• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?


    RPG-topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152078

    Lijstje;
    Naam:
    Geslacht:
    leeftijd:
    Seksualiteit*:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk**:
    Persoonlijkheid:
    Spulletjes***:
    Hoe op het eiland gekomen:

    *Voor het geval er relaties ontstaan tussen de lotgenootjes. Onbeandwoorde liefde kan altijd, maar als je echt een relatie wilt met iemand zul je dat moeten overleggen met die persoon.
    **Mag een foto zijn, mag ook gewoon een beschrijving zijn.
    ***Iedereen heeft een paar spulletjes bij als hij/zij aanspoelt. Dit mag een koffer zijn, een tasje, of wat spulletjes die toevallig in je broekzak zaten.


    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Rydel - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 16:39 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Rydel schreef:
    (...)

    Als jij allemaal lesbische koppels wilt is dat voor mij ook goed. (:


    Well mine is gay LOL dus daar komt sws al geen kans meer bij ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam
    Logan Adams

    Leeftijd
    Logan is 20 jaar oud

    Seksualiteit
    Hetro

    Nationaliteit
    Braziliaans

    Uiterlijk
    Logan heeft licht bruin haar en heeft bruine ogen. Hij heeft een gespierd lichaam en draagt stoere kleding.







    Persoonlijkheid
    Hij is niet echt gevoelig voor andere mensen en heeft niet snel medelijden met anderen. Maar hij kan soms ook wel heel behulpzaam zijn, dat licht er net aan bij wie. Soms kan hij emotioneel zijn maar dat laat hij nooit merken dus hij kropt alles op. Hij is niet de aller slimste. Hij neemt weinig de tijd voor dingen en neemt meestal de makkelijkste weg. Hij probeert vaak zichzelf van zijn beste kanten te laten zien. Hij houd van basketbal en skateboarden. Hij heeft best veel vrienden en is erg populair. Hij is dan ook een beetje een meeloper.

    Spulletjes
    Logan had zijn mobiel in zijn broekzak maar die doet het niet meer. Hij had ook zijn portemonnee in zijn broekzak zitten.

    Hoe op het eiland gekomen
    Hij was samen met zijn vrienden op een curse. Ze waren erg dronken en gingen naar het dek toe. Maar er mocht niemand op het dek omdat er die avond een hele zware storm zou komen. Logan stond het dicht bij de kant en er kwam een hele hoge golf en Logan viel over boord.

    Hey mensen..
    Ik dacht dat ik gisteren een reactie gepost had.; Blijkbaar niet :s
    Ik wil ff sorry zeggen dat ik zo lang afwezig ben geweest zonder iets te zeggen. Ik heb het nogal druk gehad, :s
    Ook wil ik zeggen dat ik het helemaal niet erg vind dat niet iedereen ervaren is met RPG's.. Ik ben zelf ook nieuw bij deze soort RPG, degene die ik gewoon ben zijn héél anders.
    En als jullie het ok vinden zou ik graag het RPG topic openen, ik vind het wel goed zo, maar wat vinden jullie?

    En voor Vlahos; Ja, jou persoontje kan daarvoor wel tellen ;)


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Ik vind het wel goed. Er zijn al veel rollen en dit lijkt me een leuke rpg ^.^


    May StarClan light your path.

    er is toch al een rpg topic?
    en ik vind het wel goed om te starten


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ja, ik heb idd al een rpg topic maar ik heb er gesloten ingezet.
    Goed, dan ga ik hem nu openen!

    PS; Ik wil nog graag iets zeggen. Ik heb een paar RPG's bekeken om te kijken hoe jullie hier schrijven, en ik heb gemerkt dat sommige mensen zo'n lange zinnen schrijven zonder leestekens en dan word het zo een lange zin. Vermijd dit aub, het staat niet erg mooi en is lastig om te lezen..


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152078
    voor de mensen die het nog niet tussen "mijn topics" hebben staan

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 18:39 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    -

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 10:38 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rydel schreef:
    Oh whale.


    Naam: Leonard Aaron Hayes.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 21
    Seksualiteit: Hetero.
    Nationaliteit: Leo's geboorteplaats is in Schotland, maar momenteel woont hij in Frankrijk. Zijn vader is Italiaans en hij is tweetalig opgevoed, wat hem een vreemd accent geeft.
    Uiterlijk: Daniel Sharman
    Leo heeft lichtbruin haar en groene ogen. Hij is redelijk atletisch gebouwd en heeft redelijk wat spieren. Hij heeft een zelfverzekerde houding, maar erg goed in lichaamstaal is hij niet, alsook in zijn gevoelens verbergen. Je weet meestal meteen hoe hij zich voelt.
    Leo doet aan hardlopen en heeft onmogelijk snelle reflexen, dat eerste valt ook aan zijn postuur te zien. Zijn rechterpols hangt vol met festivalbandjes.
    Persoonlijkheid: Leo is een wisselvallig persoon en daarom bezegelen mensen hem veel te snel als 'gestoord'. De meesten weten echter niet dat Leo getraumatiseerd is door het bijwonen van de aanranding van zijn moeder. Ze zou zijn vermoord moest hij niet de politie op tijd hebben kunnen bellen. Lena, Leo's moeder kwam er echter niet goed uit... Ze werd stiller kreeg haaruitval door de stres. Het was haast moordend om aan te zien voor Leo hoe ze langzaamaan gek werd.
    De rest kom je wel in de RPG te weten.
    Spulletjes: Niets, alleen zijn kleren en zijn iPhone, die nu waarschijnlijk toch geruïneerd is door het water. Er zit misschien eventueel nog een euro in zijn broekzak.
    Hoe op het eiland gekomen: Het gebeurde op de kade, een jongetje was van de boord gesukkeld en liep het risico te verdrinken, aangezien hij niet kon zwemmen. Leo dook de zee in om hem te redden. Het was er niet zo bijster diep, een meter of drie, maar het jongetje zonk tot bijna op de bodem. Leo kreeg het voor elkaar hem te redden, maar werd door iets terug naar beneden getrokken. Het volgende dat hij zag was het strand van een vreemd eiland.


    Dat laatste rijmt.

    I need a dude that ain't Evan Peters.


    Done. :3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:10 ]


    help

    Heleu, kan ik nog een man aanmaken, please? (:


    kindness is never a burden.

    Castamere schreef:
    Heleu, kan ik nog een man aanmaken, please? (:


    Lene. ;D

    Gewoon doen. :')


    help

    Naam: Nikolaus Maximilian Ludwig.
    Bijnaam: Niko of Max.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 21
    Seksualiteit: Hetero.
    Nationaliteit: Duits.
    Uiterlijk:


    Heath Ledger.
    Niko meet 1 meter 85 en is niet zo gespierd waardoor hij eerder slungelig overkomt. Toch mag je hem niet onderschatten. Niko is sterk genoeg om een oudere man op de grond te krijgen. Zijn huid draagt een natuurlijke lichte kleur. Het gene wat Niko het meest kenmerkt is waarschijnlijk zijn schouderlang, krullend haar. Meestal laat de man het gewoon langs zijn gezicht hangen, maar soms steekt hij zijn lokken ook in een losse paardenstaart. Niko's haren dragen een blonde kleur, evenals zijn wenkbrauwen en de stoppeltjes op Niko's kin. Zijn ogen hebben een mooie zeeblauwe kleur, waar de meeste meisjes gek op zijn. Zijn kledingstijl is vrij nonchalant. Meestal een gewoon zwart shirt en spijkerbroek met laarzen. Op Niko's linker schouder heeft hij een tattoe met daarop KAOS staan. Elke letter staat voor een naam. De K voor zijn vader, Kaspar, de A voor zijn beste vriendin Alecia, de O voor zijn moeder Odila en de S voor zijn oudere broer, Simon, die stierf aan kanker.
    Persoonlijkheid: Niko is een charmante en vriendelijke kerel. Hij draagt meestal een glimlach op zijn gezicht en is wel altijd in de stemming voor een praatje. Niko heeft en goed gevoel voor humor en een gezond verstand. Hij maakt graag en vaak grapjes en doet dat nooit op een kwetsende manier. Hij doet niet aan overhaaste beslissingen. Hij denkt na, overweegt alle opties en neemt dan een besluit.
    Niko is een beetje het betweterig type en wil graag zijn gelijk halen. Maar dat brengt hij niet op een irritante manier over, eerder voorzichtig, maar toch duidelijk genoeg om te weten dat hij gelijk heeft.
    Niko rookt, al meerdere jaren, en het is een soort van verslaving voor hem geworden. Hij probeert te stoppen, maar telkens begint hij opnieuw.
    Spulletjes: Een pakje sigaretten, een aansteker en een doosje pepermuntjes.
    Hoe op het eiland gekomen: Sinds de dood van zijn ouders gaat Niko allerlei dingen doen die hem een kick bezorgen. Zo was hij gaan parasailen toen er een hevige wind opkwam en de kabels los schoten. Hij viel in het water en strandde vervolgens op het onbekend eiland.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 16:30 ]


    kindness is never a burden.

    Melissa Merckx - 1;1
    Bell "Nima" Liv Pasquana - 1;1
    Mike Jo Dickens - 1;1
    Raven Elliot Cavett - 1;1
    Belinte Calis Smith - 1;1
    Luna Riley Moon - 1;1
    Avalon Rosely Williams - 1;2
    Felix Peaux - 1;2
    Sophia Martin - 1;2
    Amara Celia Rossini - 1;2
    Lucille Maya Owers - 1;3
    Lucas Mathis Stone - 1;3
    Evan Smith - 1;4
    Leonard Aaron Hayes - 1;5
    Bradley Dusk - 1;6
    Logan Adams - 1;7
    Nikolaus Maximilian Ludwig - 1;8

    Het zou handig zijn mocht je dit ook in de beginpost zetten. Het eerste cijfer verwijst naar het eerste rollentopic, voor het geval er een tweede zou moeten geopend worden en het laatste cijfer verwijst naar de pagina waarop de rol staat. (:


    kindness is never a burden.

    Kan ik nog iemand aanmaken?

    Limits schreef:
    Kan ik nog iemand aanmaken?


    I guess so (: Ik ben niet de topichouder maar bij de regels staat -> Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.


    kindness is never a burden.