• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?


    RPG-topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152078

    Lijstje;
    Naam:
    Geslacht:
    leeftijd:
    Seksualiteit*:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk**:
    Persoonlijkheid:
    Spulletjes***:
    Hoe op het eiland gekomen:

    *Voor het geval er relaties ontstaan tussen de lotgenootjes. Onbeandwoorde liefde kan altijd, maar als je echt een relatie wilt met iemand zul je dat moeten overleggen met die persoon.
    **Mag een foto zijn, mag ook gewoon een beschrijving zijn.
    ***Iedereen heeft een paar spulletjes bij als hij/zij aanspoelt. Dit mag een koffer zijn, een tasje, of wat spulletjes die toevallig in je broekzak zaten.


    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Rydel - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 16:39 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Marijncraft schreef:
    (...)

    Wat is er mis mee dan? -.-
    Sorry hoor maar ik ben niet de allerbeste ervaren RPG'er, maar als ik niet mee kan doen aan RPG's hoe wordt ik er dan beter in?

    Tips vragen. *O*
    Er is btw een topic dat je kan helpen bij het maken van personages. (: Deze, om precies te zijn. En nee, ik ga niet bitchen, want iedereen begint bij het begin. Maar misschien heb je er wat aan.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Tips vragen. *O*
    Er is btw een topic dat je kan helpen bij het maken van personages. (: Deze, om precies te zijn. En nee, ik ga niet bitchen, want iedereen begint bij het begin. Maar misschien heb je er wat aan.


    Oké, bedankt. Ik zal wel even kijken. Ik ga ook geen ruzie zoeken (:


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    (...)

    Wat is er mis mee dan? -.-
    Sorry hoor maar ik ben niet de allerbeste ervaren RPG'er, maar als ik niet mee kan doen aan RPG's hoe wordt ik er dan beter in?


    1) Er is al tienduizend keer gezegd geweest dat er al teveel meisjes zijn.
    2) Voor zover ik weet ken ik niemand die zijn/haar veertienjarig kind alleen met een boot op zee zou laten.

    #No offence, by the way over je RP'en zelf. Je kan altijd bij leren. (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:15 ]


    help

    Heb het bewerkt, maar ik dan moet ik helaas wel alles weer veranderen omdat er te veel meisjes zijn.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:30 ]


    May StarClan light your path.

    Ik twijfel of ik ga meedoen met een dude.


    help

    -

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 0:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb verandert in een boy, als het nu niet goed is geef ik het op :x


    May StarClan light your path.

    Oh whale.


    Naam: Leonard Aaron Hayes.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 21
    Seksualiteit: Hetero.
    Nationaliteit: Leo's geboorteplaats is in Schotland, maar momenteel woont hij in Frankrijk. Zijn vader is Italiaans en hij is tweetalig opgevoed, wat hem een vreemd accent geeft.
    Uiterlijk: Daniel Sharman
    Leo heeft lichtbruin haar en groene ogen. Hij is redelijk atletisch gebouwd en heeft redelijk wat spieren. Hij heeft een zelfverzekerde houding, maar erg goed in lichaamstaal is hij niet, alsook in zijn gevoelens verbergen. Je weet meestal meteen hoe hij zich voelt.
    Leo doet aan hardlopen en heeft onmogelijk snelle reflexen, dat eerste valt ook aan zijn postuur te zien. Zijn rechterpols hangt vol met festivalbandjes.
    Persoonlijkheid: Leo is een wisselvallig persoon en daarom bezegelen mensen hem veel te snel als 'gestoord'. De meesten weten echter niet dat Leo getraumatiseerd is door het bijwonen van de aanranding van zijn moeder. Ze zou zijn vermoord moest hij niet de politie op tijd hebben kunnen bellen. Lena, Leo's moeder kwam er echter niet goed uit... Ze werd stiller kreeg haaruitval door de stres. Het was haast moordend om aan te zien voor Leo hoe ze langzaamaan gek werd.
    De rest kom je wel in de RPG te weten.
    Spulletjes: Niets, alleen zijn kleren en zijn iPhone, die nu waarschijnlijk toch geruïneerd is door het water. Er zit misschien eventueel nog een euro in zijn broekzak.
    Hoe op het eiland gekomen: Het gebeurde op de kade, een jongetje was van de boord gesukkeld en liep het risico te verdrinken, aangezien hij niet kon zwemmen. Leo dook de zee in om hem te redden. Het was er niet zo bijster diep, een meter of drie, maar het jongetje zonk tot bijna op de bodem. Leo kreeg het voor elkaar hem te redden, maar werd door iets terug naar beneden getrokken. Het volgende dat hij zag was het strand van een vreemd eiland.


    Dat laatste rijmt.

    I need a dude that ain't Evan Peters.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:10 ]


    help

    Rydel; Wel uhm... zelf kan ik ook nooit echt iets kiezen hahah. Misschien gewoon een zoekopdracht intikken en dan kijken wat eruit komt? :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Le Eyon is af! (:

    Naam:
    Eyon Aeló Thomsons
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd:
    18 jaar oud, verjaard op 15 April
    Seksualiteit:
    Homoseksueel [al mijnpersonages bijna, dat vind ik gewoon leuk spelen]
    Nationaliteit:
    Eyon is van Ierse afkomst
    Uiterlijk:


    Eyon heeft twee verschillende kleuren ogen, daarvan is een oog blauw en de andere hazelnootbruin gekleurd. [dus niet naar ogen op het plaatje kijken] Zijn haar is van zichzelf erg donkerbruin, maar om het écht zwart te maken gebruikt(e) Eyon haarverf. Met zwart haar voelt hij zich toch wat beter dan het donkerbruine va zichzelf. Hij weet hier ook geen uitleg van te geven waarom dit zo is. Eyon heeft een lichte huidskleur, dit komt omdat hij nooit de zon in gaat, hij houd niet zo van warm weer en laat staan de zon.
    In/onder zijn onderlip heeft Eyon een snakebite zitten, deze heeft hij met zijn 16e laten zetten, twee weken na zijn verjaardag, hij heeft zijn ouders weten te overtuigen. Nog altijd is hij er erg blij mee, dit is gewoon hoe hij echt is.
    Eyon mag dan wel homoseksueel zijn, maar qua kleding gedraagt hij zich er niet naar. Hij draagt altijd donkere kleren, hoe warm het ook is, zwart is zijn kleur. Onopvallend en duister. Hij wil gewoon zichzelf zijn, en dit is hij zelf. Zwart en andere donkere kleuren. Je zult hem daarom ook nooit iets fels zien aantrekken. Het enige dat dan wel een beetje opvalt zijn zijn vans, deze zijn rood van kleur.
    Om zijn rechter pols heeft Eyon allemaal cilecone bandjes zitten, deze zijn van alle concerten en optreden waar hij geweest is. Aan zijn linker pols heeft hij drie leren bandjes zitten.
    Persoonlijkheid:
    Stemmingswisselingen, dat is het perfecte woord om Eyon mee te omschrijven.
    Het ene moment is Eyon de liefste jongen die je je maar kunt bedenken; Hij is vriendelijk, helpend, luisterend en geeft graag adviezen. Maar het andere moment kan hij een enorme klootzak zijn, hij krijgt losse handen, keert zich tegen iedereen en vind alles maar stom en onzinnig. Hij heeft hier medicijnen voor, maar is deze verloren tijden het aan stranden op het eiland. Hij zal het dus zonder medicijnen, en met hulp van andere mensen moeten doen.
    Wanneer Eyon in zijn opstandige en agressieve fase zit kunnen mensen hem maar beter met rust laten, misschien laat hij een enkel persoon bij hem in de buurt, maar alsnog zou die persoon op zijn of haar hoedde moeten wezen. Want Eyon kan zich in een keer tegen diegene keren. Gelukkig komt deze kant niet al té vaak voor, hooguit twee á drie maal per dag. Dit is nog niets. Vroeger was het veel erger, toen kreeg hij minimaal 5 keer per dag een omslag. Hierdoor heeft hij ook geen vrienden gekregen, iedereen bleef het liefst bij hem uit de buurt. Door zijn stemmingswisselingen is hij naar een privéschool gegaan en heeft daar zijn lessen gehad, tot zijn 14e. Toen kwamen de medicijnen en werd hij kalmer dat hij zelfs naar een gewone school kon.
    Maar nu hij de medicijnen niet heeft zou iemand die hij volledig vertrouwd hem moeten kalmeren, iets dat erg moeilijk gaat als hij zover is. Het zou net voor de wisseling moeten voorkomen dat hij gekalmeerd kan worden. Situaties die zijn gedrag kunnen laten omslaan zijn; Stress, ruzie, discussies en beschuldigingen.
    Wanneer Eyon zijn lieve kant laat zien is hij er voor iedereen die hulp nodig heeft. Hij luistert naar wat er aan de hand is en geeft dan heel graag advies of helpt met het probleem oplossen. Als er iets gebeurd is hij er als de kippen bij, een ongeluk, relatiebreuk of wat dan ook, hij schiet te hulp. Eyon kan gezellig kletsen met mensen die ervoor open staan, hij gaat mee in het gesprek en kan dan uren doorpraten.
    Spulletjes:
    Eyon heeft zijn kam -deze is echt zijn alles- en een paar kleren die hij altijd apart in een rugzakje heeft zitten. Hier word hij helemaal gek van, want het liefst loopt Eyon niet elke dag in dezelfde kledij rond.
    Hoe op het eiland gekomen:
    Wat een rustige dag voor Eyon moest worden werd een drama, hij zou in zijn eentje een stuk gaan varen met zijn bootje. Hij had alles nagekeken, de motor, of de boot niet lek was, extra benzine, alles, maar toch moest het mis gaan.
    Toen Eyon ruim drie kilometer van de kant van de haven af was gebeurde het; Gitzwarte wolken kwamen opzetten en Eyon kon de horizon steeds minder goed zien, zijn kompas begon rare kuren te vertonen en liet het er vanaf weten. Uit gevoel probeerde Eyon terug te varen maar hij ging steeds meer uit koers. Toen de eerste donders klonken begon Eyon in paniek te raken, er was niets op het nieuws verteld over hevige onweer, laat staan de wind die ineens op kwam zetten. De zee waar hij ondertussen in beland was begon steeds wilder te worden en Eyon steeds banger. Wanhopig probeerde hij te terugweg te vinden, maar zijn boot kwam gewoon niet meer door de hoge golven heen. Hij heeft zijn rugzak gepakt en hem op zijn rug gedaan en is op de bodem van zijn bootje gaan liggen. Het duurde niet lang of zijn boot sloeg om en Eyon belande in het water. Met veel moeite probeerde hij boven te blijven maar hij slikte steeds meer water in, uiteindelijk is hij bewusteloos geraakt. Maar nog net voelde hij dat hij door iets meegenomen werd. Maar wat...
    Het eerste dat Eyon ziet als hij wakker word is het gelige zand van het strand waar hij op is aangespoeld. Hoe is hij hier gekomen...?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 0:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe al 3 jaar RPG niet heel lang maar dan op een ander forum en ik wou gwn een meisje en ik kan ook nog wel een jongen maken??

    En is er iets mis met die van mij?? Ondanks dat het een meisje is...

    NikkiD schreef:
    Ik doe al 3 jaar RPG niet heel lang maar dan op een ander forum en ik wou gwn een meisje en ik kan ook nog wel een jongen maken??

    Maar als er werd gezegd dat er al te veel meisjes zijn, dan is het toch logisch dat je er geen meer aanmaakt? Just sayin'.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Maar als er werd gezegd dat er al te veel meisjes zijn, dan is het toch logisch dat je er geen meer aanmaakt? Just sayin'.


    Zolang de TS niet zegt dat er teveel meiden zijn, kun je er gerust een aanmaken.

    Telephonic schreef:
    (...)

    Zolang de TS niet zegt dat er teveel meiden zijn, kun je er gerust een aanmaken.


    Als jij allemaal lesbische koppels wilt is dat voor mij ook goed. (:


    help