• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?


    RPG-topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152078

    Lijstje;
    Naam:
    Geslacht:
    leeftijd:
    Seksualiteit*:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk**:
    Persoonlijkheid:
    Spulletjes***:
    Hoe op het eiland gekomen:

    *Voor het geval er relaties ontstaan tussen de lotgenootjes. Onbeandwoorde liefde kan altijd, maar als je echt een relatie wilt met iemand zul je dat moeten overleggen met die persoon.
    **Mag een foto zijn, mag ook gewoon een beschrijving zijn.
    ***Iedereen heeft een paar spulletjes bij als hij/zij aanspoelt. Dit mag een koffer zijn, een tasje, of wat spulletjes die toevallig in je broekzak zaten.


    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Rydel - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 16:39 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Kun je niet het best een minimum aantal regels instellen? 8 of zo, want dan ben je er zeker van dat er grote stukjes komen. Gewoon een tip.
    Want ik twijfel om mee te doen, maar ben bang dat er van die stukjes van maar 2 regels komen en zo, en dan is mijn inspiratie heel snel weg ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Kun je niet het best een minimum aantal regels instellen? 8 of zo, want dan ben je er zeker van dat er grote stukjes komen. Gewoon een tip.
    Want ik twijfel om mee te doen, maar ben bang dat er van die stukjes van maar 2 regels komen en zo, en dan is mijn inspiratie heel snel weg ):


    Same here.


    help

    Vlahos schreef:
    Kun je niet het best een minimum aantal regels instellen? 8 of zo, want dan ben je er zeker van dat er grote stukjes komen. Gewoon een tip.
    Want ik twijfel om mee te doen, maar ben bang dat er van die stukjes van maar 2 regels komen en zo, en dan is mijn inspiratie heel snel weg ):

    Iets minder, acht gaat me waarschijnlijk niet lukken. Maar inderdaad, twee regels is echt irritant.


    night thinking, day dreaming

    Doe anders minimum naar 5 zinnen dna is het voor iedereen te redden.

    Telephonic schreef:
    Doe anders minimum naar 5 zinnen dan is het voor iedereen te redden.

    Acht is niet zo moeilijk hoor, omgeving, gedachten, overnemen wat andere personen zeggen en hun handelingen. Zo kom je snel op 8 regels ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Acht is niet zo moeilijk hoor, omgeving, gedachten, overnemen wat andere personen zeggen en hun handelingen. Zo kom je snel op 8 regels ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vlahos schreef:
    Acht is niet zo moeilijk hoor, omgeving, gedachten, overnemen wat andere personen zeggen en hun handelingen. Zo kom je snel op 8 regels ^^
    Ik erger me meestal aan mensen die overnemen, maar het maakt het wel makkelijker, ja


    night thinking, day dreaming

    Eerlijk gezegd snap ik niet dat acht regels zo moeilijk is. Ik kom gemiddeld aan 300 woorden, zelfs zonder te herhalen wat de ander zegt. :x


    help

    Naam: Evan Smith bijnaam:
    Geslacht: Jongen
    leeftijd: 16
    Sesualiteit*: hetero
    Nationaliteit: Nederlands en half Spaans
    Uiterlijk**: Zwart haar, groene ogen, heb helaas geen foto maar hij is 1.40 lengte, en zijn haar is kort en stekelachtig.. Hij is ook erg dun, maar ook niet héél overdreven mager. En een tijger tattoo op zijn schouder. Als hij aan komt op het eiland heeft hij een soort zwart hemd aan, met een zilveren tijger er op, en een normale blauwe spijkerbroek, en normale gympen als schoenen.
    Persoonlijkheid: Aardig, stoer, maar is ook wel een goede survivaller, maar heel bang voor giftige beestjes en vuur omdat er ooit brand is geweest bij hem thuis, en voor verdrinken. Hij is ook een goede klimmer, maar als hij echt hoger dan zeven meter is begint hij ook wel bang te worden. Hij eet ook heel graag vis, en kan er niet tegen als mensen hem niet accepteren hoe hij is, en houd heel veel van tijgers.
    Spulletjes***: Alleen zijn 'geluks ketting,' een ketting met een soort ronde gladde grijze steen eraan, die hij zelf heeft gemaakt toen hij nog klein was. Het geeft niet echt geluk, Danny is ook de enige die er in gelooft. En zijn kleren ofcourse.
    Hoe op het eiland gekomen: Hij kreeg een nieuwe rubberboot voor zijn 16de verjaardag en wou hem gelijk uitproberen (hij houd van boten) en hij vaarde naar een vriendin. Helaas nam hij per ongeluk de verkeerde weg en midden op zee sloeg de motor uit. Het begon te stormen en te waaien de boot viel om. Zo is hij aangespoeld.

    (Sorry dat het beetje vaag is, en kort.. i'm sorry.)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:34 ]


    May StarClan light your path.

    Lawl, why quoting yourself.

    Zo moeilijk zijn 8 regels niet. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Lawl, why quoting yourself.

    Zo moeilijk zijn 8 regels niet. :W


    This indeed. :')


    help

    ^ Is dit serieus? :s van marijncraft

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    ^ Is dit serieus? :s van marijncraft


    Wat is er mis mee dan? -.-
    Sorry hoor maar ik ben niet de allerbeste ervaren RPG'er, maar als ik niet mee kan doen aan RPG's hoe wordt ik er dan beter in?


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    (...)

    Wat is er mis mee dan? -.-
    Sorry hoor maar ik ben niet de allerbeste ervaren RPG'er, maar als ik niet mee kan doen aan RPG's hoe wordt ik er dan beter in?


    Een foto is altijd handig, er zijn mensen te vinden met dat uiterlijk. Dat is een, maar kijk maar wat de maker zegt, ik ga daar niet over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.