• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?


    RPG-topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152078

    Lijstje;
    Naam:
    Geslacht:
    leeftijd:
    Seksualiteit*:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk**:
    Persoonlijkheid:
    Spulletjes***:
    Hoe op het eiland gekomen:

    *Voor het geval er relaties ontstaan tussen de lotgenootjes. Onbeandwoorde liefde kan altijd, maar als je echt een relatie wilt met iemand zul je dat moeten overleggen met die persoon.
    **Mag een foto zijn, mag ook gewoon een beschrijving zijn.
    ***Iedereen heeft een paar spulletjes bij als hij/zij aanspoelt. Dit mag een koffer zijn, een tasje, of wat spulletjes die toevallig in je broekzak zaten.


    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Rydel - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 16:39 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Wauw, blij dat er mensen zijn die willen meedoen :)
    Sorry dat ik nu pas reageer, ben een tijdje niet online kunnen komen.
    Ik ga het rpg-topic al openen voor degene die al een lijstje hebben ingevuld.

    Onthoudt, je eerste bericht is hoe je op het eiland komt. Mijne is dan bv. Een gesprek tussen Melissa en de chauffeur in de helikopter, dan een crash, en dan wanneer Melissa aanspoelt.

    Have fun!! x


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Geen zorgen, degene die hun lijsjte nog moeten invullen kunnen dat nog rustig doen.
    Ook zou ik graag wat meer jongens hebben, ik denk dat onze arme Mike zich nogal eenzaam zou voelen :p
    Ik zou het zelf graag doen, maar ik ben niet goed in het spelen van jongens..


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Iniminimoshi schreef:
    Geen zorgen, degene die hun lijsjte nog moeten invullen kunnen dat nog rustig doen.
    Ook zou ik graag wat meer jongens hebben, ik denk dat onze arme Mike zich nogal eenzaam zou voelen :p
    Ik zou het zelf graag doen, maar ik ben niet goed in het spelen van jongens..


    Ja, maar niet dat Mike het erg zou vinden als er allemaal meisje zijn, haha. Maar, ik maakte dus al een jongen omdat iedereen een meisje wou xD


    16 - 09 - '17

    Is het niet nogal snel om een topic te starten?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ga nu mijn personage maken.

    Sorry dat het ook een meisje is, maar dat had ik al meteen gezegd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Appa schreef:
    Is het niet nogal snel om een topic te starten?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Avalon Rosely Williams.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Seksualiteit: Hetero
    Nationaliteit: Scandinavisch
    Uiterlijk:


    Avalon heeft lichtblonde haren, die tot iets verder dan haar schouders. Haar ogen zijn helder blauw, waar meestal wel een sprankeltje in te vinden is.
    Persoonlijkheid:
    Spulletjes: Een zakmesje.
    Hoe op het eiland gekomen: Ze vaarde met een vissersboot, maar deze sloeg op de rotsen en zonk. Avalon was de enige overlevende.

    [A little start.]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 13:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Appa schreef:
    Is het niet nogal snel om een topic te starten?


    Hoezo?


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Hmmm...

    #Le twijfel.


    help

    Naam: Felix Peaux
    Geslacht: man
    leeftijd: 17
    Seksualiteit*: hetro
    Nationaliteit: frans
    Uiterlijk**:


    Persoonlijkheid: hij is eigenlijk best een pessimist maar hij kan wel geduldig & betrouwbaar zijn toch is hij soms best kieskeurig .
    hij is geen leider type of meeloper.

    Spulletjes***: een kapotte iphone, hij heeft ook een zakmes en een aansteker in een van zijn zakken.

    Hoe op het eiland gekomen: Hij is met een paar vrienden met een boot wezen varen, hij is helaas wel de enige overlevende.

    {en, is hij goed genoeg?
    En ik ben dinsdag tot vrijdag niet beschikbaar}

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:38 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Wauw, ik heb wat rpg's bekeken en jullie schrijven hier op quizlet wel heel anders dan ik gewend ben. Maar ik zal me aanpassen! :)


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Echt een leuk verhaallijn!!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 19:59 ]

    Ik ga ook iemand in vullen!

    Naam
    Sophia Martin

    Leeftijd
    16 jaar

    Seksualiteit
    Hetro

    Nationaliteit
    Sophia is in Amerika geboren alleen haar vader komt uit Bulgarije en haar moeder uit Amerika.

    Uiterlijk
    Sophia heeft lang bruin haar. Ze heeft bruine ogen en is 1.71 meter lang. Ze heeft een mooi figuur en haar kledingstijl is erg verschillend. Van vrouwelijk naar stoer en van bescheiden tot uitbundig.







    Persoonlijkheid
    Sophia is erg ondeugend, avontuurlijk en nieuwschrierig. Daar door brengt ze zichzelf vaak in de problemen. Ze houd van sporten en bewegen. Ze is ook erg druk en houd er van op lekker gek te doen. Ze houd erg van surfen en hardlopen.

    Spulletjes
    Ze heeft een rugzak met daar in een beetje make-up, portemonnee, laptop.

    Hoe op het eiland gekomen
    Sophia en haar beste vriendin hadden een wedstrijd gewonnen en mochten een gratis het vliegtuig besturen. Er was natuurlijk wel een professioneel iemand bij. Ze waren net op het punt om terug te keren naar de plek waar ze opstegen, maar toen crashte het kleine vliegtuig. Het vliegtuig lande in het water. Sophia keek naar haar beste vriendin. Ze zag dat ze niet meer ademde en dat de man die hun hielp met besturen ook niet meer ademde. Sophia haaste zich uit het vliegtuig omdat hij steeds meer onder water ging, Ze deed haar rugzak op haar hoofd zodat hij niet nat werd. In de verte zag ze land en zwom er heen.

    (Is dit goed?? En sorry dat het een meisje is :$)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 20:08 ]

    Naam: Amara Celia Rossini
    Geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: Ze is net 16 geworden op 2 juni.
    Seksualiteit*: Biseksueel.
    Nationaliteit: Italiaans
    Uiterlijk**:




    Persoonlijkheid: Een eigenwijze meid van 16 jaar, zo beschrijven veel van haar vrienden d'r. Amara komt uit Italië , daarom heeft ze een Italiaans accent. Er zijn veel mensen die daarmee lachen , maar zelf vind ze accenten juist heel erg schattig. Ze is dan ook trots dat zij zelf een accent heeft. Amara is veslaafd aan snorren en chocolade. Ze heeft altijd wel een sieraad met een snor bij de hand en heeft ook altijd chocolade. Verder is Amara ook verslaafd aan haar zonnebril. Ze draagt het vaak en haat het als hij kwijt is of gejat , want dan kan ze hem niet dragen. Ze houdt ook heel erg veel van feesten en muziek. Amara's droom is om later terug in Italië te gaan wonen.. Ze vindt Italië een heel erg mooi land en heeft soms wel een beetje heimwee naar vroeger. Verder is ze heel erg sportief , ze houdt van alle soorten sporten. Ze haat het als jongens tegen haar zeggen dat een sport alleen voor jongens is en haar uitlachen. Ook is ze heel erg stoer , op dat vlak is ze een halve jongen. Ze is bijna nooit bang ookal denken mensen vaak dat ze een onzeker en kwetsbaar meisje is maar eigelijk kkan ze erg hard en kwetsend doen ookal bedoelt ze het niet altijd zo. Verder meot je d'r maar leren kennen. (;
    Spulletjes***: Er zaten wat sieraden in haar jaszak en een handtasje met make-up, haarborstel en chocolade.
    Hoe op het eiland gekomen: Amara is neergestort toen ze met een vriendin ging zweefvliegen, haar vriendin is verdronken.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 20:30 ]