• Omdat ik meestal na het lezen van een hoofdstuk dat ik erg goed vond een kudo geef, en niet voor het verhaal in het algemeen, vroeg ik me af; Waarom geld die kudo voor het hele verhaal, en kan je niet per hoofdstuk een kudo geven? Ik heb ook een account op Wattpad en daar kan je dus gewoon per hoofdstuk een kudo geven.
    Misschien kan er zo iets komen dat het aantal gegeven kudo's wel bij een hoofdstuk blijven staan, maar dat de hoofdstukken met de meeste kudo's van die dag in de top komen te staan ofzo.

    Ik heb geen idee wat jullie hier van vinden, dus ik zou graag jullie mening hierover willen horen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik las verkeerd. Nee, ik ben tegen, want dan krijg je ineens dezelfde story meerdere keren tegelijk in de top.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 14:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Het gaat uiteindelijk toch om een verhaal en niet om een hoofdstuk. Tegen dus.


    Your make-up is terrible

    Dan komt de top vol te staan met 7 keer dezelfde story. Tegen, dus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    Het gaat uiteindelijk toch om een verhaal en niet om een hoofdstuk. Tegen dus.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Lupone schreef:
    Dan komt de top vol te staan met 7 keer dezelfde story. Tegen, dus.

    Assassin schreef:
    Het gaat uiteindelijk toch om een verhaal en niet om een hoofdstuk. Tegen dus.


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Het gaat uiteindelijk toch om een verhaal en niet om een hoofdstuk. Tegen dus.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Assassin schreef:
    Het gaat uiteindelijk toch om een verhaal en niet om een hoofdstuk. Tegen dus.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lupone schreef:
    Dan komt de top vol te staan met 7 keer dezelfde story. Tegen, dus.


    Stom daar had ik niet aan gedacht. Maar dat zou niet zo fijn zijn nee.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Slotje op aanvraag


    Let the Night embrace you