willen hebben aangezien hij welgemeten 4 bij 2 is -.-.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 14:44 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    He god, tinypic doet 't niet .__.


    Smile and live.

    En wat voor een kamer ik zou willen is zo'n typische Amerikaanse kamer zoals je altijd in films ziet, met zo'n dakkapel erbij.

    Het is een troep en niet zoals ik het zou willen hebben nu hehe. Het is niet zo'n trap als jullie denken, denk ik. Dat fitnessgedrog is van m'n moeder, maar leuk om mee te kloten. (cat)
    Even ter verdediging.

    - de lens is vies -(krul)


    Smile and live.

    Happen schreef:
    Het is een troep en niet zoals ik het zou willen hebben nu hehe. Het is niet zo'n trap als jullie denken, denk ik. Dat fitnessgedrog is van m'n moeder, maar leuk om mee te kloten. (cat)
    Even ter verdediging.

    - de lens is vies -(krul)


    Jou kamer is groot!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Jou kamer is groot!


    Ja haha, daar ben ik wel vet blij mee.


    Smile and live.

    @Happen. Jij hebt echt een gave ruimte qua kamer. Daar kun je echt zóveel mee doen. Serieus. Jaloersheid:9~


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    @Happen. Jij hebt echt een gave ruimte qua kamer. Daar kun je echt zóveel mee doen. Serieus. Jaloersheid:9~


    Hahaha thank you.


    Smile and live.

    Scherzinger schreef:
    Oeew (:
    Zouden we en pic kunnen zien.
    Mijn kamer ziet er verschrikkelijk uit ):


    Dan ben ik niet de enige. Ik ga binnenkort ook het een en het ander veranderen. Je hebt een leuk kamer,lekker ruim en paars :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Holy crap, wat laadt die foto langzaam O_o
    Geen geduld om te blijven kijken, maar wat ik zie, ziet dr vet uit.


    No growth of the heart is ever a waste