• Ik heb 2 jaar terug mijn enkelbanden 3 keer ingescheurt en een keer helemaal afgescheurd. Dat is eigenlijk nooit meer helemaal goed gekomen dus telkens met sneeuw en als ik heel veel loop op ongelijke grond heb ik heel veel last van mijn voet en ben ik bang dat ik hem ga breken omdat mijn banden zeg maar niets meer tegen houden kwa botten en stuff. En hijs nu helemaal overbelast omdat ik altijd een behoorlijk stuk moet lopen van het treinstation naar school en daar ligt overal sneeuw en ijs en is de grond dus helemaal ongelijk.

    Nu is mijn voet blauw, dik en pijnlijk en helemaal ingetaped. En ik ben dus al 2 dagen niet meer naar school geweest, omdat ik amper kan lopen en mijn enkel niet wil breken. En mijn moeder is de hele week weg dus kan me niet naar school brengen.

    Wie van jullie heeft er ook écht last van de sneeuw en het ijs dat jullie gewoon niets meer kunnen doen of ondernemen of verplicht thuis moeten blijven?


    Wie du mir, so ich dir.

    Sneeuw is kut. Ik glijd telkens uit, --'
    'Smelt smelt smelt!'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik niet, maar naar het weekeind denk ik wel, aangezien er veel sneeuw gaat vallen en de school ons maandag ijsvrij wil geven én omdat we hier geen strooizout meer hebben! XD

    Beterschap lieverd <3


    -

    Ow, en beterschap natuurlijk.-Geeft 100 knuffels- Ja ik moet je toch wel overtreffen.[/Nu is het goed geschreven..]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 15:01 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Overtreffen lieve schat (cat)
    @ Anouk, dankje komt wel goed. Nu maar hopen voor jou dat je maandag vrij krijgt :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Kijk ik wist dat het verkeerd geschreven was. -Gaat veranderen-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aww, heftig ;o Beterschap!
    Nee, zelf heb ik niet last van de sneeuw, ik zit toch 24/7 thuis ;3


    Protège moi de mes désirs.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:18 ]

    Ik vind het echt super irritant worden.
    Het is te glad om lange afstanden te fietsen enzo.
    Echt hatelijk.
    Beterschap!


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb mijn enkelbanden 3 keer te ver uitgerekt, en ze zijn één keer gescheurd. Dus ja, ik heb daar ook last van. En ik kan ook al niet lang op één voet staan of lang rennen. x-x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Van zo'n dingen heb ik geen last, maar elke keer als het wat kouder is, doet mijn knie vet veel pijn, aangezien er een barst inzat. :')

    Ik wou vandaag naar iemand toe maar dan moet ik op de fiets, en door de sneeuw fietsen gaat gewoon niet D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    beterschap(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb niet zoveel last van de sneeuw. Maar een vriendin waarmee ik samen naar school fiets, krijgt het voor elkaar om de hele tijd te flikkeren wat stiekem wel grappig is


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    auw, véél beterschap. <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Auw, dat klinkt pijnlijk. Beterschap!
    Ik hoef niet verplicht thuis te blijven, maar ik kan bijna niets met de sneeuw. Ik heb al een paar keer een uitglijer gemaakt, en ben 1x echt gevallen waar door ik last van mijn rug heb. Maar ik kan nergens heen, tenzij het op loopafstand is. Fiets is onmogelijk en auto mag ik niet vanwege de gladheid.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg