• _.-*The Next Generation of the Magic*-._

    Where the magic begins



    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    De zomervakantie is voorbij, de leerlingen komen weer terug naar Zweinstein, maar er komen ook nieuwe leerlingen. Er staat een strijd aan te komen, de strijd om de eervolle 'Mighty-housemaster' titel. De strijd word georganiseerd door Professor Lugomi. Dit jaar word de eerste keer om mee te doen aan de wedstrijd maar er zijn eisen, je moet in leerjaar vier of hoger zitten. Er worden uiteindelijk vier leerlingen gekozen, ieder uit elke afdeling, Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw & Hufflepuf.

    Sorry dat ik niet echt een verhaallijn heb, ben momenteel inspiratieloos, er komt later een verhaallijn.

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Jaar 1:
    Lily Luna Potter || Gryffindor || Purrlou
    Hugo Wemel || Gryffindor || IsA20

    Jaar 2:



    Jaar 3:
    Albus Severus Potter || Slytherin || ItsNiall
    Roos Wemel || Hufflepuf || JJHamblett
    Scorpius Malfidus || Slytherin || Ramsays

    Jaar 4:
    Eloise “Lois” Clarette Dubois || Gryffindor || Rider
    Lorcan Scamander || Hufflepuf || Vivoide
    Lysander Scamander || Gryffindor || Vivoide

    Jaar 5:
    James Sirius Potter || Gryffindor || JJHamblett
    Louis Wemel || Ravenclaw || Facinelli
    Mitchel Drew Woods || ItsNiall
    Ayelle Owens || Gryffindor || IsA20

    Jaar 6:
    Dominique Wemel || Gryffindor || Paradises
    Tyler Drew Romano || Slytherin || Malino

    Jaar 7:
    Teddy Lupos || Hufflepuff || Baelo
    Victoire Wemel || Ravenclaw || After

    Professor Lugomi || Baelo

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd: (11/12)
    Karakter:
    Afdeling:
    Toverstok: (FOTO)
    Uiterlijk: (FOTO & BESCHRIJVING)
    Extra:

    Regels:

    ~Maximaal twee personages per persoon, bestaand & verzonnen.
    ~Schelden mag, maar niet te erg.
    ~OOC met haakjes. []()
    ~Minimaal 5 regels.
    ~Naamverandering doorgeven.
    ~Alleen ik open nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 22:30 ]


    Giovanni

    Aah ik wil zo graag beginnen (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Facinelli schreef:
    Rol: Louis 'Lou' Weasley
    Naam: Louis Weasley
    Leeftijd: Louis is vijftien jaar en geboren op dertien mei.
    Karakter: Louis is een slimme tovenaar. Hij houdt ervan om te leren en kennis op te doen, wat niet met definitie betekent dat Louis saai is. Hij houdt ervan om risico's te nemen en lol te hebben. Hij is erg trouw en ook te vertrouwen. Hij is iemand die ruzies oplost door het simpelweg uit te praten, maar als iemand een duel wilt doen, is hij daar zeker niet bang voor.
    Louis is altijd een betweterig iemand geweest, maar hij is ook vriendelijk en behulpzaam. Wanneer hij tijd over heeft, helpt hij anderen waar nodig is.
    Afdeling: Ravenclaw
    Toverstok:


    Rosewood. Iets buigbaar. 9,5 inch en de kern van een feniksveer.
    Uiterlijk:


    Anders dan de andere Weasley's, heeft Louis lichtblond haar. 'Van zijn moeder' zegt hij altijd. Qua uiterlijk lijkt hij helemaal niet op de Weasley's en mensen zijn dan ook altijd verbaasd, wanneer ze horen dat ook Louis deel van de toverfamilie is. Zijn ogen zijn donkerblauw als de zee.
    Louis is best lang en heeft een goed lichaam vergeleken met andere jongens van zijn leeftijd. Hij is één meter tweeëntachtig en heeft een sixpack en de welbekende V-line. Hij is gespierd, maar niet zo erg dat het lelijk is. Hij heeft een iets getinte huid en erg witte tanden. Hij vindt zelf dat hij er goed uitziet en is erg ijdel. Hij kan soms arrogant doen, omdat hij zichzelf er mooier uit vindt zien dan anderen.
    Hij heeft zijn athletische lichaam van zijn ouders. Ondanks hij best groot is, kan hij er sierlijk bewegen en kan zo stil als een muisje lopen.
    Extra: Net als zijn zus Victoire is hij één van de drie Jagers in het zwerkbalteam van Ravenclaw. Daarbij is hij ook aanvoerder. [If it's possible]
    Het is Louis gelukt om de patronusbezwering onder de knie te krijgen. Zijn patronus is een pauw. Sierlijk, beschermend, slim en oplettend.
    Zijn beste vakken zijn gedaanteverwisseling en bezweringen.
    Hij heeft een sneeuwuil genaamd Simba.
    Hij is de enigste man in de toverwereld met Veela bloed. Mensen met Veela bloed zijn mooier dan anderen en kunnen mensen bespelen met hun charme.

    Ik heb hem iets aangepast, maar ik ben vergeten wat Veela ook alweer in het Nederlands was, haha :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Victoire en Dominique hebben dan ook Veela bloed *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Facinelli schreef:
    Victoire en Dominique hebben dan ook Veela bloed *O*


    Whoopwhoop.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik Lorcan en Lysander Scamander reserveren?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Naam: Lorcan Scamander
    Leeftijd: 14
    Karakter: Lorcan is zachtaardiger en rustiger als zijn tweelingbroer. Hij is erg intelligent waardoor het mensen soms verbaasd dat hij niet in Ravenclaw zit. Hij zal altijd proberen een ander te helpen en cijfert zichzelf daarbij soms weg. Lorcan heeft een goed gevoel voor humor. Hij is niet erg verlegen maar geeft er de voorkeur aan om op de achtergrond te blijven en iemand anders in de spotlight te laten staan.
    Afdeling: Hufflepuff
    Toverstok: klik
    Uiterlijk:


    Lorcan is met zijn 1,67 niet erg lang voor een jongen. Hij is gewoon gebouwd. Net als zijn moeder heeft hij witblond haar en grijze ogen. Als hij zijn uniform niet aan moet draagt hij meestal lichte kleuren.
    Extra: Lorcan is commentator bij quidditch en heeft een kat genaamd Bird. klik - het is de grote.

    Naam: Lysander Scamander
    Leeftijd: 14
    Karakter: Lysander is veel rebelser als zijn tweelingbroer Lorcan, hij is even intelligent maar gebruikt die intelligentie anders. Hij doet zijn best om de verschillen tussen hen te benadrukken want hij wil als individu gezien worden, niet als de helft van de tweeling. Lysander is niet snel bang en absoluut niet verlegen. Hij heeft altijd een antwoord klaar. Sommige mensen vinden dat hij teveel risico's neemt.
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok:


    Uiterlijk:


    Lysander is met zijn 1,75 iets langer als zijn tweelingbroer. Hij heeft het witblonde haar en zijn grijze ogen van zijn moeder geërfd. Hij is subtiel gespierd. Met zijn kleding probeert hij het verschil tussen hem en Lorcan te benadrukken. Als hij zijn uniform niet aan hoeft draagt hij meestal donkere kleuren en loszittende kleding.
    Extra: Hij zit als beater in het team van gryffindor en heeft een vleermuis genaamd Knight.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 11:50 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Vivoide schreef:
    Naam: Lorcan Scamander
    Leeftijd: 14
    Karakter: Lorcan is zachtaardiger en rustiger als zijn tweelingbroer. Hij is erg intelligent waardoor het mensen soms verbaasd dat hij niet in Ravenclaw zit. Hij zal altijd proberen een ander te helpen en cijfert zichzelf daarbij soms weg. Lorcan heeft een goed gevoel voor humor. Hij is niet erg verlegen maar geeft er de voorkeur aan om op de achtergrond te blijven en iemand anders in de spotlight te laten staan.
    Afdeling: Hufflepuff
    Toverstok: klik
    Uiterlijk:


    Lorcan is met zijn 1,83 niet erg lang voor een jongen. Hij is gewoon gebouwd. Net als zijn moeder heeft hij witblond haar en grijze ogen. Als hij zijn uniform niet aan moet draagt hij meestal lichte kleuren.
    Extra: Lorcan is commentator bij quidditch en heeft een kat genaamd Bird. klik - het is de grote.

    Naam: Lysander Scamander
    Leeftijd: 14
    Karakter: Lysander is veel rebelser als zijn tweelingbroer Lorcan, hij is even intelligent maar gebruikt die intelligentie anders. Hij doet zijn best om de verschillen tussen hen te benadrukken want hij wil als individu gezien worden, niet als de helft van de tweeling. Lysander is niet snel bang en absoluut niet verlegen. Hij heeft altijd een antwoord klaar. Sommige mensen vinden dat hij teveel risico's neemt.
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok:


    Uiterlijk:


    Lysander is met zijn 1,86 iets langer als zijn tweelingbroer. Hij heeft het witblonde haar en zijn grijze ogen van zijn moeder geërfd. Hij is subtiel gespierd. Met zijn kleding probeert hij het verschil tussen hem en Lorcan te benadrukken. Als hij zijn uniform niet aan hoeft draagt hij meestal donkere kleuren en loszittende kleding.
    Extra: Hij zit als beater in het team van gryffindor en heeft een vleermuis genaamd Knight.

    Nou, als hij 14 jaar is, vind ik hem erg lang. Ik bedoel, ik ben 1.83 en 18 jaar..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Facinelli schreef:
    (...)
    Nou, als hij 14 jaar is, vind ik hem erg lang. Ik bedoel, ik ben 1.83 en 18 jaar..


    oh ja, niet over nagedacht dat ze nog niet uitgegroeid zijn, ik pas het even aan


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    JJHamblett schreef:
    (...)

    Roos is awesome xd


    Neem jij die rol dan.


    Giovanni

    Vivoide schreef:
    (...)

    oh ja, niet over nagedacht dat ze nog niet uitgegroeid zijn, ik pas het even aan
    Haha ik dacht al! Dikke reuzen ahha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Baelo schreef:
    (...)

    Neem jij die rol dan.


    Ahhaha, oke xd heeft iemand een Roos foto? Ik zit op mijn mobiel;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zoek er wel eentje


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De echte Rose of mag het ook een random foto van een roodharig meisje zijn?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20111120131158/harrypotter/nl/images/1/1d/250px-Rose_WeasleyDH2.png

    Deze? (Sorry, @Facinelli)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 17:18 ]


    -

    Jeej dan kunnen we beginnen (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''